Documents de la moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Documents de la moto

Entrada Autor: Sagal » dt. abr. 22, 2008 7:45 pm

Ara m'ha vingut al cap i penso que molts ja ho sabeu, però penso que no és pas dolent comentar-ho.
Jo els documents oiginals de la moto, he fet una fotocopia compulsada i la porto a la moto i els originals els guardo a casa, ho vaig demanar als mossos i és completament legal.
ImatgeImatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Re: Documents de la moto

Entrada Autor: Sharky » dt. abr. 22, 2008 8:11 pm

Sagal ha escrit:Ara m'ha vingut al cap i penso que molts ja ho sabeu, però penso que no és pas dolent comentar-ho.
Jo els documents oiginals de la moto, he fet una fotocopia compulsada i la porto a la moto i els originals els guardo a casa, ho vaig demanar als mossos i és completament legal.

Si d'aquest tema s'ha parlat alguna vegada.... Una pregunta els documents qui t'els va compulsar?

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dt. abr. 22, 2008 9:17 pm

sharky ha escrit:
Sagal ha escrit:Ara m'ha vingut al cap i penso que molts ja ho sabeu, però penso que no és pas dolent comentar-ho.

Si d'aquest tema s'ha parlat alguna vegada.... Una pregunta els documents qui t'els va compulsar?

Salut.
A l'escola de la meva dona, serveix qualsevol entitat pública
ImatgeImatge

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. abr. 22, 2008 10:42 pm

Jo també ho porto així, però justament avui l'he cagat. El tema es que he anat a passar l'ITV i no m'he enrecordat que portaba les copies...kasum l'olla !!!! Demà he de tornar :twisted:

El rotllo es que un cop passi l'itv hauré de compulsar-les un altre cop...

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. abr. 23, 2008 8:13 am

Deivid ha escrit:Jo també ho porto així, però justament avui l'he cagat. El tema es que he anat a passar l'ITV i no m'he enrecordat que portaba les copies...kasum l'olla !!!! Demà he de tornar :twisted:

El rotllo es que un cop passi l'itv hauré de compulsar-les un altre cop...
Això de la ITV em va pasar a mi amb el cotxe, jajaja.
ImatgeImatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. abr. 23, 2008 4:32 pm

Bones!!!

Doncs no està gens mal.lament aquest sistema, ho haurem de mirar. En relació a aquets papers, durant el viatge de l'estiu passat i alhora serveix per a qualsevol altre, el que vaig fer va ser escanejar-me tota la documentació i enviar-la al meu propi correu.

D'acord que no és l'original, però a dia d'avui has d'estar en un lloc molt remot com per no tenir connexió a internet i poder-los recuperar, segons com et poden treure d'algun problema.

Fins aviat!
Imatge

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dc. abr. 23, 2008 6:46 pm

carles ha escrit:Bones!!!

Doncs no està gens mal.lament aquest sistema, ho haurem de mirar. En relació a aquets papers, durant el viatge de l'estiu passat i alhora serveix per a qualsevol altre, el que vaig fer va ser escanejar-me tota la documentació i enviar-la al meu propi correu.

D'acord que no és l'original, però a dia d'avui has d'estar en un lloc molt remot com per no tenir connexió a internet i poder-los recuperar, segons com et poden treure d'algun problema.

Fins aviat!
M'ho apunto, és molt bona idea
ImatgeImatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. abr. 23, 2008 9:45 pm

carles ha escrit:Bones!!!

Fins aviat!

I perquè no hi puges tot l'escriptori a Internet i el pots consultar des de qualsevol lloc del món ?

Aquest escriptori-web està fet per 6 nois catalans i ha tingut exit internacional.

http://eyeos.org/ca/

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 23, 2008 11:25 pm

Si un dia passes per Tràfic, pregunta-ho a ells. Ja veuràs com et diràn que NO son legals les compulses normals, sols son legalitzades les compulses fetes a Tràfic. Sempre parlant de la documentació del moto.

