Por d'anar en moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Por d'anar en moto

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 25, 2007 8:16 pm

Jo no, ehhhhh?????????????? :wink:

Ho he tret del fòrum BanditClub: :shock:

Este no es el primero que pongo y que digo algo de mi experiencia en moto pero...mientras más kilómetros hago peor voy, con 12000, incapaz de ponerme a 120, conduzco como un principiamte total, llevo esos kilómetros con la bandit que tiene año y medio, está limitada a 34....la verdad que me asusta coger velocidad...han cogido mi moto y dicen que no se va....a mi me da la impresión de que se me va a ir cuando doblo..que por cierto imaginaros lo que doblo...lo normal es que vaya a 85-90 y en recta un poco más si es larga....me da que no frena, pero no es verdad, me da que la rueda no coge, pero tampoco es verdad....conduzco con tensión y la verdad que me sudan las manos..no sé, no me hago!!!Tengo poca visibilidad por los espejos....y de noche ya ni os cuento, salgo del curro y estoy frito por llegar a casa para dejar la moto y a todo esto.....ME ENCANTA LA MOTO!!!!
Disfruto un montón pero a una velocidad anormalmente reducida!!! y si la cojo para pasearme...es un placer grandísimo..la disfruto mucho, de día y despacito.....algún consejo.
la verdad que me gustaría tener más soltura...poder ir a 180 pero no cogerlo por prudencia como hago con mi coche.
Gracias desde Málaga la bella.

Ho veieu normal això? Jo no. Penso que si realment passa tanta por, millor que se n'oblidi d'anar en moto, no creieu? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. oct. 25, 2007 8:20 pm

Aquest penjara la moto amb 4 dies, però per l'altre banda vol anar a 180 esta sonat.
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 25, 2007 8:26 pm

Aquest el que te son males companyies i llegeix foros equivocats
Que es aixo de voler anar a 180??????? I posa que la moto te 34cv amb el que el carnet el te des de fa poc!!

Aquest tio ha d´apendre a disfrutar d´anar en moto a la velocitat que sigui guaudint del paissatge i apendre a poc a poc i ja anira mes rapid d´aqui uns anys (no cal a 180)

Pero mentres si no canvia d´actitud o acabara venent la moto o sera un dels que els dilluns en algun foro algu li enviara una V al cel, per haber volgut apendre massa rapid.
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. oct. 25, 2007 8:35 pm

Steelman ha escrit:Aquest el que te son males companyies i llegeix foros equivocats
Que es aixo de voler anar a 180??????? I posa que la moto te 34cv amb el que el carnet el te des de fa poc!!

Aquest tio ha d´apendre a disfrutar d´anar en moto a la velocitat que sigui guaudint del paissatge i apendre a poc a poc i ja anira mes rapid d´aqui uns anys (no cal a 180)

Pero mentres si no canvia d´actitud o acabara venent la moto o sera un dels que els dilluns en algun foro algu li enviara una V al cel, per haber volgut apendre massa rapid.

Això mateix és el que volia escriure jo :pc

Jordi, ho has clavat :mestre
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. oct. 25, 2007 9:24 pm

Potser nomes li cal temps, si ja se que direu, que ja porta un any, pero, potser li cal mes temps i com algu ha apuntat, les companyies fan molt, si el primer dia va intentar sortir amb una colla rrrrrrr ja hem direu.......
Jo li diria que es prengues mes temps i sense presa, que ja gaudira, segur.
salutacions.

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dj. oct. 25, 2007 9:35 pm

Lo millor que pot fer es vendre la moto i comprarse una bici. Que aprengui a padalar primer amb rodetes i despres sense i aixi mica en mica. :twisted: .

P.D: Diuen que amb paciència s'aprenen les coses, pero crec que a vegades o es porta a dins o millor deixar-ho correr.

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dj. oct. 25, 2007 10:48 pm

Boneeeeeessssssss...

Jo pense que mai tenim suficient sabiduria per anar amb la moto.

Com diu Jordi, saber gaudir de la moto no es arrivar hi avanç.

Em dona vertigen veure aquestes coses.

PEPI600
Presentats
Entrades: 2364
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dv. oct. 26, 2007 12:03 am

Crec que el problema no està només amb el noi, si no amb el sistema, doncs et pots treure el carnet, si tens el de cotxe, sense saber circular per carretera. Agafes una moto de 650 limitada a 34 cv però que tiren una barbaritat.

