Estic fins els mateixos c_llons
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 107
- Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm
Estic fins els mateixos c_llons
Bona nit a tots, perdoneu si el títol a primera vista és una mica agressiu pero és nomès per dir que estic fart de tanta discriminació cap al col·lectiu motorista, estic fart de que tothom que porta moto el fiquen al mateix sac, estic fart de l'accent que fiquen a les notícies quan hi ha accidents de moto, estic fins els mateixos collons de que cada vegada que agafes la moto i veus al teu veí, sogres, etc... et diguin: que, ja has vist a les noticies lo perilloses que són les motos? i haver de dir: si que són perilloses si, pero ningú em treurà les ganes de anar en moto i gaudir del que m'agrada.
Tambè estic fart de que aquests dies que ja comença a fer bon temps (especialment aquest cap de setmana) veus chavals amb R's amb maniga curta, camisa tirants arrepades anant flipats per les corves, fent-se passar per "moteros" i de que la gent es quedi fixada amb aquestes conductes i no pas la del motero que vol gaudir de la moto, de la natura, dels viatges i sobretot del ambient motero.
Es per això que cada vegada que veig alguna noticia tràgica i ho enfoquen d'aquesta menra em posa de molt mala llet.
Ho sento per la pallisa pero ho havia d'explicar.
Gracies companys!
Tambè estic fart de que aquests dies que ja comença a fer bon temps (especialment aquest cap de setmana) veus chavals amb R's amb maniga curta, camisa tirants arrepades anant flipats per les corves, fent-se passar per "moteros" i de que la gent es quedi fixada amb aquestes conductes i no pas la del motero que vol gaudir de la moto, de la natura, dels viatges i sobretot del ambient motero.
Es per això que cada vegada que veig alguna noticia tràgica i ho enfoquen d'aquesta menra em posa de molt mala llet.
Ho sento per la pallisa pero ho havia d'explicar.
Gracies companys!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Estic fins els mateixos c_llons
pribas ha escrit:Bona nit a tots, perdoneu si el títol a primera vista és una mica agressiu però és només per dir que estic fart de tanta discriminació cap al col·lectiu motorista, estic fart de que tothom que porta moto el fiquen al mateix sac, estic fart de l'accent que fiquen a les notícies quan hi ha accidents de moto, estic fins els mateixos collons de que cada vegada que agafes la moto i veus al teu veí, sogres, etc... et diguin: que, ja has vist a les noticies lo perilloses que són les motos? i a ver de dir: si que són perilloses si, però ningú em traurà les ganes de anar en moto i gaudir del que m'agrada.
També estic fart de que aquests dies que ja comença a fer bon temps (especialment aquest cap de setmana) veus xavals amb R's amb màniga curta, camisa tirants arrapades anant flipats per les corves, fent-se passar per "moteros" i de que la gent es quedi fixada amb aquestes conductes i no pas la del motero que vol gaudir de la moto, de la natura, dels viatges i sobretot del ambient motero.
Es per això que cada vegada que veig alguna noticia tràgica i ho enfoquen d'aquesta mena em posa de molt mala llet.
Ho sento per la pallissa pero ho volia explicar.
Gracies companys!
Faig meves les teves paraules
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Esta clar que hi ha una campanya als mitjans de comunicacio sobre els motoristes. Sobre tots a les noticies. El que busquen aquestes campanyes es precisament aixo: ¡¡ves en compte!! i sensibilitzar el teu entorn
La percepcio de la gent dels motoristes depen dels mateixos motoristes. Jo intento respectar al maxim les normes de conducció. I si els conductors no et veuen creuar linees continues a diestro i siniestro dons segur que ajuda. Com anecdota: una mare amb la seva filla em va preguntar on estava el camp de fultbol de Terrassa, la pobra estava a l'altre punta. Li vaig dir que anes al darrera meu que li portava segurament aquesta mare i la seva filla no possen tots els motoristes al mateix sac
Salutacions
La percepcio de la gent dels motoristes depen dels mateixos motoristes. Jo intento respectar al maxim les normes de conducció. I si els conductors no et veuen creuar linees continues a diestro i siniestro dons segur que ajuda. Com anecdota: una mare amb la seva filla em va preguntar on estava el camp de fultbol de Terrassa, la pobra estava a l'altre punta. Li vaig dir que anes al darrera meu que li portava segurament aquesta mare i la seva filla no possen tots els motoristes al mateix sac
Salutacions
-
- Presentats
Estic totalment d'actord amb tu Jordi, pero es una persona contra... milers! Jo tb intento ser lo mes respectuós i intento ser lo més amable amb els demès, pero sabem tots que mentre un es respectuós, 200 no ho son, i mentre un conductor es dona compte d'un bon motorista, 400 es donen compte de lo boja que va la gent amb la moto..