Altre cosa és el DNI o el carnet de conduir, que de fet jo també els porto compulsats per l'ajuntament del meu poble.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dc. abr. 23, 2008 11:33 pm

Randy-650 ha escrit:
Si un dia passes per Tràfic, pregunta-ho a ells. Ja veuràs com et diràn que NO son legals les compulses normals, sols son legalitzades les compulses fetes a Tràfic. Sempre parlant de la documentació del moto.

Altre cosa és el DNI o el carnet de conduir, que de fet jo també els porto compulsats per l'ajuntament del meu poble.
Totalment d'acord, Randy. Les compulses oficials sols es poden fer al mateix organisme que expedeix el document oficial. Altre cosa es una "fe d'autenticitat", que es confon amb la compulsa i no ho és. És nomès que el funcionari en qüestió certifica que el document original i la còpia coincideixen. Nomès això. La compulsa consisteix en validar la fotocòpia com a document substitutiu de l'original. :mestre :mestre :mestre
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. abr. 24, 2008 9:26 am

Randy-650 ha escrit:

Confirmat per el Cap de Transit de mossos a consulta d'un company meu que és inspector dels mossos, és legal.
I si em posen la multa l'haura de pagar elmeu company
ImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 24, 2008 9:31 am

Sagal ha escrit:
Confirmat per el Cap de Transit de mossos a consulta d'un company meu que és inspector dels mossos, és legal.
I si em posen la multa l'haura de pagar elmeu company
La veritat que et crec, faltaria més. Abans no era aixi, ara veig que si. Millor.:D

Gràcies per la info, company. :wink:

ANNA DE MANFER
Presentats
Entrades: 24
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 3:47 pm
Ubicació: Cerdanyola ***HD SOFTAIL DELUXE

Entrada Autor: ANNA DE MANFER » dj. abr. 24, 2008 9:59 am

Jo tampoc tinc tant clar que les pugui compulsar qualsevol, jo treballo en una assessoria i tenim servei de gestoria, i les fotocopies compulsades pel gestor, no tenen validesa devant l'agent de tràfic.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 24, 2008 11:45 am

ANNA DE MANFER ha escrit:Jo tampoc tinc tant clar que les pugui compulsar qualsevol, jo treballo en una assessoria i tenim servei de gestoria, i les fotocopies compulsades pel gestor, no tenen validesa devant l'agent de tràfic.
Es que les ha de compulsar un funcionari, no un gestor, ojo amb això.

Arrel del nostre accident -avui ja fa un anyet i dos dies- vaig presentar el carnet de conduir i el DNI compulsats per l'Ajuntament als Mossos que van fer l'atestat i no va haver-hi cap problema.

Sagal
Presentats

Entrada Autor: Sagal » dj. abr. 24, 2008 1:57 pm

Randy-650 ha escrit:
ANNA DE MANFER ha escrit:Jo tampoc tinc tant clar que les pugui compulsar qualsevol, jo treballo en una assessoria i tenim servei de gestoria, i les fotocopies compulsades pel gestor, no tenen validesa devant l'agent de tràfic.
Es que les ha de compulsar un funcionari, no un gestor, ojo amb això.

Arrel del nostre accident -avui ja fa un anyet i dos dies- vaig presentar el carnet de conduir i el DNI compulsats per l'Ajuntament als Mossos que van fer l'atestat i no va haver-hi cap problema.
Hola acabo de penjar el telefono i us explico.
Les fotocopies compulsades tal i com diu en Randy, han de ser compulsades per un centre oficial, no serveix un gestor. Els mossos si que et poden demanar que em un plaç d'uns dies x, presentis la documentació original però mai et posaran una denuncia. O sigui que és vàlid.
ImatgeImatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. abr. 24, 2008 8:50 pm

Randy-650 ha escrit:
Si un dia passes per Tràfic, pregunta-ho a ells. Ja veuràs com et diràn que NO son legals les compulses normals, sols son legalitzades les compulses fetes a Tràfic.

És excactament el que hem varen dir quant ho vaig demanar en persona...

Respon

Torna a “General”