Frases curioses que hem sentit amb l'intercomunicador
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Frases curioses que hem sentit amb l'intercomunicador
Obro aquest fil perquè aneu ficant les frases escoltades mitjançant l'intercomunicador que us hagin fet gràcia. També podeu ficar les que heu sentit a d'altres companys amb el moto-moto.
Començo jo mateix:
Montse: On va aquest fent carreres? -referint-se a l'apreciat company geroni amb la Goldwing quan em va adelantar tot anant cap el dinar de Nadal. Haig de reconèixer que nosaltres anàvem parats. :oops:
Un altre:
Montse: Aquest carenat (referint-se a la Bandy) cobreix molt més que la Deauville, no em toca gens l'aire.
Clar, com que anàvem parats, jejeje. :lol:
Un altre, el mateix dia del dinar de Nadal:
Montse: vegila, que aquest revolt patina. Hi havia molta humitat, com en tots els 300.000 revolts que vem fer. Obviament no vem patinar. :lol:
Començo jo mateix:
Montse: On va aquest fent carreres? -referint-se a l'apreciat company geroni amb la Goldwing quan em va adelantar tot anant cap el dinar de Nadal. Haig de reconèixer que nosaltres anàvem parats. :oops:
Un altre:
Montse: Aquest carenat (referint-se a la Bandy) cobreix molt més que la Deauville, no em toca gens l'aire.
Montse: vegila, que aquest revolt patina. Hi havia molta humitat, com en tots els 300.000 revolts que vem fer. Obviament no vem patinar. :lol:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Com la Montse vegi aquest fil, et talla els co***ns :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: Frases curioses que hem sentit amb l'intercomunicador
Randy-650 ha escrit:Obro aquest fil perquè aneu ficant les frases escoltades mitjançant l'intercomunicador que us hagin fet gràcia. També podeu ficar les que heu sentit a d'altres companys amb el moto-moto.
Començo jo mateix:
Un altre:
MOOOOOOOOONTSEEEEEEEEEEEE, MIRA EL QUE T'HA DIT EL RANDY............ :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666 :666
- CarlosGT
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:11 am
- Ubicació: Sabadell
la d'una amiga a la qual li vaig deixar un casc meu i li anava gran i una jaqueta, li connecto el Starcom m´asento al meu lloc i surto pitant directe a l'autopista, al poc escolto,
Ey tu, Batman,amb sents..... Robin té seriosos problemes.
em giro i la veig amb una mà agafant el casc i sense veure res i la jaqueta sense cordar, no li habia donat temps i la portava a manera de capa tot volant, la veritat que va ser una imatge molt graciosa
em giro i la veig amb una mà agafant el casc i sense veure res i la jaqueta sense cordar, no li habia donat temps i la portava a manera de capa tot volant, la veritat que va ser una imatge molt graciosa

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
:lol: :lol: :lol: :b9 :b9 :b9 :lol: :lol: :lol: Boniiiiiiiiiissim!!!carlosGT ha escrit:la d'una amiga a la qual li vaig deixar un casc meu i li anava gran i una jaqueta, li connecto el Starcom m´asento al meu lloc i surto pitant directe a l'autopista, al poc escolto,
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106