Pont de Suert 1977

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Pont de Suert 1977

Entrada Autor: JordiTrident » dj. abr. 24, 2008 12:15 am

Hola, per tots aquells que no veuen clar viatjar amb una moto petita i amb equipament "no adequat" per anar en moto, us penjo aquesta foto que va fer l'amic Lo Pepet el llunyà 77...les següents reflexions també son seves...(no les he traduit :wink: :wink: )

Imatge

A este otro pájaro no lo conoceréis, pero mando esta foto, para que veáis como se iba en moto antes, para que luego no os quejéis de lo que tenéis ahora.
Demos un repaso a la foto:
-Primero que nada me gustaría destacar el canguro atado encima del faro(por si llueve) que no se moje el faro.
-Destaca la chaqueta Gore-tex ultimo modelo ,para verano y tb para invierno.
-Me encanta la manta atada al guardabarros trasero y encima un trozo de tienda ,ah, esto de las esterillas es una mariconada inventada en los últimos tiempos.
-Supongo que el engrase de la cadena es en seco , sino la manta se pringaría de aceite ,
o es un nuevo sistema para impermeabilizarla? ?????.
-Tubarro soldado por todos lados, sin comentarios.
-La Caja de herramientas de debajo del deposito debe de ser un extra aparte o viene de serie???.
-Fijarse en el plato de la rueda de atrás es mas pequeño que el piñón de salida, por lo menos pillaba 70xhora.
-Ha también destaca la bolsa sobre deposito, en vez de mochila en la espalda , eso demuestra que el pájaro estaba subido en el dólar.
-supongo que el asiento-colin monoplaza también era un extra.
Me ha gustado mucho esta foto, no tengo ni idea de quien es este señor pero era de BARCELONA o alrededores esto es volviendo de Pont de Suert 1977
Espero que nadie mas se queje por ir mal equipado.
jejejejeje
Pepet
:wink:
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dj. abr. 24, 2008 7:53 am

Aquesta foto, em fa recordar bonics moments i altres no tant bons, precissament tornat de la concentració de Pont de Suert, l'any 80 vaig patir l'accident més greu.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. abr. 24, 2008 8:12 am

Bones!!!

Aquesta época no l'he viscuda... sóc més jove, però deunidó quina precarietat en general. I ara ens queixem que sinò tenim la cartografia posada al TomTom, que si no acaba de funcionar l'intercomunicador... que si la roba goretex ja no aguanta, que si necessitem maletes més amples, que si estem "amariconats", que si...

En fi, tonteries de l'era moderna/segle XXI. :wink: :wink: :wink:

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. abr. 24, 2008 9:11 am

Caram, quina foto!!!!!

Quins anys, i quin bon ambient el d'abans. Aviam si puc trobar alguna foto a casa els pares de la concentració de Sau, on el 50% anavem en Vespa....

sharky ha escrit:Aquesta foto, em fa recordar bonics moments i altres no tant bons, precissament tornat de la concentració de Pont de Suert, l'any 80 vaig patir l'accident més greu.
Què et va passar? Explica una mica, home, va. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. abr. 25, 2008 7:37 am

Ostres JordiTrident...
Quina pasada!!!! En fi com ha canviat el mon de la moto!!
Molts de nosaltres (com diu el carles) aixo no ho hem viscut i allo si que era un amor a la moto, avui es mes facil "estimar" aquest mon.
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. abr. 26, 2008 9:29 pm

Aquesta foto em recorda a mi l'any 1.979 amb la Ducati 250cc 4 temps, anat de vacances al llunyà (aleshores) Salou.

Jo feia mes o menys la mateixa pinta que el de la foto, això si, portava un casc integral dels més barats del mercat i que només servia per matar mosquits, la meva xicota no duia ni casc.

A més jo portava dues maletes de fusta fetes per mi mateix, pintades de negre i que es tancaven amb un candau.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » ds. abr. 26, 2008 10:26 pm

James_Bond ha escrit: A més jo portava dues maletes de fusta fetes per mi mateix, pintades de negre i que es tancaven amb un candau.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

doncs que no et passi pel cap ara criticar les maletes Touratech :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dg. abr. 27, 2008 7:49 am

JordiTrident ha escrit:
James_Bond ha escrit: A més jo portava dues maletes de fusta fetes per mi mateix, pintades de negre i que es tancaven amb un candau.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

doncs que no et passi pel cap ara criticar les maletes Touratech :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
AIXO MATEIX
:twisted: :twisted:
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. abr. 27, 2008 10:33 am

