AUTOCOM: COMPRA CONJUNTA?
Moderador: Airald
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Quin preu?carlesvic ha escrit:Jo porto el Cel.lular, el vaig comprar a Andorra a Moto Sprint, i va molt be, es impermeable total, i serveix per parlar conductor i acompanyant, moto a moto i per despenjar el telefon. A més vaig comprar dos jocs de micros, i els vaig instal.lar uns al cascs integrals i els altres als cascs d'estiu... i l'aparell serveix el mateix.
A més a Moto Sprint, si demaneu per en Jonatan (molt trempat), us els instalarà ell mateix.
Salutacions des de Vic-Osona.

- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Nosaltres, després de consultar bastant i esperar a que sortisin uns inhalambrics, perque no ens agrada anar endollat, varem comprar els Midland BT i estem molt contents.
Jo treballo molts díes amb la moto i utlitzo bastant el teléfon rebent trucades, donç es conecta amb la veu, i també em va molt bé.
No tinc experiencia en d'altres apareills, però per parlar pilot-passatjer i per parlar per teléfon els Midlan ens van molt bé.
Com que no porto GPS, Ni Tom Tom, ni més artilugis electrógens, ni tampoc els vull, aquests son els meus.
Una salutació,
Rafa
Jo treballo molts díes amb la moto i utlitzo bastant el teléfon rebent trucades, donç es conecta amb la veu, i també em va molt bé.
No tinc experiencia en d'altres apareills, però per parlar pilot-passatjer i per parlar per teléfon els Midlan ens van molt bé.
Com que no porto GPS, Ni Tom Tom, ni més artilugis electrógens, ni tampoc els vull, aquests son els meus.
Una salutació,
Rafa
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Avantatges dels Autocom:
- No t'has de preocupar de carregar bateries ni de canviar-les quan es desgastin
- Bona qualitat d'audio (stereo) i molt bona qualitat de micròfons (so absolutament exempt de sorolls)
- Sensor de soroll ambient que gradua automàticament el volum dels altaveus
- Possibilitats d'ampliació
- Exempt de problemes de comunicació inalàmbriques
- Gran robustesa dels seus components
Desavantatges dels Autocom:
- Cal passar els cables. És a dir cal instalar-lo a la moto
- Cal connectar-se i desconnectar-se de la moto cada cop (tu i tots els components que duguis connectats)
Jo ara mateix a l'autocom li trec el següent partit:
- Parlo amb la meva companya quan anem dos
- Tinc un MP3 econòmic enganxat amb velcro que connecto per a escoltar música
- Tinc l'accessori bluetooth per a poder rebre trucades. El mobil (la meva PDA) se'm connecta automàticament a l'autocom. El telèfon despenja automàticament al rebre la trucada.
- La meva PDA, tot i que te bluetooth, la tinc connectada també per cable quan faig servir el TomTom per a sentir la seva seductora veu.
- Tinc una emissora enganxada amb velcro a l'interior de la maleta que controlo amb el PTT que duc al manillar.
En quan tingui una miqueta de temps, intentaré fer el bricolatge de tota la instalación. :P
- No t'has de preocupar de carregar bateries ni de canviar-les quan es desgastin
- Bona qualitat d'audio (stereo) i molt bona qualitat de micròfons (so absolutament exempt de sorolls)
- Sensor de soroll ambient que gradua automàticament el volum dels altaveus
- Possibilitats d'ampliació
- Exempt de problemes de comunicació inalàmbriques
- Gran robustesa dels seus components
Desavantatges dels Autocom:
- Cal passar els cables. És a dir cal instalar-lo a la moto
- Cal connectar-se i desconnectar-se de la moto cada cop (tu i tots els components que duguis connectats)
Jo ara mateix a l'autocom li trec el següent partit:
- Parlo amb la meva companya quan anem dos
- Tinc un MP3 econòmic enganxat amb velcro que connecto per a escoltar música
- Tinc l'accessori bluetooth per a poder rebre trucades. El mobil (la meva PDA) se'm connecta automàticament a l'autocom. El telèfon despenja automàticament al rebre la trucada.
- La meva PDA, tot i que te bluetooth, la tinc connectada també per cable quan faig servir el TomTom per a sentir la seva seductora veu.
- Tinc una emissora enganxada amb velcro a l'interior de la maleta que controlo amb el PTT que duc al manillar.
En quan tingui una miqueta de temps, intentaré fer el bricolatge de tota la instalación. :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Carlesvic
- Presentats
- Entrades: 47
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
- Ubicació: Vic - Osona - Catalunya
Perdona Josey,... però he estat fora uns dies i no havia vist la teva pregunta.. doncs no,.. es diu "Interphone Cellular Line" i a andorra en vaig pagar 270 e. pels dos jocs. Es carillo, però em van assegurar q era molt bo i impermeable total.Josey Wales ha escrit:Carlesvic, quan dius el cel·lular, et refereixes als Midland amb BT?? :)
- Carlesvic
- Presentats
- Entrades: 47
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 9:31 pm
- Ubicació: Vic - Osona - Catalunya
270 eurillos Santi... em sembla q es carillo oi?... però el nano mel's va montar hi tot i em va dir q eren molt bons i clar,..jo a creure jajaja...Sagal ha escrit:Quin preu?carlesvic ha escrit:Jo porto el Cel.lular, el vaig comprar a Andorra a Moto Sprint, i va molt be, es impermeable total, i serveix per parlar conductor i acompanyant, moto a moto i per despenjar el telefon. A més vaig comprar dos jocs de micros, i els vaig instal.lar uns al cascs integrals i els altres als cascs d'estiu... i l'aparell serveix el mateix.
A més a Moto Sprint, si demaneu per en Jonatan (molt trempat), us els instalarà ell mateix.
Salutacions des de Vic-Osona.
Apa-li, ens veiem.