L´altre dia vaig agafarla moto del meu germà ( Kawasaki ez 6, 650 limitada ) i la veritat es que la sensació era que tirava més que la meva Varadero.

Crec que s´evitarien molts accidents si realment ens ensenyessin a portar una moto i no només a aprobar un examen.

DWs
Imatge Imatge

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dv. oct. 26, 2007 12:17 am

Potser es que dieu que te males companyies, y llegeix foros equivocats. Anar a 80-90 per una carretera comarcal no és anar com una tortugueta, per mi ja n'hi ha prou. El que passa es que hi gent que vol correr sense saber caminar.
Salut

_________
Presentats
Entrades: 152
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
Ubicació: La Garriga

Re: Por d'anar en moto

Entrada Autor: _________ » dv. oct. 26, 2007 9:40 am

la verdad que me gustaría tener más soltura...poder ir a 180 pero no cogerlo por prudencia como hago con mi coche.

Crec que os esteu liant.... :wink: :wink: :wink:

En cap moment diu que vulgui circular a 180, pel que jo entenc llegint el text ,
ell diu que li agradaria sentir-se segur a una velocitat tant elevada, però que
evidentment no hi aniria per prudència, al igual que li passa amb el cotxe...

Ja moltíssima gent que es sent segura anant en moto a velocitats elevades,
i no per això hi van. Crec que ell fa aquest comentar-hi per un tema més psicològic,
i te tota la raó.
Si es sentis còmoda anant a 150 o a 170 Km /h, gaudiria moltíssim de la moto
anant a 120...

Després de 12.000km, si encara té la mateixa por que el primer dia crec que és
un perill, a mi em passa el mateix amb el cotxe quant surto a l’autovia, i per això
no hi vaig mai...

Les persones tenim fòbies de lo més estranyes, potser un professional l’ajudaria...

:!: i Vvvsss
Imatge

Sumbadillo
Presentats
Entrades: 222
Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: Sumbadillo » dv. oct. 26, 2007 1:29 pm

El pitjor que et pot passar es agafar por a la moto.
Si no se li passa, li recomano que se la vengui, perque si no, acabara tenint un pinyo a 80, en el que es pot fer mal ell i fer mal als demes.

Comparteixo la opinió de les companyies...

Que provi a anar sol un temporadeta o amb gent que estigui segur que no recargolaran l'accelerador.

Si tot i així no se li passa la por, per molt que li encanti, que ho deixi estar.

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » ds. oct. 27, 2007 5:33 pm

Jo a aquest noi, el que li diría és que a mí m'apassionen els caces, i m'encantaria volar en un F-14 a 4 vegades la velocitat del só, però penso que això no podrà ser mai.

Amb això vull dir que, de vegades, has de probar una cosa per saber si t'agrada o no, però de vegades fas coses que penses que t'han d'agradar i succeeix tot el contrari.

Si aquest noi no es ven la moto, probablement, com diuen els companys, acabarem fent V'ssss al cel per la seva ànima. Jo amo les motos i gaudeixo de la meva veterana Deauville ja sigui a 20 per hora, entre cotxes o a 80 per hora, passejant i disfrutant del paissatge. Si no puc disfrutar del que faig, potser no estic fent el que m'agradaría fer.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

alacabezadel75
Presentats
Entrades: 25
Membre des de: dj. jul. 05, 2007 6:10 pm
Ubicació: Cornella de Llobregat

Re: Por d'anar en moto

Entrada Autor: alacabezadel75 » dg. oct. 28, 2007 6:39 pm

Triniti.V ha escrit:

Crec que os esteu liant.... :wink: :wink: :wink:

Si es sentis còmoda anant a 150 o a 170 Km /h, gaudiria moltíssim de la moto
anant a 120...

Les persones tenim fòbies de lo més estranyes, potser un professional l’ajudaria...

:!: i Vvvsss
Si vol gaudir la moto potser un psicóleg, l'ajudarà, pero tots hem de gaudir de la moto independenment de la velocitat. Aixó no és una regla de tres simple si a 180 vaig be, a 120 també.
Hi han molts altres factors que influeixen.
A vegades hi han sacrificis que un ha de fer per la propia integritat, potser deixar la moto és una opció, i una llàstima alhora.
VSSSSSSSSSS però a la carretera
per educar al motero fa falta tota la tribu
-proverbi moteromasai-

Respon

Torna a “General”