Moto Guzzi Stelvio
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Esperem doncs les proves a les revistes, per veure potència i pesos reals de la Guzzi.
No estaria de més que veiessis aquest post del foro BMW sobre la fiabilitat de les GS. ( 100000 motos venudes - 22000 registrades al foro BMW i 200 unitats de motos amb "avaries ? ")
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 1196216620
ps.- jo crec que si que soc dels que intenta treure-li el 100 % a una moto.......
No estaria de més que veiessis aquest post del foro BMW sobre la fiabilitat de les GS. ( 100000 motos venudes - 22000 registrades al foro BMW i 200 unitats de motos amb "avaries ? ")
ps.- jo crec que si que soc dels que intenta treure-li el 100 % a una moto.......

- DeuBCN
- Presentats
- Entrades: 39
- Membre des de: ds. març 03, 2007 1:44 pm
Jordi, no fotis, el meu pare anava en un R6 i anava molt comode, pero avui en dia no ho diria.Steelman ha escrit:Si no m´enganyo , ja t´ho he dit....
Pero tot i aixi.... no tot son les qualitats dinamiques d´una moto. Si no com es que fa 30 anys la gent es divertia anant en moto i ningu tenia TELEVER ni PARALEVER (o com es digui)steelman ha escrit: Pero es cert que la GS te unes qualitats que la varadero no les te i que amb el conservadorisme actual de Honda, es dificil que a curt o mig termini les tingui, pero...
Un dels encants de la Varadero (entre moooooolts altres) es precisament aquest. No cal tanta tecnologia per poder recorrer el mon i disfrutar
Per recorrer el mon no fa falta tant tecnologia, hi ha gent que ho fa en bici. Pero si parlem de "conduir" una moto, doncs les sensacions son les sensacions.

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- DeuBCN
- Presentats
En serio, creus que el foro BMW es una bona estadística ???:shock: :shock:gs12 red ha escrit:Esperem doncs les proves a les revistes, per veure potència i pesos reals de la Guzzi.
Sincerament, crec que aixó no es gaire cientific. Serveix per pendre una idea dels defectes i bonances d'una moto o cotxe, pero per portar una estadística ???
Saps quans usuaris no diuen els seus problemes perque no es devalui la seva moto ??? saps quan d'aquests que diuen que tenen un problema en la seva GS tenen realment una GS i no esta mentint ??
No se, no se. A mi no em serveix, ni en positiu ni en negatiu.

- DeuBCN
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Em sembla perfecte, pero ja t´enrecordars d´aqui 3-5 anys de la conversa pendent? ;)DeuBCN ha escrit:Ok, doncs aplacem la conversa fins que tinguis la GS Adventure :lol: :lol: :lol: :lol:Steelman ha escrit:Exacte i les sensacions son tant subjectives com el gustDeuBCN ha escrit: Pero si parlem de "conduir" una moto, doncs les sensacions son les sensacions.
Ex ...moltes coses
- DeuBCN
- Presentats
3 o 5 anys ???? tu creus ???Steelman ha escrit:Em sembla perfecte, pero ja t´enrecordars d´aqui 3-5 anys de la conversa pendent? ;)DeuBCN ha escrit:Ok, doncs aplacem la conversa fins que tinguis la GS Adventure :lol: :lol: :lol: :lol:Steelman ha escrit: Exacte i les sensacions son tant subjectives com el gust
:D :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: