Us heu fixat en la nova campanya de seguretat viària per a motoristas de la Generalidad?
L'eslogan diu UNA GRAN MOTO REQUEREIX UNA GRAN EXPERIÈNCIA. I surten frases del Crivillé i tal... Correcte, em sembla bé.
També ens diuen LA TEVA SEGURETAT, EL NOSTRE COMPROMÍS.
El problema és que a les fotos hi apareix un motorista circulant per un llarg tram de GUARDARRAILS ASSASSINS.
Ergo m'estan dient: HAS DE TENIR UNA GRAN EXPERÌENCIA PER A EVITAR LES NOSTRES TRAMPES MORTALS.
N'estic fins als c*llons d'aquesta colla d'impostors i paràsits que es fan dir polítics!
Aquesta campanya, que havia de ser positiva, s'ha convertit en un sarcasme. Que la rectifiquin, o si no que dediquin els diners a instal.lar dobles biondes. Ah, i si pot ser, que plegui algú per IMBÈCIL i INCOMPETENT.
http://www.gencat.net/transit/campanyes.htm
Pocavergonyes!!!
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
La meva mare, era filla de republicans, i referint-se al Dictador Franco, sempre deia: els pobles tenen el govern que es mereixen ....
Potser a nosaltres ens passa el mateix. :roll: :roll:
Potser a nosaltres ens passa el mateix. :roll: :roll:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Aquest anunci el trobo absurd!!! Redundant!!!! tirar els calers!!!
Un poble pot ser que tingui el govern que es mereix, cosa que no trobo certa, i és una opiniò molt comoda. I pq un poble tingui el govern que es mereix passa molt de temps, primer l'esgotament, llavors intents sutils, llavors ja mès agreujats, els canvis costen. Estem parlant de matisos, en aquest cas, i no de tot un govern, si no d'uns quants, en el tema moto.
Primer, qui no sap que una moto requereix experiencia?
Segon, com s'aconsegueix l'experiencia? anant amb moto no?
Tercer, hi han motoristes que estan en proces d'adquirir experiencia, no es mereixen seguretat?
Quart, les motos cauen i tots ho sabem, potser tot i aixi caurem, però ja que a mès ens criminalitzin, ja és la ostia.
Un poble pot ser que tingui el govern que es mereix, cosa que no trobo certa, i és una opiniò molt comoda. I pq un poble tingui el govern que es mereix passa molt de temps, primer l'esgotament, llavors intents sutils, llavors ja mès agreujats, els canvis costen. Estem parlant de matisos, en aquest cas, i no de tot un govern, si no d'uns quants, en el tema moto.
Primer, qui no sap que una moto requereix experiencia?
Segon, com s'aconsegueix l'experiencia? anant amb moto no?
Tercer, hi han motoristes que estan en proces d'adquirir experiencia, no es mereixen seguretat?
Quart, les motos cauen i tots ho sabem, potser tot i aixi caurem, però ja que a mès ens criminalitzin, ja és la ostia.
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
A mi no m'agrada el anunci la veritat. Ho fan per concienciar que portar una moto es perillos... perillos? que hi ha de perillos amb aquesta vida? crec que tot el que fem te el seu costat perillos. Si portas un cotxe es perillos pero si caminas per la vorera de l'andana tambe te el seu perill. Si et penjas d'un balco per netejar tambe te el seu perill.
Crec que el perill en veritat esta dins naltros, dins el nostre cap. Hem de ser conscients del que som i del que fem. Jo mai he portat moto i se que quan la porti sere conscient de que tinc un limit, per que mai he portat, perque la moto no sera petita i perque tambe la portare per llocs on el perill es present, pero estic traqnuila perque se que si em passa alguna cosa haura sigut per unes circunstancies que han estat fora del meu abast.
En lloc de fer aquesta merda d'anuncis, que es preocupin de fer guardarails com deu mana i de fer carreteres seguras tant per cotxes i per motos i si les sobra algun dineret, mes li cal invertir en seguretat en general.
Crec que el perill en veritat esta dins naltros, dins el nostre cap. Hem de ser conscients del que som i del que fem. Jo mai he portat moto i se que quan la porti sere conscient de que tinc un limit, per que mai he portat, perque la moto no sera petita i perque tambe la portare per llocs on el perill es present, pero estic traqnuila perque se que si em passa alguna cosa haura sigut per unes circunstancies que han estat fora del meu abast.
En lloc de fer aquesta merda d'anuncis, que es preocupin de fer guardarails com deu mana i de fer carreteres seguras tant per cotxes i per motos i si les sobra algun dineret, mes li cal invertir en seguretat en general.