PER FI !!! Multan a un ciclista a Barcelona amb 610 €

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

PER FI !!! Multan a un ciclista a Barcelona amb 610 €

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. abr. 26, 2008 8:15 pm

Per mi és una molt bona notícia. Ja n'estic cansat de que cada vegada que vaig a Barcelona veure i patir la impunitat en que circulen els ciclistes.

Falta de respecte total vers els demés i per descomptat contra les normes de circulació.

A veure si serveix d'exemple i Que n'aprenguin !!!!!

:Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant :Saltant

http://www.3cat24.cat/noticia/274335/ba ... del-Bicing

Vsssssss
007

PS. Ja se que no tots els ciclistes son iguals i que generalitzar no es bó, però encara és hora de que hagi de trobar a Barcelona el ciclista respectuòs amb els vianants i amb les motos.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » ds. abr. 26, 2008 10:19 pm

Es excessiu! no tenen cap dret a treure-li punts de carnet per anar en bici pq precisament no en fa falta cap de carnet per anar amb bici, es com el que es salta un semafor peatonal anant apeu i li treguessin punts de carnet,... de que van home!!!!

I aixi pretenen fomentar l'us del transport ecologic? Estan com una puta cabra

Que recorri la multa que segur que li treuen..

Bond, fas be en dir lo de que no s'ha de generalitzar ja que imbecils n'hi ha en tots els sectors ja sigui bicic, cotxes, motos o vinants,... i desgraciadament els serveis publics con la urbana tambe n'esta ple

I una altra cosa,.... dius que encara es hora que et rtobis un ciclista respectuós a BCN,... jo crec que s'hauria de començar a diferenciar els conceptes de CICLISTA i el de USUARI DE BICICLETA, i aqui ho deixo pq reflexioneu.... i els que realment son ciclistes estic segur que estaran d'acord amb mi en que s'hauria de fer auqesta distinció

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dg. abr. 27, 2008 10:30 am

yeeeeeepala!
A veure crec que som un xic hipocrites, a barcelona, com moltes altres ciutats de catalunya no està preparada per tenir carrils bici, o sigui que circular-hi és tot un perill!!!
qui de nosaltres no ha aparcat malament la moto... ha adelentat per l'esquerra per posar-se davant el semafor quan els cotxes estan aturats (mkireu què diu la normativa) o inclòs en aquelles llllargues cues, qui no ha passat per la dreta, poc a poc si pero...

no es pot pretendre que els ciclistes conduixin bé si la ciutat no està equipada per poder-los oferir un vial.
Aneu a alguna ciutat europera de veritat, a veure qui té collons de caminar pel carril bici! a veure qui té collons d'atrevessar el carrer per un lloc que no sigui el pas de peatons o amb el semafor vermell, va qui, qui!!!!
Allà compleixen les normes al 100%, pero ull tenen les eines per poder-les complir, cosa que aqui no! ii ojo no cal que hi hagi un policia, si la gent et veu fer tonteris ja t'arrien, ja!

o sigui que despres d'aquesta parrafada, com a usuari de moto, cotxe, bici, puc dir que no estic d'acord amb aquestes sancions.

V'sssssssss

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 27, 2008 11:32 am

gandalfxt ha escrit:no es pot pretendre que els ciclistes conduixin bé si la ciutat no està equipada per poder-los oferir un vial
Doncs no hi estic d'acord amb això.

Si que cal que la ciutat estigui preparada per a poder conduir amb bicicleta, però el que no es pot admetre de cap manera és que els usuaris de la bicicleta (ara ja no dic ciclistes) condueixin com salvatges sense respectar a ningú.

Qui no ha vist a sobre d'una vorera un ancià/na caminant com pot i acostar-se-l'hi per davant una bicicleta i anant de cara cap a ell i fins l'ultim moment no esquivar-lo provocant-l'hi el corresponent ensurt? Com pot anar tranquil·la aquesta persona o qualsevol d'altra per la vorera ?

