Video Doohan vs Criville....1996

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Video Doohan vs Criville....1996

Entrada Autor: Randy-650 » dt. abr. 22, 2008 12:38 pm

Quins anys, i quina diferencia amb les motos GP d'ara......

[youtube][/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dt. abr. 22, 2008 1:45 pm

Sí senyor, això creava afició de veritat...encara em posa tens de mirar-ho ara... :D :D :D

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. abr. 22, 2008 9:14 pm

Molts bons records la veritat i algun de dolent.

A La primera carrera que es veu, la de Jerez del 96 jo hi era i es una llàstima que el que ha fet el muntatge no hagi posat tota l'última volta sencera aixis es veuria tot el que va passar i les superinfluències del senyor Doohan a Honda.
Per els que no ho saben ara ho explicaré:
-Última volta, Crivillé al davant amb Doohan al seu darrera, Crivi va ampliant el seu avantatge corba a corba fent seva la victoria. Mentres per la megafonía del circuit l'Spiker diu que la cursa ja ha acavat i ha guanyat Crivillé, el public envaeix la pista a la zona amb més gent quasi al final del circuit. Arrivent els corredors i es troban tot de gent per el mitg, Crivillé afluixa per no atropellar ningú, cosa que aprofita Doohan per pasar-lo i seguir, Crivillé reaciona amb rabia i l'atrapa però cau ( la imatge de la caiguda, jo diria que no es la d'aquell any sino la del 95, per els meus records diria que el 96 va caure just abans de l'última corba sortint de l'asfalt:roll: ).
El resultat ja el sabem...Honda no fa cap reclamació, Doohan 25-Crivillé 0. :evil: :evil:
El mateix va pasar uns anys més tard, Rossi empeny Sete i el fot fora. Cap reclamació, es clar. El mateix any a Lorenzo el varen sancionar per fer més o menys el mateix. :evil: :evil:

Ja se que es ciència ficció, però...que hauria passat si el barem fos igual per tothom ????

Jo no sé la resposta però podria fer una Tessis doctoral amb el Tema: "25 punts poden influir en el Campeonat??"

També os puc dir que aquell any a Jerez vaig viure el moment més emocionant de la meva vida a les carreres de moto i va ser a la volta de salutacions al final mentres anaven passant els corredors saludant, tot el circuit d'empeus aplaudint i cridant: CRI-VI-LLÉ...CRI-VI-LLÉ...CRI-VI-LLÉ.
Puc assegurar que si en Crivi hagués sortit a fer la volta de salutacions, encara que hagues sigut en cotxe, s'hauria trobat amb el bany de masses més gran de tota l'historia. Encara se'm possa la pell de gallina al recordar-ho.
Crivi, com els grans pilots, només li valia la victoria. La calculadora la deixen per altres que guanyen campeonats, però...

Quins records.

Salut.
Salut i kilómetres

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dc. abr. 23, 2008 1:51 pm

El mes greu de tot plegat es que el director de cursa no va fer res quan tenia que donar ordres per anular la cursa (bandera vermella). Va posar en perill l'integritat fisica del public i dels pilots. Per mi, un fet molt greu

Per altra banda, queda demostrat que motoGP es una competició no es un esport. Si hagues sigut un esport, donades les circunstancies cap pilot hagues aprofitat per avançar a un altre.

Salutacions

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dl. abr. 28, 2008 10:09 pm

Bufffffffffffffff, increïble!!!!! 8) 8) 8) 8)
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Respon

Torna a “General”