Hi ha molt cabró per el món
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Hi ha molt cabró per el món
I dic cabró pèr dir-ne alguna cosa....
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200802 ... 07638.html
Vsssssssss
007
http://www.lavanguardia.es/lv24h/200802 ... 07638.html
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sumbadillo
- Presentats
- Entrades: 222
- Membre des de: dc. març 14, 2007 10:59 am
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
He vist el video. Deu ser el que surt al costat, no ??
He quedat "garrativat", "figagirat" i "esmaperdut", quins "delincuents" tu. :shock: :shock: :shock: :shock:
No siguem més papistas que el Papa, nois. Jo no he vist rés que mereixi tanta desqualificació. Almenys rés que més o menys no vegui a qualsevol sortida en moto de les que faig.
Salut.
He quedat "garrativat", "figagirat" i "esmaperdut", quins "delincuents" tu. :shock: :shock: :shock: :shock:
No siguem més papistas que el Papa, nois. Jo no he vist rés que mereixi tanta desqualificació. Almenys rés que més o menys no vegui a qualsevol sortida en moto de les que faig.
Salut.
Salut i kilómetres
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
El que surt al costat tant sols es un fragment petit de totes les "proeses", el video es força més llarg, i t'asseguro que posen en perill a molta gent, que es el que realment importa, per ells ja s'ho faran...siono1000 ha escrit:He vist el video. Deu ser el que surt al costat, no ??
Salut.
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
de retirada de punts res
Primer que el punts retirats no serveixen de res, perque a vegades ni la retirada de carnet. Si aquesta gent no tenen miraments a la hora de correr perillosament , menys ho tenen a la hora de conduir sense carnet.
Jo primer a part de punts i retirada de carnet, els faria passar unes estonetes molt llargues a la presso i quan haguessin complert la condena, a passar.se unes quantes tardes a un hospital cuidant accidentats de moto i cotxe.
A mi m'agrada la velocitat tambe pero es com tot, amb el seu lloc i el seu moment. Si t'agradan les motos radicals i vols correr, estalvies i marxes a un circuit tancat i alla sense perills, doncs apa. Pero a la carretera no, que es de tots.
El problema d'aquesta gent es que es troben amb gent que com jo no estarem a costumats a conduir i es quan llavors la caguem. Perque si amb gent que ja valora aquestes coses i saben reaccionar aixi i tot hi ha caigudes, nomes imaginat amb algu que comença. I aixo sense comptar cotxes amb nens, gent que passa per el carrer i miles de coses aixi.
En fi, que sempre em lio amb les meves escritures.
Salutaccions
Jo primer a part de punts i retirada de carnet, els faria passar unes estonetes molt llargues a la presso i quan haguessin complert la condena, a passar.se unes quantes tardes a un hospital cuidant accidentats de moto i cotxe.
A mi m'agrada la velocitat tambe pero es com tot, amb el seu lloc i el seu moment. Si t'agradan les motos radicals i vols correr, estalvies i marxes a un circuit tancat i alla sense perills, doncs apa. Pero a la carretera no, que es de tots.
El problema d'aquesta gent es que es troben amb gent que com jo no estarem a costumats a conduir i es quan llavors la caguem. Perque si amb gent que ja valora aquestes coses i saben reaccionar aixi i tot hi ha caigudes, nomes imaginat amb algu que comença. I aixo sense comptar cotxes amb nens, gent que passa per el carrer i miles de coses aixi.
Salutaccions
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: de retirada de punts res
Totalment d'acord!sumbadillo ha escrit:Ni 400 punts ni osties.. a la presó amb ells. :evil: :evil: :evil: :evil:
De nou, totalment d'acord.sharky ha escrit:El pitjor de tot, es que per culpa de cuatre replegats que no tener cervell, ens posan a tot el colectiu dins el mateix sac.... :twisted: :twisted: :twisted: .
Salut.
Un cop més, totalment d'acord.Lluneta ha escrit:Primer que el punts retirats no serveixen de res, perque a vegades ni la retirada de carnet. Si aquesta gent no tenen miraments a la hora de correr perillosament , menys ho tenen a la hora de conduir sense carnet.
Salutaccions
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- kaotik
- Presentats
- Entrades: 3
- Membre des de: dc. gen. 02, 2008 8:16 pm
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Home, si et fixes en el marcador, no baixa de 150 en cap moment... No crec pas que les nostres sortides siguin així, afortunadament. ;)siono1000 ha escrit:No siguem més papistas que el Papa, nois. Jo no he vist rés que mereixi tanta desqualificació. Almenys rés que més o menys no vegui a qualsevol sortida en moto de les que faig.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos