Es demana ajuda per un tema molt i molt important.
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Crec que no es mateix començar amb una moto amb 18 anys que amb vorejant els 30.
Tenint en compte aixo jo crec que amb el cap i sabent el que estas portant (que les motos son molt maques, pero mooooooolt perilloses) doncs pots portar la moto que t´agradi mes de les dues.
El problema que pots tenir amb el pes d´una moto, el tindras en ciutat, o en moure-la en parat,el que pot arribar a provocar alguna caiguda en parat.
Pero una vegada en marxa..no ho notaras en abusolut.
D'altre banda les dues motos son dos excelents motos pero son diferents.
Mira-les bé.N'hi haura una que quant la miris no podras deixar de mirarla, que ja somiaras fent km's amb ella....sabras que es la teva
Vs
Tenint en compte aixo jo crec que amb el cap i sabent el que estas portant (que les motos son molt maques, pero mooooooolt perilloses) doncs pots portar la moto que t´agradi mes de les dues.
El problema que pots tenir amb el pes d´una moto, el tindras en ciutat, o en moure-la en parat,el que pot arribar a provocar alguna caiguda en parat.
Pero una vegada en marxa..no ho notaras en abusolut.
D'altre banda les dues motos son dos excelents motos pero son diferents.
Mira-les bé.N'hi haura una que quant la miris no podras deixar de mirarla, que ja somiaras fent km's amb ella....sabras que es la teva
Vs
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo ho tindria clarissim! Jo em quedaria amb la CBF sense pensar-m'ho (estic dient si me la volgués comprar jo, és clar). Per què? Motius (totalment personals):
- M'agrada més estèticament (color del diposit, tub d'escapament, color de motor...)
- És més nova
- Té menys quilòmetres
- És més barata
- Té pinta de més rutera
- Té pinta de ser més còmode
- Té un motor més tranquil
I si pots demanar la funda de pell, millor que millor. Tindràs una protecció del dipòsit i podras dur una motxilla. :)
Vaaaaaa, que ja tenim ganes de veure't empunyant un manillar d'una Hondita. Sobra dir que qualsevol de les dues són bones motos: són Honda. ;)

- M'agrada més estèticament (color del diposit, tub d'escapament, color de motor...)
- És més nova
- Té menys quilòmetres
- És més barata
- Té pinta de més rutera
- Té pinta de ser més còmode
- Té un motor més tranquil
I si pots demanar la funda de pell, millor que millor. Tindràs una protecció del dipòsit i podras dur una motxilla. :)
Vaaaaaa, que ja tenim ganes de veure't empunyant un manillar d'una Hondita. Sobra dir que qualsevol de les dues són bones motos: són Honda. ;)

Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Re: Es demana ajuda per un tema molt i molt important.
Perdoneu? No hi ha res a perdonar!! Per part meva estic encantat que comparteixis amb nosaltres la teva inquietud i que confiis en nosaltres per donar-te el nostre punt de vista. :!:Lluneta ha escrit:Gracies i perdoneu la extensio del mail, pero es que es la meva primera compra i la meva primera moto i aixo es una cosa molt important a la vida de una motorista je je.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Si no recordo malament, ma germana també es va comprar la seva moto de segona mà a aquesta botiga. Ella es va comprar quelcom més petit, jejeje. Si vols que t'acompanyem a buscar-la perquè després fem una volta tranquileta per fer-te amb la moto, només cal que ho diguis! :D
Album de fotos
Album de fotos
-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
Jo et puc dir que he probat les dos i:
CB 600 F (Hornet pels amics):
+ potència
+ agresiva, deportiva
+ pneumàtic darrere més ample (180) = més car
CBF 600 N:
Motor "mes tranquil"
Es pot regular el seient (3 posicions) i el manillar
Pesa una miqueta mes que la Hornet (no es nota la diferencia)
Es mes cómode tant pel paquet com pel conductor (mes rutera)
Jo personalment estic molt content amb la CBF 600; i si no t'agradés aquest color, per que no mires en segonama??
CB 600 F (Hornet pels amics):
+ potència
+ agresiva, deportiva
+ pneumàtic darrere més ample (180) = més car
CBF 600 N:
Motor "mes tranquil"
Pesa una miqueta mes que la Hornet (no es nota la diferencia)
Es mes cómode tant pel paquet com pel conductor (mes rutera)
Jo personalment estic molt content amb la CBF 600; i si no t'agradés aquest color, per que no mires en segonama??
