Avui he anat a veure en Sagal
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Avui he anat a veure en Sagal
Aquesta tarda he anat a veure el company Santi (Sagal).
La veritat es que ha estat un plaer poder gaudir d'una tarde amb ell i la Dolors.
Entre l'importat intervenció quirúrgica i el post operatori, va tenir d'estar gairebé dos mesos al llit, a part de totes les complicacions que li varen sortir, cosa que físicament passa factura, ara esta més prim però amb una vitalitat i amb moltes ganes de pujar a la moto.
Diu que la propera setmana segurament la l'engegarà, de pujar-hi encara cal esperar.
M'ha donat molts records por tots vosaltres i encara que tot i no poder participar gaire activament al fòrum que llegeix tot el que hi escrivim.
Esperem veure'ls ben aviat a ell i a la Dolors que per part seva de ganes ja en tenen
Una abraçada Santi, un petó Dolors.
Vssssssss
Ramon
La veritat es que ha estat un plaer poder gaudir d'una tarde amb ell i la Dolors.
Entre l'importat intervenció quirúrgica i el post operatori, va tenir d'estar gairebé dos mesos al llit, a part de totes les complicacions que li varen sortir, cosa que físicament passa factura, ara esta més prim però amb una vitalitat i amb moltes ganes de pujar a la moto.
Diu que la propera setmana segurament la l'engegarà, de pujar-hi encara cal esperar.
M'ha donat molts records por tots vosaltres i encara que tot i no poder participar gaire activament al fòrum que llegeix tot el que hi escrivim.
Esperem veure'ls ben aviat a ell i a la Dolors que per part seva de ganes ja en tenen
Una abraçada Santi, un petó Dolors.
Vssssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ramon, m'agradat molt la teva visita, de veritat que si. I espero tal i com tu dius aviat rutejar, i ja veus que estic pendent del foro, eh? El que pasa que el no poder esta entre vosaltres fa que tampoc tinc tant tema per xerrar, pero bé tot arriba.
Arreveure a tots molt aviat espero. Gracias Ramon.
Arreveure a tots molt aviat espero. Gracias Ramon.

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Avui he anat a veure en Sagal
I nosaltres esperem veure'ls ben aviat, que també en tenim moltes ganes!!! :!: :!: :!:James_Bond ha escrit:Esperem veure'ls ben aviat a ell i a la Dolors que per part seva de ganes ja en tenen
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Molts Ànims !!!!!!!! :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:

Honda Varadero XL1000V - La Negreta