Qui no ha vist o s'ha trobat amb una bicicleta circulant per la vorera i de cop i amb la mateixa velocitat encarar el pas de vianants i passant-lo com si fos el rei del mambo i els altres ja s'aturaran ?

Qui no s'ha trobat caminant per una vorera i de cop et trobes que t'avança a tocar teu una bicicleta a velocitat excessiva amb el sobresalt que corresponent ?

I si no hi ha educació calen normes i sancions per qui perd el respecte vers els altres.

No hi ha educació per conduir UN VEHICLE que es diu bicicleta, si és UN VEHICLE i així com nosaltres respectem les normes de la moto i del cotxe cal que els usuaris de la bicicleta també les respectin i com nosaltres, si cal A PAGAR !!! QUE N'APRENGUIN !!!!

Vssssssss
007

PD : Com sempre, generalitzo.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 27, 2008 11:39 am

James_Bond ha escrit:
Qui no s'ha trobat caminant per una vorera i de cop et trobes que t'avança a tocar teu una bicicleta a velocitat excessiva amb el sobresalt que corresponent ?
Buffff...ahir vespre al Port Olimpic quasibé ens foten al terra dos biciclistes. Ara, ens arriben a fer caure no sé què hagués passat..... :KO
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dg. abr. 27, 2008 1:00 pm

James_Bond ha escrit:usuaris de la bicicleta (ara ja no dic ciclistes)
Gracies :P :P :P

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dg. abr. 27, 2008 8:23 pm

bones!!!!!!!!!!!!

auriculars, invaeix el sentit contrari de la circulacio i a sobre, dona positiu al control de alcoholemia.....

que li voleu fer?????? aplaudir-lo?????

es un vehicle i punt, te derets, pero tambe obligacions.

salut
SOCI A.M.M. 16284

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dg. abr. 27, 2008 8:45 pm

Bones!!!

D'acord que donava positiu, d'acord que es veu que va invair el sentit contrari, d'acord de moltes coses. Però també s'ha de veure que en molts casos a Barcelona veus gent caminant pel carril bici molestant als que respecten als demés... i gent que deu anar begut i es salta semàfors caminant (m'incloc), però d'aquí a treure-li punts del carnet de conduir quan no figura aquest tipus de vehicle dins del carnet... no se!

I si aquest noi no hagués tingut carnet de conduïr, que passa?? Li treuen el carnet de la piscina?? Anem a pams... que li posin una multa com li posarien a un propietari d'un gos que caga fora de lloc... però arribar a treure punts d'un carnet no relacionat amb l'ús de la bicicleta... :roll: :roll: :roll:

Fins aviat!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 28, 2008 11:13 am

Com diuen "o follamos todos o la p**a al rio". Una bicicleta és un vehicle que ha de cumplir amb la normativa que li correspon, sigui la que sigui. Si no la cumpleix i l'enganxen, ha de rebre una sanció. Si és proporcionada o no, és quelcom discutible, com totes les sancions.

Em sembla molt bé que la gent usi la bicicleta per desplaçar-se ja que té molts avantatges. Però això no ha de permetre que puguin fer el que vulguin, quan vulguin i com vulguin.

Ordre, educació i civisme per a tothom. I qui no ho sigui, que li fumin un bon pal.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dl. abr. 28, 2008 5:24 pm

miquelpericas ha escrit:Com diuen "o follamos todos o la p**a al rio". Una bicicleta és un vehicle que ha de cumplir amb la normativa que li correspon, sigui la que sigui.
d'acord que es circula, s'ha de complir la normativa, però no es just que si tens carnet de conduir, et treguin punt, i si no en tens no. com dius "o follamos todos o la p**a al rio", si s'ha de complir les normes, doncs qui vulgui portar una bicicleta circulant per la ciutat, doncs que es tregui el carnet , i aixi li podran treure punts. Jo sovint circulo amb bicicleta, sovint faig alguna infracció, que amb moto o cotxe no faig. Aixo si, si circulo per l'acera a poquet a poquet.[/quote]

