Tres motoristas fallecieron ayer por la tarde tras sufrir un accidente en el kilómetro 16 de la carretera AS-15, en el municipio asturiano de Salas, a unos 48 kilómetros de Oviedo, según indicaron fuentes de la Guardia Civil. El instituto armado fue alertado a las 16.00 del siniestro, en el que se vieron implicadas cuatro motocicletas que colisionaron a unos tres kilómetros del cruce de Belmonte de Miranda, en dirección a la localidad de Cangas del Narcea.
Según explicaron las mismas fuentes, el accidente se produjo cuando la moto matrícula O-7408-CG invadió por causas desconocidas el carril izquierdo de la calzada y chocó frontalmente con los otros tres vehículos de dos ruedas, que circulaban en dirección contraria.
Como consecuencia del impacto han fallecido tres de los ocupantes de las motocicletas, incluido el piloto de la que provocó el siniestro, mientras que otro ha resultado herido grave y ha sido evacuado al hospital Carmen y Severo Ochoa de Cangas del Narcea.
Una reflexió: moto i sentit comú.
FINS QUAN?
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: FINS QUAN?
Bones!!!Bravo ha escrit:Fins quan?
Bravo, mentres la gent no respecti als demés usuaris de la via no hi ha res a fer... la vida humana avui per avui no te cap valor...
L'altre dia tornant de les Fonts, estava fent les famoses Costes del Garraf, i a davant meu hi havia una sèrie de cotxes que per molt que intentis adelantar no guanyaras res... així que quedat tranquil i ja sortirem. Doncs un individu amb un BMW Serie 1 (es veu que els regalen...) al llarg dels 13kms (aprox.) que te aquest tram va fer 5 imprudències que les vam poder veure tots... i no només posant-se en perill a ell mateix, sinò que en cas de xoc frontal (apurant l'adelantament fins al final de la recta i passant-se sobradament el cartell de prohibit adelantar) també s'enduria al que ve de front, al que va al costat seu i algún altre que passava per allà... i justament aquell dia no hi havia l'helicòpter...
Repeteixo, fins que no ens respectem uns als altres... no hi ha res a fer!
Pd: A l'individu aquest al final el vaig adelantar al tram de recta que uneix Sitges amb Vilanova, sense correr... no crec que tingués pressa... potser li volia fer el rodatge al cotxe.
Fins aviat!

- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Re: FINS QUAN?
Per això és que faig la reflexió: sentit comú. Però no nomès pels motoristes. També per la resta d'usuaris de la via pública. Tu, l'altre dia vas demostrar sentit comú. Altre, al teu cas, es "pica" amb el BMW i prova d'adelantar-lo amb el consegüent perill per la seva vida i per la dels demés. Hi estic totalment d'acord amb tu, sobre tot en allò de quecarles ha escrit:Bones!!!Bravo ha escrit:Fins quan?
Bravo, mentres la gent no respecti als demés usuaris de la via no hi ha res a fer... la vida humana avui per avui no te cap valor...
L'altre dia tornant de les Fonts, estava fent les famoses Costes del Garraf, i a davant meu hi havia una sèrie de cotxes que per molt que intentis adelantar no guanyaras res... així que quedat tranquil i ja sortirem. Doncs un individu amb un BMW Serie 1 (es veu que els regalen...) al llarg dels 13kms (aprox.) que te aquest tram va fer 5 imprudències que les vam poder veure tots... i no només posant-se en perill a ell mateix, sinò que en cas de xoc frontal (apurant l'adelantament fins al final de la recta i passant-se sobradament el cartell de prohibit adelantar) també s'enduria al que ve de front, al que va al costat seu i algún altre que passava per allà... i justament aquell dia no hi havia l'helicòpter...
Repeteixo, fins que no ens respectem uns als altres... no hi ha res a fer!
Pd: A l'individu aquest al final el vaig adelantar al tram de recta que uneix Sitges amb Vilanova, sense correr... no crec que tingués pressa... potser li volia fer el rodatge al cotxe.
Fins aviat!
.carles ha escrit:la vida humana avui per avui no te cap valor
Això és terrible
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Hi ha gent que conduieix molt " colocada " ( més del que ens pensem )i així no hi han normes de sentit comú a aplicar. :?
a aquests si que " caña "
Jo a vegades penso que si a algunes autopistes no hi haguès limit de velocitat com a Alemanya, molta gent ja es desfogaría allá i evitaria anar a fer curves per cremar adrenalina.......
a aquests si que " caña "
Jo a vegades penso que si a algunes autopistes no hi haguès limit de velocitat com a Alemanya, molta gent ja es desfogaría allá i evitaria anar a fer curves per cremar adrenalina.......