V's!
V's!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Mira, pribas, mentre tu tinguis la conciència tranquil.la, no t'amoïnis. Pensa que avui en dia tenir un moto és un hobby per molta gent -de fet massa- , i la qual cosa NO implica que siguin moteros.
Molta gent té el moto per fer "el gamberro", per demostrar el seu "status social" ( mola dir que un té cotxe i moto), per dir que pot anar a 250 km/h si vol, per explicar les seves històries a les "nenes de discoteca", etc etc.
No hi ha res a fer, per desgràcia. :(
Molta gent té el moto per fer "el gamberro", per demostrar el seu "status social" ( mola dir que un té cotxe i moto), per dir que pot anar a 250 km/h si vol, per explicar les seves històries a les "nenes de discoteca", etc etc.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
estic d´acord , sempre ha estat així( inclús avans quan còrrer no era mal vist socialment com ara ) i potser sempre será així :?Randy-650 ha escrit:Mira, pribas, mentre tu tinguis la conciència tranquil.la, no t'amoïnis. Pensa que avui en dia tenir un moto és un hobby per molta gent -de fet massa- , i la qual cosa NO implica que siguin moteros.
Ara diré una cosa que més d´un es posará les mans al cap:
fa 25 o 30 anys hi havia un fet diferèncial, vaja, hi havien els motards " normals " i els BMW eros....... :roll: :roll: :roll: :roll: els senyors , vaja.....
Ara no, eh ? :roll:
També l´altre dia vaig sentir una conversa a la barra d´un bar fent un tallat ( jo anava vestit de "carrer" i amb cotxe ) ells a la barra ( sobre 20/23 anys ) , l´un mono de cuiro Dainese W-Frame Replica de 1300 € i l´altre mono Alpinestar top.
a fora dues Yamaha R1 una vermella i l´altre tota negra, també varies motos R més aparcades a fora.
JUANFRA:: ....joé macho, pero no ves que te vas a matar, afloja tio.
CHRISTIAN: no te pases, pero con la Yamaha no ví a ir parao, parao, no ?
!! !! que es una R!!
PS.- els noms son inventats, ara , la conversa no.
Que vol dir aixó ?
*que s´ha d´anar molt depressa amb una R no???? noblesse oblige?
*quina vergonya que una "simple" turistica em pogues passar !!!!!
*la fama costa molt d´adquirir diumenge darrera diumenge i molt poc de perdre.
* estàs acabat, dues paraules per molts maleïdes, s´ha de ser el millor de la colla.
* quan "piloto" em sento viu, no em recordo de res
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 29, 2008 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Aquesta gentota és la causa de la mala fama que tenim TOTS els motoristes. A mi em fan més aviat fàstic. De fet, ni els saludo. Les motos les porten deslimitades, pero el cervell li tenen bastant.gs12 red ha escrit:estic d´acord , sempre ha estat així( inclús avans quan còrrer no era mal vist socialment com ara ) i potser sempre será així :?Randy-650 ha escrit:Mira, pribas, mentre tu tinguis la conciència tranquil.la, no t'amoïnis. Pensa que avui en dia tenir un moto és un hobby per molta gent -de fet massa- , i la qual cosa NO implica que siguin moteros.
Ara diré una cosa que més d´un es posará les mans al cap:
fa 25 o 30 anys hi havia un fet diferèncial, vaja, hi havien els motards " normals " i els BMW eros....... :roll: :roll: :roll: :roll: els senyors , vaja.....