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dl. abr. 28, 2008 5:26 pm

miquelpericas ha escrit:Com diuen "o follamos todos o la p**a al rio". Una bicicleta és un vehicle que ha de cumplir amb la normativa que li correspon, sigui la que sigui.
d'acord que es circula, s'ha de complir la normativa, però no es just que si tens carnet de conduir, et treguin punts, i si no en tens no. com dius "o follamos todos o la p**a al rio", si s'ha de complir les normes, doncs qui vulgui portar una bicicleta circulant per la ciutat, doncs que es tregui el carnet , i aixi li podran treure punts. Jo sovint circulo amb bicicleta, sovint faig alguna infracció, que amb moto o cotxe no faig. Aixo si, si circulo per l'acera a poquet a poquet.

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dl. abr. 28, 2008 5:30 pm

El meu somni, es veure un dia un ciclista aturat en un semàfor vermell.

Ja sé que és un somni, però em faria tan feliç .... :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. abr. 28, 2008 5:53 pm

kel ha escrit:El meu somni, es veure un dia un ciclista aturat en un semàfor vermell.

Ja sé que és un somni, però em faria tan feliç .... :wink:
Mentre no hi haguin carrils bicis a fora de les aceres i amb semàfors exclusius per les bicis...... es molt complicat.

La gent camina sense adonar-se dels carrils bici, les bicis no fan soroll, i manca costum de la gent envers les bicis.i a Barcelona excepte algunes zones no está preparada per un ús massiu de les bicis. ... i també que n´hi ha cada ú/una que deixa´l anar...... ( de cicliste ) :sado ara bé aixó de treure punts del carnet de conduir a un cicliste es.....excesiu multaria-ho amb punts del carnet a un que anès corrent ( a peu) per les Rambles fotent cops i espantant als vianants ???

No sé , no sé

:?
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. abr. 28, 2008 8:34 pm

sergi3 ha escrit:
d'acord que es circula, s'ha de complir la normativa, però no es just que si tens carnet de conduir, et treguin punts, i si no en tens no. com dius "o follamos todos o la p**a al rio", si s'ha de complir les normes, doncs qui vulgui portar una bicicleta circulant per la ciutat, doncs que es tregui el carnet , i aixi li podran treure punts. Jo sovint circulo amb bicicleta, sovint faig alguna infracció, que amb moto o cotxe no faig. Aixo si, si circulo per l'acera a poquet a poquet.
Totalment d'acord! :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dl. abr. 28, 2008 9:44 pm

gandalfxt ha escrit: Aneu a alguna ciutat europera de veritat, a veure qui té collons de caminar pel carril bici! a veure qui té collons d'atrevessar el carrer per un lloc que no sigui el pas de peatons o amb el semafor vermell, va qui, qui!!!!
Allà compleixen les normes al 100%, pero ull tenen les eines per poder-les complir, cosa que aqui no! ii ojo no cal que hi hagi un policia, si la gent et veu fer tonteris ja t'arrien, ja!
o sigui que despres d'aquesta parrafada, com a usuari de moto, cotxe, bici, puc dir que no estic d'acord amb aquestes sancions.

V'sssssssss
Estem a anys llum de ciutats com Munich. Les infraestructures per circular en bici son tot un exemple, carrils, parkings de bicicletes,.. Tambe es guanyen en civisme en la conducció de vehicles. Pots anar a altes velocitats si les senyals ho permeten pero si hi ha senyalizació de 80, 60 la cumpleixen. Tambe pots accedir a l'andana del metro sense trobarte cap barrera, tothom va a la guixeta a comprar el seu billet. El que he dit, a anys llum.

Salutacions

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dc. abr. 30, 2008 1:17 am

kel, t'en podria dir un munt, pero la meva preferida: ves a Berlin. Hi han semafors expressos per bicis!

Per cert atrevessar un pas de peatons (caminant és clar)
amb una merda impressionant és delicte, traurien punts?
És el mateix un vehicle amb motor que un sense?, vull dir penalment es pot consiredar igual?
Prefereixo la llei del mar, és més clara!

Respon

Torna a “General”