Els mossos de "control" per les carreteres del pri
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Els mossos de "control" per les carreteres del pri
Ex ...moltes coses
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Un dia d'estiu al acabar la jornada de treball em vaig asseure al bar de davant del curro, amb la intenció de ver una clara de mig litre. Així que prenc posició de la cadira, veig que entren els mossos amb la moto, i dic cull*** si em prenc la birra igual em fan bufar i m'he la claven. Doncs em prenc una cocacola i ja està. Ells més xulos que unes alicates també prenent posició d'una cadira, i es foten entre el pit i l'espatlla una birra de 1/2l. cada un.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Després d'una hora torno a sortir de casa i allí estaben ells cumplin amb el seu deure, i en tenien un parell de parats i amb tota la paperassa a la ma
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Després d'una hora torno a sortir de casa i allí estaben ells cumplin amb el seu deure, i en tenien un parell de parats i amb tota la paperassa a la ma
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Si es que no hi ha res com se un "GOSSO".JoanF ha escrit:Un dia d'estiu al acabar la jornada de treball em vaig asseure al bar de davant del curro, amb la intenció de ver una clara de mig litre. Així que prenc posició de la cadira, veig que entren els mossos amb la moto, i dic cull*** si em prenc la birra igual em fan bufar i m'he la claven. Doncs em prenc una cocacola i ja està. Ells més xulos que unes alicates també prenent posició d'una cadira, i es foten entre el pit i l'espatlla una birra de 1/2l. cada un.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
Re: Els mossos de "control" per les carreteres del
heheh eren del club bmwmotos... 8)Steelman ha escrit:http://www.3cat24.cat/video/280189/altres/
ho estaven comentant al seu foro
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
De pena el comentari del Sargent Valencia. Si volen conduir temerariament, que vagin a un circuit. Pot ser que no sàpiga que si en un circuit condueixes temerariament et fan fora, com tan poc deu saber que no pot haver el contenidor arran de carretera que surt a les imatges del cotxe radar. I es clar que tan poc deu saber que te la obligació de denunciar totes aquelles irregularitats que infringeixen el reglament general de carreteres, i que no ho fa mai, i que som els ciutadans els qui els hi fem la feina.
Com es va dir en la ponència sobre seguretat vial organitzada pel SCT, els mossos pot ser que tornin a les acadèmies a instruir-se be de quines son les seves obligacions.
Per cert Pep, has denunciat als mossos per estar mal estacionats???
Com es va dir en la ponència sobre seguretat vial organitzada pel SCT, els mossos pot ser que tornin a les acadèmies a instruir-se be de quines son les seves obligacions.
Per cert Pep, has denunciat als mossos per estar mal estacionats???
- boncopdegas
- Presentats
- Entrades: 85
- Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
- Ubicació: Castellserà (Lleida)
Com ho fas per denunciar els mossos? per que jo cada dia del mon m'hi trobo amb aixo.Al carrer Urgell de Barcelona cantonada amb Arago hi ha un Bracafe que es veu que els hi agrada molt als nois del Saura i sempre t'hi trobes quatre o mes cotxes de mossos o de locals estacionats de cualsevol manera .Un dia el semafor d'Avinguda Roma no funcionava i ells estaven tant tranquils fent el caferet ( Estaria be obrir un post amb imfraccions de les forces de INseguretat) :sado
Sempre com ara i mai mes menys!!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Penso que una bona manera de fer pressió és fer-ne una foto i enviar-la a algun diari, a part d'enviar-la als mossos d'esquadra i/o a l'ajuntament.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- mr.hornet
- Presentats
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No només són els mossos els que fan el que volen... porto molt temps veient a la mateixa patrulla de la urbana de Vilanova i la Geltrú que aparquen a la parada d'autobús per anar a comprar el berenar a la pastisseria de davant... això si, tu no aparquis un moment per fer un encàrrec... :evil: :evil: :evil: :evil:
Això de les fotos pot ser bona idea! :twisted: :twisted:
Fins aviat!
No només són els mossos els que fan el que volen... porto molt temps veient a la mateixa patrulla de la urbana de Vilanova i la Geltrú que aparquen a la parada d'autobús per anar a comprar el berenar a la pastisseria de davant... això si, tu no aparquis un moment per fer un encàrrec... :evil: :evil: :evil: :evil:
Això de les fotos pot ser bona idea! :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- mr.hornet
- Presentats