La DGT té radars que capten la velocitat a 700 m

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

La DGT té radars que capten la velocitat a 700 m

Entrada Autor: Kel » dc. març 05, 2008 4:19 pm

Informació extreta de menéame.net

Micro Digi-Cam es el nombre del último y más novedoso sistema radar láser que la Dirección General de Tráfico prevé instalar en las carreteras españolas con el fin de reducir las altas velocidades y, por consiguiente, las muertes en el asfalto. Uno de estos radares ya está funcionando en la Región y se estima, según declaró ayer Francisco Javier Jiménez, jefe provincial de Tráfico, que esta tecnología se vaya extendiendo, poco a poco, por las carreteras de la Comunidad. En la mañana de ayer, un total de 38 policías locales provenientes de todos los municipios de la Región realizaron el primer curso informativo para poder llevar a la práctica esta tecnología.

La principal característica de este nuevo sistema es su capacidad para captar la velocidad de un automóvil sin necesidad de que éste pase obligatoriamente por delante del radar. «Si el agente observa que un coche se acerca a gran velocidad», explica Antonio Gómez, director del curso, «puede disparar la foto y captar la velocidad del vehículo a una distancia máxima de 700 metros». Esta novedad impedirá que muchos conductores eludan, con un simple frenazo, la captación de la verdadera velocidad de circulación.

Que macos que son ..... !!!!!
:wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

boncopdegas
Presentats
Entrades: 85
Membre des de: dg. feb. 25, 2007 12:07 am
Ubicació: Castellserà (Lleida)

Entrada Autor: boncopdegas » dc. març 05, 2008 5:13 pm

Que be!! ells sempre invertin en la nostra seguretat i patin per la nostra salud .Que bones persones que son , i nosaltres encara pensem que nomes es per recaudar diners . :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
Sempre com ara i mai mes menys!!!!

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dc. març 05, 2008 6:24 pm

Ja no dic res , es igual.Només donar les gràcies als senyors de trànsit per vetllar per nosaltres i gastar-se la pasta en merdes.Els guardarails no cal per que?,això no dona pasta.Aviam quan hi ha una altra mani per liar-la es l´unica opciò.Quan sortim de volteta no val la pena pensar en res nomès gaudir i prou.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 05, 2008 11:31 pm

oscar ha escrit:.....Quan sortim de volteta no val la pena pensar en res nomès gaudir i prou.
No sé vosaltres, però cada vegada que surto a donar un tomb vaig acollonit.:oops: Agafes un coll o un port de muntanya i comences a animar-te.....en un moment donat et fiques a 150!!!!!! Ufffufffufffffff.....:oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dj. març 06, 2008 1:55 am

:twisted: CADA DIA EM SENTO MENYS LLIURE :twisted:
I no només a la carretera

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dj. març 06, 2008 12:46 pm

Vinga nois, que això sembla un enterrament, amb lo bonic que és contribuïr a que les arques de l'estat es facin obeses i potents....

Fem una festa per celebrar-ho????

:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 06, 2008 11:02 pm

alucinamaripili ha escrit:Vinga nois, que això sembla un enterrament, amb lo bonic que és contribuïr a que les arques de l'estat es facin obeses i potents....

Fem una festa per celebrar-ho????

:castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell :castell
Val, tu ves primer per això. :Saltant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dj. març 06, 2008 11:31 pm

Fa un parell d'anys que m'ho va comentar un amic. Al gran premi Le Mans de MotoGP hi havia un gendarme amb aquest trasto repartint fotos

Respon

Torna a “General”