a primera hora del mati cardava una fred i aixo que estava a ran de mar (1º C)
aixi que vaig anar a fer un entrepà ben aviat a S'Agaró

nomes sortir al asfalt ja te n'adones la diferencia amb la 650, no nomes per les dimensions, sino per l'alegria que afaga la moto al cargolar una mica

el so del akrapovic es espectacular, pero lo increible es la frenada d'aquesta moto, amb el telelever sembla que es quedi soldada a terra
Vaig anar agafant el gusanillo cap a les ruines d'Empuries, aprofitant el mati de festa que m'havia agafat, i fer el guiri una mica

Amb el pes molt mes ben repartit que a la 650, es nota que el preu tambe esta ben repartit, entre el concesionari i el amo de la bmw
Lo que es nota una mica mes
Un cop ja tenia la cosa mes o menys controlada vaig decidir gaudir de la carretera amb una mica mes de soledat, aixi que vaig enfilar el eix transexual cap a MAnresa, aqui fent el primer repostatge a Coll de Ravell

La unica pega que te aquesta moto es que l'indicador de gasolina marca lo que li dona la punyetera gana i has d'anar fent calculs de quants kilometres portes....vaja, com les motos d'abans :?
A l'hora de dinar vaig arribar a Rajadell, on m'esperava un antic company d'universitat, ansios per veure la burra, ja que esta meditant comprar-se una

Li vaig dir que si la provava, se n'acabaria comprant una, com em va pasar a mi quan tenia la 650, aixi que millor que no pugi... va dir :lol:
queda una mica escandalos, pero es un aparato fenomenal, el garmin 276C

Despres de pasar la nit a Castellar del VAlles, me'n vaig tornar cagant llets cap a l'Empordà, un dia a la ciutat i em falta l'aire. 8) :lol:

No vaig parar fins a Castelló d'Empuries, anant a buscar algun restaurant pel cap de creus, i no vaig poder evitar la temptació de travessar-lo per la carretera de Vilajuiga a Port de la Selva

Per carreteres revirades aquesta maquina es fenomenal i perdona molt mes que la 650, sobretot amb traçades i frenades
El monestir de sant Pere de Roda

I una altre vista de Port de la Selva des de la carretera que baixa

Al final vaig acabant berenant a Port Bou i sopant a Perpinyà, ja no vaig fer ems fotos per que no tinc bon flax, aqui encara a la Planta de Garbet

La unica pega es que gasta mes que la 650, pero la diferencia es abismal
Aviat preparare la segona ruta per l'Emporda, si algu es vol apuntar a fer alguna previa 8) ...ritme tranki :roll: