Nota: aquest és el tema nº 1.000, felicitats a tothom, començant per mi mateix
Tema nº 1000. Portarem 3 caps de setmana de pluges ?
Moderador: Airald
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Tema nº 1000. Portarem 3 caps de setmana de pluges ?
Ja portem dos, aquest cap de setmana també plourà ?

[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Doncs d'acord que és una gran putada... perquè et xafa el planning del cap de setmana, però s'ha de mirar el punt de vista general... i la sequera s'ha de reduir, sinò a la tardor les passarem canutes.
No pateixis, que el dia de les Fonts del Llobregat, pràcticament estrenaves la moto i et vaig veure ben lleuger... així que res, si plou a fer ruteta!
Fins aviat!
Doncs d'acord que és una gran putada... perquè et xafa el planning del cap de setmana, però s'ha de mirar el punt de vista general... i la sequera s'ha de reduir, sinò a la tardor les passarem canutes.
No pateixis, que el dia de les Fonts del Llobregat, pràcticament estrenaves la moto i et vaig veure ben lleuger... així que res, si plou a fer ruteta!
Fins aviat!

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
carles ha escrit:Doncs d'acord que és una gran putada... perquè et xafa el planning del cap de setmana
Jo no he deixat de fer es per la pluja els caps de setmana. Aquest mateix, amb en Jesús - geroni- anem als Pics d'Europa, i diuen que tindrem pluja contínuament divendres, dissabte i diumenge, anat i tornant.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!James_Bond ha escrit:Jo no he deixat de fer es per la pluja els caps de setmana. Aquest mateix, amb en Jesús - geroni- anem als Pics d'Europa, i diuen que tindrem pluja contínuament divendres, dissabte i diumenge, anat i tornant.
No si ja... aquest cap de setmana he estat a Toledo i vaig sortir de casa amb el mono d'aigua... i la tornada més del mateix.
Quan tingui una estona, no se quan, pujaré quatre fotos...
Fins aviat!