Ara no, eh ? :roll:
També l´altre dia vaig sentir una conversa a la barra d´un bar fent un tallat ( jo anava vestit de "carrer" i amb cotxe ) ells a la barra ( sobre 20/23 anys ) , l´un mono de cuiro Dainese W-Frame Replica de 1300 € i l´altre mono Alpinestar top.
a fora dues Yamaha R1 una vermella i l´altre tota negra, també varies motos R més aparcades a fora.
JUANFRA:: ....joé macho, pero no ves que te vas a matar, afloja tio.
CHRISTIAN: no te pases, pero con la Yamaha no ví a ir parao, parao, no ?
!! !! que es una R!!
PS.- els noms son inventats, ara , la conversa no.
Que vol dir aixó ?
*que s´ha d´anar molt depressa amb una R no???? noblesse oblige?
*quina vergonya que una "simple" turistica em pogues passar !!!!!
*la fama costa molt d´adquirir diumenge darrera diumenge i molt poc de perdre.
* estàs acabat, dues paraules per molts maleïdes, s´ha de ser el millor de la colla.
* quan "piloto" em sento viu, no em recordo de res
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
:twisted: Ho havia de dir
Salut!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Generalitzar es molt perillos, perque sempre fiquem en un mateix sac als "bons" i als "dolents"
De la mateixa manera que els enllaunats fiquen al mateix sac (el de moteros criminals i boigos) i ens molesta.
De la mateixa manera nosaltres no "podeu caure" al mateix parany i ficar al mateix sac a tot individu que porti una R o RR.
Es veritat que la majoria de les vegades son aquest colectiu els que fan que tinguem aquesta mala fama, pero no son els unics i a vegades hauriem de fer una mica de critica començant per nosaltres mateixos (jo el primer).
Per lo que comentes dels mitjans de comunicacio dels accidents de moto tens tota la raó.
Els caps de 7mana (com el pasat) en que la meitat dels morts en accident eren gent que circulava en moto, ho fan saber possan-hi enfasis.
En canvi quant en un pont es moren 20 persones i nomes 1 en moto, no posen accent en les 19 que s´han mort en cotxe.
A la carretera hi circulem motos,cotxes,camions, 4x4,quads, bicicletes,....... i els accidents de transit son x pero de transit.
Les estadistique estan be que les facin els governs i institucions de cara a posar mesures per evitar-los. (punts negres, guardarails, pintures anti-relliscants,senyalitzacions correctes, ........) pero no per "criminalitzar" o "perseguir" un sector.
En fi....vaja rollo he fotut!
De la mateixa manera que els enllaunats fiquen al mateix sac (el de moteros criminals i boigos) i ens molesta.
De la mateixa manera nosaltres no "podeu caure" al mateix parany i ficar al mateix sac a tot individu que porti una R o RR.
Es veritat que la majoria de les vegades son aquest colectiu els que fan que tinguem aquesta mala fama, pero no son els unics i a vegades hauriem de fer una mica de critica començant per nosaltres mateixos (jo el primer).
Per lo que comentes dels mitjans de comunicacio dels accidents de moto tens tota la raó.
Els caps de 7mana (com el pasat) en que la meitat dels morts en accident eren gent que circulava en moto, ho fan saber possan-hi enfasis.
En canvi quant en un pont es moren 20 persones i nomes 1 en moto, no posen accent en les 19 que s´han mort en cotxe.
A la carretera hi circulem motos,cotxes,camions, 4x4,quads, bicicletes,....... i els accidents de transit son x pero de transit.
Les estadistique estan be que les facin els governs i institucions de cara a posar mesures per evitar-los. (punts negres, guardarails, pintures anti-relliscants,senyalitzacions correctes, ........) pero no per "criminalitzar" o "perseguir" un sector.
En fi....vaja rollo he fotut!
Ex ...moltes coses
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Re: Estic fins els mateixos c_llons
pribas ha escrit:
....
...
Gracies companys!
T'has descuidat " amb la xurri darrera ensenyant el tanga tiraxines color fosforito, que és la part bonica i colorida del tema :lol: :lol: :lol:
-per treure una mica de ferro
-
- Presentats
jajaja, tens raó amb lo del tiratxines!
Pues bueno, avuí en el treball mo han tornat a recordar (per si no ho sabia) que les motos són molt perilloses i que últimament hi han molts accidents; no ho sabia ves per on.
