Vaja...doncs a mí no m'agrada molt. Vaig a diari a treballar i si no fot un vendaval i granitza agafo la moto, però suposo que es per rapidessa, segur que si em donen a escollir trigar el mateix anant en cotxe, no pagar a l'aparcar i tot aixó suposo que agafaría el cotxe.
Una altre cosa es de ruta...la veritat es que no es el mateix que anar a treballar, però si he d'escollir, sense cap mena de dubte prefereixo sense pluja. El solete em mola mes 8)
Us agrada conduir plovent?
Moderador: Airald
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Passa per presentacions i explica una mica de tu i el teu moto. Molts ja us coneixen, però molts no.carlesvic ha escrit:Home,.. molt millor amb les carreteres seques, però si vas ben equipat, un dia plovent també es posa bé, has de conduir amb tacte i molta suavitat, per tant es una conducció mes afinada, amb mes concentració, t'ho passes be siiii.... (el que mes m'emprenya es q s'embruta la moto grrr),...
A tall d'anècdota, amb l'Ignasi Tapia, fa uns anys, vàrem participar en un Rallye de Regularitat "La volta a Catalunya", tot el cap de setmana plovent,.. buffff allò si que va ser dur.. ostres molt!!!
Però et queda un bon record d'aquests dies. Apa-li gent, salutacions a tots!!!...
Una salutació. :D