James_Bond ha escrit:Aquesta foto em recorda a mi l'any 1.979 amb la Ducati 250cc 4 temps, anat de vacances al llunyà (aleshores) Salou.
NO FOTO=NO VACANCES A SALOU L'ANY 79 :sheep
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. abr. 27, 2008 11:14 am

Randy-650 ha escrit:
James_Bond ha escrit:Aquesta foto em recorda a mi l'any 1.979 amb la Ducati 250cc 4 temps, anat de vacances al llunyà (aleshores) Salou.
NO FOTO=NO VACANCES A SALOU L'ANY 79 :sheep

Se les va quedar la meva ex :evil:

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sharky
Presentats

Entrada Autor: Sharky » dl. abr. 28, 2008 6:22 pm

Randy-650 ha escrit:Caram, quina foto!!!!!

Quins anys, i quin bon ambient el d'abans. Aviam si puc trobar alguna foto a casa els pares de la concentració de Sau, on el 50% anavem en Vespa....

sharky ha escrit:Aquesta foto, em fa recordar bonics moments i altres no tant bons, precissament tornat de la concentració de Pont de Suert, l'any 80 vaig patir l'accident més greu.
Què et va passar? Explica una mica, home, va. :shock:
Rés de l'altra mon, baixant de la concentració aprop de Benabarre, em vaig menjar un R12, conclusió el meu company i jo amb fractura oberta de tibia i peroné... (juventud divino tesoro)... ahhh portava una Ossa Copa 250....

Salut.

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dl. abr. 28, 2008 7:03 pm

Hola Sharky, sent de Vallbona i fent tant temps que voltes pel mon en moto deus conéixer els germans Vilaseca ¿no? un és el jutge de pau (Guzzi T3 California) i l'altre el Pep que va bastant al seu rotllo (Guzzi Norge) i que ara volta molt per Àfrica...

salut i kms

Sharky
Presentats

Entrada Autor: Sharky » dl. abr. 28, 2008 9:54 pm

JordiTrident ha escrit:Hola Sharky, sent de Vallbona i fent tant temps que voltes pel mon en moto deus conéixer els germans Vilaseca ¿no? un és el jutge de pau (Guzzi T3 California) i l'altre el Pep que va bastant al seu rotllo (Guzzi Norge) i que ara volta molt per Àfrica...

salut i kms
Com no, amb el Papi i la seva Guzzi California he anat de paquet, de concentració a França, i amb al seu Germà, quan jo tenia la Ossa anavem plegats de concentració, ell tenia llavors una Guzzi 250 bicilindrica, es veritat quan dius que va al seu rotllo es ben bé un llop sol-litari, també va creuar tot sol els Estats Units.

Salut.

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dl. abr. 28, 2008 9:58 pm

No, si ya tens raó que ens queixem per res... :lol:
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

JordiTrident
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » dt. maig 13, 2008 11:34 pm

sharky ha escrit:
JordiTrident ha escrit:Hola Sharky, sent de Vallbona i fent tant temps que voltes pel mon en moto deus conéixer els germans Vilaseca ¿no? un és el jutge de pau (Guzzi T3 California) i l'altre el Pep que va bastant al seu rotllo (Guzzi Norge) i que ara volta molt per Àfrica...

salut i kms
Com no, amb el Papi i la seva Guzzi California he anat de paquet, de concentració a França, i amb al seu Germà, quan jo tenia la Ossa anavem plegats de concentració, ell tenia llavors una Guzzi 250 bicilindrica, es veritat quan dius que va al seu rotllo es ben bé un llop sol-litari, també va creuar tot sol els Estats Units.

Salut.
no havia tornat a llegir aquest post, si si però a USA crec que hi va anar amb el Cesar (hi ha alguna foto a la secció de viatges de la pàgina de lA Resaca -de la meva firma-), ara està preparant una Guzzi Quota que ha comprat per tornar a marxar dos mesos a Africa... :shock: :shock: :shock:

salut i kms...per cert, tinc una 250 bicilindrica com la que ell tenia :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ZAXMOTORRADER
Presentats
Entrades: 121
Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
Contacta:

Entrada Autor: ZAXMOTORRADER » dc. maig 14, 2008 9:10 pm

Doncs a mi em va estar be per xul·lo quan li vacil·lada a un company de feina del meu pare de que havia anat a Txèquia aquell estiu amb la moto. Ell es va ficar a riure i donant-me dos copets a l’esquena em va dir que ell també hi havia anat. Només que a l’any 70 de viatge de noces i amb una Lambretta 200 amb side en ple mes de Març.

Això si que es tenir pebrots!!!!

Respon

Torna a “General”