En fi... estic orgullós de mi per que em considero un motero de debò i no m'identifico amb els "moterus" que surten per la tele.
V's!
Pues bueno, avuí en el treball mo han tornat a recordar (per si no ho sabia) que les motos són molt perilloses i que últimament hi han molts accidents; no ho sabia ves per on.
En fi... estic orgullós de mi per que em considero un motero de debò i no m'identifico amb els "moterus" que surten per la tele.
V's!
- Llagasta
- Presentats
però el que si es veritat que no corren tantes motos com cotxes per les carreteres, el tant per cent d´accidents de moto , aquests darrers anys no para d´augmentar. :? en relació a les motos que circulen.Steelman ha escrit:
!
d´acord que cada vegada hi han més motos, però el tant per cent de motos accidentades augmenta més que el tant per cent de motos noves en circulació. no sé si m´explico. :?
Jo continuo dient que s´hauria d´arribar a un acord administració-circuits
per permetre als motoristes desfogarse GRATIS al circuit alguns dies l´any.
Estic segur que s´evitarien molts accidents a la carretera. o no? o potser augmentarien..... :roll:

- Avalanche
- Presentats
- Entrades: 36
- Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
- Ubicació: Sabadell
No crec que obrint els circuits a la gent s'evitessin accidents de trànsit. Són un fet social, la mala educació vial desde les famílies fa que aquest joves o no tant joves quan agafen un cotxe/moto no respectin res de res.gs12 red ha escrit:Jo continuo dient que s´hauria d´arribar a un acord administració-circuits
per permetre als motoristes desfogarse GRATIS al circuit alguns dies l´any.
Estic segur que s´evitarien molts accidents a la carretera. o no? o potser augmentarien..... :roll:
Qui no ha vist una mare amb nens petits saltar-se el semàfor vermell de vianants alegant que no ve ningú? Mares duent el nens a l'escola sense el cinturó de seguretat? Qui els explicarà a aquests marrecs quan creixin com s'han de comportar quan condueixin, les autoescoles? les administracions?
- Llagasta
- Presentats
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Un factor a tenir en compte en aquest aspecte és que molta gent, i ara més de cara al bon temps, (perquè com tots sabem "las motos son para el verano",) és justament això. M'agradaria saber quants kms porten molts d'aquests que et passen a tota hostia un diumenge que fa bon dia... i dic molts per no generalitzar.
Avui en dia una moto val misèria en relació a d'altres coses, 7000€ per una 600 (Bandit, Fazer, Hornet, etc.) que tenen imatge de moto sencilla i amaguen una "petita" bèstia a dins... i amb això vull dir que a part de ser concient (i amb seny) a l'hora de portar-la, també has de ser concient del què portes a sota les cames... i agafant-la els diumenges a fer 4 corbes amb els colegues durant 4 mesos l'any, no ho saps... això si, s'és el més Rossi de tots!!! :evil: :evil:
PD: El comentari "las motos son para el verano" és el que diu la gent que no va en moto, personalment prefereixo el Port de la Bonaigua al desembre que Sevilla a l'agost...
Fins aviat!
Un factor a tenir en compte en aquest aspecte és que molta gent, i ara més de cara al bon temps, (perquè com tots sabem "las motos son para el verano",) és justament això. M'agradaria saber quants kms porten molts d'aquests que et passen a tota hostia un diumenge que fa bon dia... i dic molts per no generalitzar.
Avui en dia una moto val misèria en relació a d'altres coses, 7000€ per una 600 (Bandit, Fazer, Hornet, etc.) que tenen imatge de moto sencilla i amaguen una "petita" bèstia a dins... i amb això vull dir que a part de ser concient (i amb seny) a l'hora de portar-la, també has de ser concient del què portes a sota les cames... i agafant-la els diumenges a fer 4 corbes amb els colegues durant 4 mesos l'any, no ho saps... això si, s'és el més Rossi de tots!!! :evil: :evil:
PD: El comentari "las motos son para el verano" és el que diu la gent que no va en moto, personalment prefereixo el Port de la Bonaigua al desembre que Sevilla a l'agost...
Fins aviat!