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Si senyor :bow :bow :bowmiquelpericas ha escrit:Si no recordo malament, ma germana també es va comprar la seva moto de segona mà a aquesta botiga. Ella es va comprar quelcom més petit, jejeje. Si vols que t'acompanyem a buscar-la perquè després fem una volta tranquileta per fer-te amb la moto, només cal que ho diguis! :D
Aquest es el missatge mes assenyat que hi ha. El del company disposat a dedicar el temps a que agafis confiança. A mi també en van anar a buscar la moto, i van dedicar-me temps a fer-me amb ella. Es d´ agrair missatges com aquest. Al menys a mi encara em fa creure amb l´ esperit motero, el de la solidaritat i el del companyerisme.
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
Sense cap mena de dubte t'has de comprar la moto que mes t'agradi. No pots comprar-te una moto pensat que es el tipus de moto que et va millor, que es la mes adequada, etc, etc. Si no et compres la moto que mes t'agrada aquesta sempre t'anira rodolant pel cap i et fara dubta que has fet una bona compra
La millor manera de iniciar-se en el mon de les motos es començar en cilindrades inferiors . Jo sempre dic que aquest es un molt bon consell
Molt adequada la proposta d'en miquelpericas. Jo afigiria que abans de donar aquesta petita volta, dons portar-te la moto a un poligon industrial per que puguis practicar: parar, punt mort, primera, canvi de marxa, reduir,...
I quan ho tinguis una mica per ma fer aquesta petita volta. La resta del aprenentatge s'aconseguix amb anys i anys. I es que un no acava mai d'aprendre d'anar amb moto
Salutacions
Sense cap mena de dubte t'has de comprar la moto que mes t'agradi. No pots comprar-te una moto pensat que es el tipus de moto que et va millor, que es la mes adequada, etc, etc. Si no et compres la moto que mes t'agrada aquesta sempre t'anira rodolant pel cap i et fara dubta que has fet una bona compra
La millor manera de iniciar-se en el mon de les motos es començar en cilindrades inferiors . Jo sempre dic que aquest es un molt bon consell
Molt adequada la proposta d'en miquelpericas. Jo afigiria que abans de donar aquesta petita volta, dons portar-te la moto a un poligon industrial per que puguis practicar: parar, punt mort, primera, canvi de marxa, reduir,...
I quan ho tinguis una mica per ma fer aquesta petita volta. La resta del aprenentatge s'aconseguix amb anys i anys. I es que un no acava mai d'aprendre d'anar amb moto
Salutacions
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Això ho trobo molt encertat jo!pribas ha escrit:CBF 600 N:
Motor "més tranquil"
Pesa una miqueta més que la Hornet (no es nota la diferència)
És mes cómode tant pel paquet com pel conductor (més rutera)
I més barata, i menys Km!!
El protector de dipòsit, si no te'l donen, no cal posar-lo per ara. Val més pensar en una pantalla!! Que hi han molts mosquits!! I el vent també apreta!! :D
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Penso el mateix. Crec que el millor és anar pas a pas.Randy-650 ha escrit:La CBF, sota el meu parer. Per ser la primera moto que portaràs, però......
T'ho dic clarament, ni l'una ni l'altre. Massa moto per tu. I t'ho diu un que porta 23 anys en moto. Potser sóc un pèl dràstic, però ja que demanes opinions.....
Si no has portat mai moto, val més que comencis amb una de mitjana, en lloc de limitar-ne una d'aquestes, i quan tinguis pràctica vas pujant. No crec que es puguin aprendre massa coses començant amb un pepino de 600cc.
Salut!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
jordi ha escrit:Hola,
Salutacions
En Jordi ha escrit exactament el que jo penso. (M'estalvio de tornar a escriure-ho :D )
Afegeixo : No hi ha cap moto que sigui massa moto com s'ha dit en algun lloc, les motos fan el que nosaltres volem. Si hi ha seny no hi han problemes ni de potencia ni de pes ni res de res.
EDITO :
Tot i això, encara que sembli contradictori, estic totalment d'acord amb el que diu en Randy i jo ho tindria molt en conte.
Randy-650 ha escrit:La CBF, sota el meu parer. Per ser la primera moto que portaràs, però......
T'ho dic clarament, ni l'una ni l'altre. Massa moto per tu. I t'ho diu un que porta 23 anys en moto. Potser sóc un pèl dràstic, però ja que demanes opinions.....
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2008 11:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
miquelpericas ha escrit:Si no recordo malament, ma germana també es va comprar la seva moto de segona mà a aquesta botiga. Ella es va comprar quelcom més petit, jejeje. Si vols que t'acompanyem a buscar-la perquè després fem una volta tranquileta per fer-te amb la moto, només cal que ho diguis! :D
Moltes gracies a tots, sobre tot, als que m'esteu ajudant molt quedant en mi i trucant i sapiguent com va la cosa. No puc dir aqui tots el noms pero be agraeixo a Carles i al Steelman i al James les seves opinions. Tambe al ciscu i a mrhornet els seus consells, sobre tot els qui tenen totes dues motos.
