Hola companys, avui m'he assabentat de que les motos no poden pasar pel carril rápid del Teletac ( Al menys en el peatje dels tunels de Vallvidriera)
No havía vist la senyal mai.
M'he enterat perque com avui no m'ha donat pas, ha vingut una noia a obrirme la barrera i m'ho ha comentat.
Al tornar, i més tranquilament, l'he preguntat a una altre noia de la cabina MANUAL si pels demés que indicava Teletac ( no la vía rápida) es podía passar i m'ha dit que en un principi tampoc 8 PERO EN AQUESTES ALTRES PASSOS CENTRALS NO POSA RES DE PROHIBICIÓ DE MOTOS!!!).
El que sí que m'ha comentat es que entre d'altres cosses et cobren, al ser automátic) la categoría de turisme i no de moto ( fins aquí ja arrivo),...
pero com el detector "detecta també per volum" i el Teletac marca com a turisme, pot "tornar-se" boig i no funcionar.
( jo he pensat en aquell moment que si es torna boig que contractin un psicóleg pel Teletac, que ja els hi dona amb el que cobren per passar).
Obviament, surt més car aquesta manera automática, però depén del día potser val la pena no fer la caravana per pagar encara que cobrin com a cotxe ( sobre tot operacions sortides i tornades).
Bé, la cosa es que pel carril rápid dels túnels de Vallvidriera posar PROHIBIT MOTOS ( i de vegades els nostres guardians multadors están allá esperant algún despistat com jo per receptar-li alguna cosa).
Sabeu si a les altres concesionaries també está prohibit?
Rafa
PROHIBIT MOTOS EN CARRIL RÁPID TELETAC TUNELS VALLVIDRIERA
Moderador: Airald
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: PROHIBIT MOTOS EN CARRIL RÁPID TELETAC TUNELS VALLVIDRIE
Ocupem una quarta part d'un cotxe, només trepitgem amb dues rodes i facilitem la fluidesa a les carreteres. Amb totes aquestes avatatges tenen la cara de cobrar-nos el mateix!!!! Hi ha autopistes que, encara que vagis al manual, paguem el mateix. Intolerable!!!RafaCarme ha escrit:El que sí que m'ha comentat es que entre d'altres cosses et cobren, al ser automátic) la categoría de turisme i no de moto ( fins aquí ja arrivo),...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Com sempre, en aquest pais, seguim fent les coses MALAMENT. :(Steelman ha escrit:A Catalunya hi ha poques autopistse on paguem menys...diferent d´europa.
COm sempre som difernts en moltes coses :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos