DESMONTATJE I ANALISIS GS1200 ADV. VOLTA AL MON
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
DESMONTATJE I ANALISIS GS1200 ADV. VOLTA AL MON
Hola:
Després de donar la volta al mon, les quatre BMW gs 1200 Adv. han estat desmontades i analitzades, després de 140000 Kms. i 120 pilots. aqui teniu l´enllaç i el video:
http://www.motociclismo.es/Noticias/vue ... Fid%3D3699
Si compreu la revista, allà hi ha l´anàlisi complet amb resultats de toleràncies, folgures i desgasts.
(El que no diuen es si a darrera hi anava un camió d´asistencia BMW, jo crec que si.... :shock: )
Després de donar la volta al mon, les quatre BMW gs 1200 Adv. han estat desmontades i analitzades, després de 140000 Kms. i 120 pilots. aqui teniu l´enllaç i el video:
http://www.motociclismo.es/Noticias/vue ... Fid%3D3699
Si compreu la revista, allà hi ha l´anàlisi complet amb resultats de toleràncies, folgures i desgasts.
(El que no diuen es si a darrera hi anava un camió d´asistencia BMW, jo crec que si.... :shock: )

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
No, no cal una bmw, ni 1200 c.c.Steelman ha escrit:Esta molt be pero no es la unica moto amb que seria possible aixo.
Pero BMW te els millors tecnics de Marketing del mon i es nota ;)
http://www.re-moto.com/
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
M'agradaria saber exactament l'estat d'aquestes BMW, suposo que si hi ha algun problema interior del motor no ho sabrem mai, ja s'encarregaran de tapar-ho i que no surti al carrer! Són moltes mans les que han passat per aquestes motos, mans que no són les seves propietaries, així que si s'acaba de trencar una mica més que més dona... total no és la teva moto, veritat??
Canviant de tema: Tampoc calen grans patrocinadors... mireu la diferència de màquines i ideologia de viatges:

Fins aviat!
M'agradaria saber exactament l'estat d'aquestes BMW, suposo que si hi ha algun problema interior del motor no ho sabrem mai, ja s'encarregaran de tapar-ho i que no surti al carrer! Són moltes mans les que han passat per aquestes motos, mans que no són les seves propietaries, així que si s'acaba de trencar una mica més que més dona... total no és la teva moto, veritat??
Canviant de tema: Tampoc calen grans patrocinadors... mireu la diferència de màquines i ideologia de viatges:

Fins aviat!

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:53 pm
- Ubicació: A prop de Girona
(El que no diuen es si a darrera hi anava un camió d´asistencia BMW, jo crec que si.... Am pregunto una cosa------?cuantes peces son las de origen que an donat la volta al mon¿ aixo o tindrien que explicar, potser nomes ia ALGUN POP(goma) de estacar la carga (MARKETING PUR Y DUR) que i farem el que compra una BMW paga tot aixo :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: SALUT