A miquel, doncs no esperaba menys de tu, ja m'has demostrat un cop que vas ser bon compnay i ara de nou ho tornes a fer, aixi que no dubtare si el Josep no pot o el Vendetta, de trucar.te i que em donis un cop de ma si ets a Barcelona i si el temps t'ho permet.
Be ara nomes he de mirar quatre coses que encara queden pero la moto ja la tinc decidida encara que de moment no dire res mes. Quan sigui el moment ja ho sabreu.
Nomes dir, que per molts es molt facil i per altres molt dificil, el fet de portar moto. Jo no se perque mai he portat, nomes se que de il·lussions i de ganes no em falten. Si tinc una mica de por? si la veritat es que moltes, per varies coses pero les ganes i el fet de portar.la em fan treure tot dubte que tingui. Puc dir que ara mateix no crec que hi aixi ningu amb mes ganes que jo de portar la moto. M'ha costat molt treurem el carnet en tots sentits i no he tingut ajuda de qui esperaba tindre pero aixi i tot desanimada he conseguit treurem el carnet a la primera en tots sentits i amb l'opinio del professor de que sere una bona motera (aixo espero). La gent que em coneix saps que soc una persona amb el cap ben possat i amb molt de seny aixi que per aixo no m'he de preocupar. La veritat es que em sento una mica sola i desanimada en el sentit de buscar i comprar la moto, tot sigui dit, pero amb comentaris com el Miquel que fins i tot m'ajudaria a portar.la o aniria en mi a buscar.la al concessionari, fan que no tot sigui tan dolent.
Miquel estare en contacte amb tu.
Per mi aquest post queda tancat i de nou donar les gracies pero totes les opinions i consells que espero que a les sortides hi continuin.
Marta
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Osti, osti! Ens deixes amb la incògnita!!! Ja tinc ganes de saber quina et quedes!!Lluneta ha escrit:Be ara nomes he de mirar quatre coses que encara queden pero la moto ja la tinc decidida encara que de moment no dire res mes. Quan sigui el moment ja ho sabreu.
Tal com diu l'Steelman, els somnis estan per fer-los realitat. :) Si has lluitat tant per aconseguir-ho malgrat les adversitats, és molt bona senyal. Em sap greu que no hagis trobat el suport que hauries volgut de la gent que t'esperaves (imagino que parles de familiars i/o amics). Si no han sabut recolzar una decisió que tu has près, pitjor per ells. Penso que un pot opinar i aconsellar, però després no serveix de res posar pals a les rodes. Si, tot i això, has aconseguit tirar endavant el teu somni, només puc dir-te una cosa: FELICITATS! Es nota que ets una persona ferma.Lluneta ha escrit:Nomes dir, que per molts es molt facil i per altres molt dificil, el fet de portar moto. Jo no se perque mai he portat, nomes se que de il·lussions i de ganes no em falten. Si tinc una mica de por? si la veritat es que moltes, per varies coses pero les ganes i el fet de portar.la em fan treure tot dubte que tingui. Puc dir que ara mateix no crec que hi aixi ningu amb mes ganes que jo de portar la moto. M'ha costat molt treurem el carnet en tots sentits i no he tingut ajuda de qui esperaba tindre pero aixi i tot desanimada he conseguit treurem el carnet a la primera en tots sentits i amb l'opinio del professor de que sere una bona motera (aixo espero). La gent que em coneix saps que soc una persona amb el cap ben possat i amb molt de seny aixi que per aixo no m'he de preocupar. La veritat es que em sento una mica sola i desanimada en el sentit de buscar i comprar la moto, tot sigui dit, pero amb comentaris com el Miquel que fins i tot m'ajudaria a portar.la o aniria en mi a buscar.la al concessionari, fan que no tot sigui tan dolent.
T'he passat un privat. :)Lluneta ha escrit:Miquel estare en contacte amb tu.
Album de fotos
Album de fotos
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Sento no esta d`acord amb vosaltres.Storm ha escrit:Penso el mateix. Crec que el millor és anar pas a pas.Randy-650 ha escrit:La CBF, sota el meu parer. Per ser la primera moto que portaràs, però......
Si no has portat mai moto, val més que comencis amb una de mitjana, en lloc de limitar-ne una d'aquestes, i quan tinguis pràctica vas pujant. No crec que es puguin aprendre massa coses començant amb un pepino de 600cc.
