Entrevista a Juan Carlos Toribio

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrevista a Juan Carlos Toribio

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 19, 2007 9:00 am

Es membre de la AMM,guarda civil de trafic i a la Televisio Publica d´Arago li varem fer aquesta entrevista del nostre mon.

[youtube][/youtube]
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. nov. 19, 2007 1:58 pm

M'agradat molt la manera de xerrar d'aquest tio. Estic segur que es un bon guardia civil.
ImatgeImatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. nov. 19, 2007 5:38 pm

Doncs si, sembla un bon JAN. Però no t'hen refiis massa, a la que es fiquen el cascs els hi entra una cara de mala llet.
:twisted: :twisted:

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dl. nov. 19, 2007 7:58 pm

Jo tinc la gran sort de coneixel. Dic gran sort, per que es una persona com ven poques he conegut. Li apassiona la seva feina, per que es sent útil ajudant a la gent. Quant no fa de guàrdia civil de tràfic, fa de voluntari de la creu Roja. Apart d´ això, es recorre tota Espanya d´ administració en administració, denunciant i participant de totes les comissions que hi ha. A Catalunya es un del habituals, i fot canya. Es un plaer tenir-lo aquí lluitant per a les carreteres catalanes. Mai te un no per a ningú, i sempre te paciència per aclarir qualssevol dubte que tenim en quant a seguretat vial. Per a mi es un DEU. Un crac, un fora de sèrie, una gran persona, que a preferit sacrificar la seva vida personal, per que te dona i un fill petit, per estar lluitant per els drets i las dignitats del motoristes d´ aquet país. Sens cap mena de dubte si molta cosa a canviat en aquest país en seguretat vial, la culpa la te en Juan Carlos Toribio.

Una vegada li vaig preguntar per que era guàrdia civil, i em va contestar, que per dos motius. Per que podia anar amb moto i per que podia ajudar a les persones.

Perdoneu el totxo, però em cau la baba quant parlo d´ ell.

Respon

Torna a “General”