Salut!!!
Aixó de comença per una moto mitjana i anar pujant, está molt be si tens peles i t`ho pots permetre.
Pero així i tot si començes per una moto mitjana/petita i vols fer mototurisme ho pots a arribar a passar molt magre.
Jo vaig començar amb una Yamaha 250 Special i al final vaig tindre que deixar de sortir amb els amics per que em vaig adonar que era un lastre.
LLuneta, en aquest foro tenim eixemples de noies amb "grans" motos.
Laia Hornet, Cristina CBF i les he vist portar aquestes motos concretament la mar de bé, i totes dues son un clar eixemple de "bon motero".
Si portes la moto limitada, será com començar amb una de més petita i lo bo será que quant li treguis la limitacio, estrenaras moto nova.
Totes dues propostes son una bona tria, lo important es que la que triis quant la miris ,sense dubtes, diguis: Aquesta es la moto que vui.
P.D: Sense veureles en directe, pero coneixen tots dos models, jo em quedaria amb la Hornet.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- J@N LINCE
- Presentats
Sense anim de embolicarte, si es que ja t`has decidit per una de elles:
HORNET: ----------------------CBF:
94 CV a 12000 RPM-------------77 CV a 10500 RPM
(mes potencia)------------------(El motor va més relaxat)
PES:176 KG-------------------- 197KG
(+potencia-pes)
-------(-potencia+pes) :(
Diposit:16 L :( ---------------- 19L
Aixó si, vista la pagina del concessionari, per joventut(2004), per pocs kilometros(16000), guanya la CBF.
P.D: Per la colocació de unes alforjes, el tub d`escapament de la Hornet el bec molest, no així el de la CBF.
La que triis, estará ben triada.
I a veure si et veiem aviat a alguna sortida.
HORNET: ----------------------CBF:
94 CV a 12000 RPM-------------77 CV a 10500 RPM
(mes potencia)------------------(El motor va més relaxat)
PES:176 KG-------------------- 197KG
(+potencia-pes)
Diposit:16 L :( ---------------- 19L
Aixó si, vista la pagina del concessionari, per joventut(2004), per pocs kilometros(16000), guanya la CBF.
P.D: Per la colocació de unes alforjes, el tub d`escapament de la Hornet el bec molest, no així el de la CBF.
La que triis, estará ben triada.
I a veure si et veiem aviat a alguna sortida.

-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Cenyint-me a la pregunta de lluneta, i sense entrar en detalls, jo també triaria la CBF.
Una altra cosa és que cregui lògic començar amb aquest tipus de moto. I a més estic acostumat a llegir un munt de contradiccions en aquest aspecte. És curiós com es pot recomanar -per exemple- una esportiva CBR600 de 4 cilindres de 34 CV (una bajanada, al meu parer) i després es diu que una Deauville 650 de 56 CV es queda curta, o una Breva 750 de 48 CV no en parlem...en fi, una gran rutera com a estat la R 100 GS "només" dona 60 Cv, una gran sport com Ducati SS sobre 70...
A més, un altre argument molt utilitzat és aquest:
A més, molta gent esperant per comprar la moto gran "per no perdre-hi diners", al final no va en moto fins que es compra el gran "pepino" i com fa més de dos anys que te el carnet ni la limita...PERILL!!!! (no és el cas de la Lluneta ¿eh? que demostra ser molt assenyada
)
i bé, sobre això:
doncs tens raó, a mí també em va passar al seu moment però a canvi aprens a anar sol (interessantíssim) i vas aprenent al teu ritme. Comprar una moto gran per seguir el ritme d'uns amics -possiblement més experts- també pot ser "perillós" si anem per damunt de les nostres possibilitats...i això últimament es fa massa sovint...o això em sembla, en aquestes kdds multitudinàries a traves de foros on no saps ni l'experiència dels companys de ruta, ni si el veí que condueix aquest pepino últim model que acaba d'estrenar ahir te el carnet fresc a la butxaca, ni...
Uf, quin rotllo us he clavat. Que quedi clar que és el que penso en general, hi haurà "casos" i "casos" i ja se que això és un foro de gent "tranquila" però al veure aquestes dues frases tòpiques usades per en Lince no m'he pogut resistir
Salut i kms
Una altra cosa és que cregui lògic començar amb aquest tipus de moto. I a més estic acostumat a llegir un munt de contradiccions en aquest aspecte. És curiós com es pot recomanar -per exemple- una esportiva CBR600 de 4 cilindres de 34 CV (una bajanada, al meu parer) i després es diu que una Deauville 650 de 56 CV es queda curta, o una Breva 750 de 48 CV no en parlem...en fi, una gran rutera com a estat la R 100 GS "només" dona 60 Cv, una gran sport com Ducati SS sobre 70...
i jo no hi estic gens d'acord. No només són els diners de comprar una moto sinó el manteniment i/o possibles caigudes tontes ni que sigui en parat (fàcil si ets novell). D'això també se n'ha d'aprendre. Per exemple: una Suzi GS500 et costa 4 duros de segona mà i la tornaràs a vendre pel mateix preu, el manteniment de 2 cilindres de 2 vàlvules molt més econòmic que un 4 cil. de 4 vàlvules a més sense radiadors, plàstics i demés mandangues que la primera vegada que es cala la moto i no estem acostumats al pes (novatada) ens cau a terra. Assegurances més barates, no dic res del preu dels neumàtics prims i de carcassa diagonal enfront els amples radials...crec sincerament que una moto "senzilla" per començar es lo ideal. Ja hi haurà temps si realment ens agrada el mon de la moto de fer el canvi sense perdre-hi més diners del compte.J@N LINCE ha escrit: Aixó de comença per una moto mitjana i anar pujant, está molt be si tens peles i t`ho pots permetre.
A més, molta gent esperant per comprar la moto gran "per no perdre-hi diners", al final no va en moto fins que es compra el gran "pepino" i com fa més de dos anys que te el carnet ni la limita...PERILL!!!! (no és el cas de la Lluneta ¿eh? que demostra ser molt assenyada
i bé, sobre això:
J@N LINCE ha escrit: Jo vaig començar amb una Yamaha 250 Special i al final vaig tindre que deixar de sortir amb els amics per que em vaig adonar que era un lastre.
doncs tens raó, a mí també em va passar al seu moment però a canvi aprens a anar sol (interessantíssim) i vas aprenent al teu ritme. Comprar una moto gran per seguir el ritme d'uns amics -possiblement més experts- també pot ser "perillós" si anem per damunt de les nostres possibilitats...i això últimament es fa massa sovint...o això em sembla, en aquestes kdds multitudinàries a traves de foros on no saps ni l'experiència dels companys de ruta, ni si el veí que condueix aquest pepino últim model que acaba d'estrenar ahir te el carnet fresc a la butxaca, ni...
Uf, quin rotllo us he clavat. Que quedi clar que és el que penso en general, hi haurà "casos" i "casos" i ja se que això és un foro de gent "tranquila" però al veure aquestes dues frases tòpiques usades per en Lince no m'he pogut resistir
Salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- J@N LINCE
- Presentats
¿NO FEIEN LA BREVA 600? :!:JordiTrident ha escrit:Cenyint-me a la pregunta de lluneta, i sense entrar en detalls, jo també triaria la CBF.
i jo no hi estic gens d'acord. No només són els diners de comprar una moto sinó el manteniment i/o possibles caigudes tontes ni que sigui en parat (fàcil si ets novell). D'això també se n'ha d'aprendre. Per exemple: una Suzi GS500 et costa 4 duros de segona mà i la tornaràs a vendre pel mateix preu, el manteniment de 2 cilindres de 2 vàlvules molt més econòmic que un 4 cil. de 4 vàlvules a més sense radiadors, plàstics i demés mandangues que la primera vegada que es cala la moto i no estem acostumats al pes (novatada) ens cau a terra. Assegurances més barates, no dic res del preu dels neumàtics prims i de carcassa diagonal enfront els amples radials...crec sincerament que una moto "senzilla" per començar es lo ideal. Ja hi haurà temps si realment ens agrada el mon de la moto de fer el canvi sense perdre-hi més diners del compte.J@N LINCE ha escrit: Aixó de comença per una moto mitjana i anar pujant, está molt be si tens peles i t`ho pots permetre.
A més, molta gent esperant per comprar la moto gran "per no perdre-hi diners", al final no va en moto fins que es compra el gran "pepino" i com fa més de dos anys que te el carnet ni la limita...PERILL!!!! (no és el cas de la Lluneta ¿eh? que demostra ser molt assenyada![]()
![]()
![]()
)
i bé, sobre això:
J@N LINCE ha escrit: Jo vaig començar amb una Yamaha 250 Special i al final vaig tindre que deixar de sortir amb els amics per que em vaig adonar que era un lastre.
Uf, quin rotllo us he clavat. Que quedi clar que és el que penso en general, hi haurà "casos" i "casos" i ja se que això és un foro de gent "tranquila" però al veure aquestes dues frases tòpiques usades per en Lince no m'he pogut resistir![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salut i kms