Lo últim!!! els cotxes han de portar possades les llums

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pribas
Presentats
Entrades: 107
Membre des de: dc. maig 30, 2007 11:33 pm

Lo últim!!! els cotxes han de portar possades les llums

Entrada Autor: Pribas » dl. maig 26, 2008 9:32 pm

Mireu aquest enllaç!! jo ja no sé que pensar, dóna pena totes aquestes decicions.

http://www.antena3noticias.com/PortalA3 ... 26/1006206

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. maig 26, 2008 9:54 pm

Bones!!!

D'acord que segurament es reduïrà la sinistralitat degut que a partir de la posada en marxa d'aquesta nova "tonteria" els vehicles de 4 rodes o més seràn més visibles... perquè mira que molesten alguns que porten les llums donades, encara que sigui de dia. :evil: :evil:

Però també s'ha de tenir en compte que a partir de llavors els demés usuaris de la via, i alhora els més petits en dimensions (motos, bicicletes, peatons, etc.), seràn MENYS visibles en relació als demés... amb el problema que això comporta per a la seguritat vial, no essent una sol.lució per reduïr la sinistralitat, en la meva modesta opinió. :roll:

I una altra cosa... no s'han parat a pensar que un vehicle amb les llums encesses te un consum energètic bastant elevat en relació a portar les llums apagades? Perquè no solament es porten les llums de davant, també estaran encesses les de posició, les de la part posterior i les del quadre interior... amb el que tot això s'ha d'alimentar de l'alternador que necessitarà més energia... que com és d'esperar prové del motor... i el motor utilitza combustible, el qual es veu que no acaba de ser gaire beneficiòs per al canvi climàtic... :twisted: :twisted: :twisted:

Això si companys... no passeu de 80 a l'àrea metropolitana per a reduïr el consum i emissions a l'atmòsfera, però porteu tots les llums encesses, eh! :cry: :cry:

COLLA DE MENTS PENSANTS...

Fins aviat!
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 26, 2008 10:56 pm

Als païssos del nord d'Europa ja fa anys que s'aplica. Però alli ho fan pel tema de la neu i perquè hi han dies que el sol sols està present unes hores. De fet els Volvo surten de fàbrica (els que es venen a Suecia i Finlandia) amb els llums encesos, com molts de nosaltres portem als motos.

No prosperarà aquesta iniciativa aqui a Espanya, doncs les motos ja fa anys que les portem enceses, per seguretat i per fer-nos veure. Si els cotxes també porten els llums encesos es poden confondre amb un moto, la qual cosa implicarà molts més accidents que els que hi han. Estudiat pel RACC i vàries fundacions pro-moto.

Dubto que el Consell de Ministres ho aprovi. De fet ja ho van intentar fa un parell d'anys, i res. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. maig 27, 2008 8:21 am

Potr-ser no s'aprobara, "tant de bo", però per Antena 3 ho diuen un merder de cops. I estic convençut que per desgracia els accidents tal com diu en Carles del més petits, aumentaran, ara ja no ens veuran tant, els cotxes fins ara quant vein llums sabian que venia moto, ara ja costara més de veure.
Jo crec que no s'hauria de aprobar.
ImatgeImatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. maig 27, 2008 9:05 am

Jo ja tinc la sol.lució: :P :P :P :P montar ( les motos ) bombetes grogues com a França fa anys. :cry: :cry: :cry: :cry:ja fa molt de temps que s´en parla a tot Europa de portar els cotxes els llums encessos, si no s´ha fet ja es per aixó que dieu de confusió amb els cotxes,( aqui als paisos del sud d´europa amb tanta llum tot l´any, no té massa sentit ) però com tard o d´hora es fará es per aixó que es podria fer anar les motos amb llums grocs. ( com a mal menor )

Que guapes eren avans les motos ( franceses ) amb els llums grocs , no us
sembla ??????

Imatge

Saveu qui es aquesta noia damunt de la Motobecane ??????? :shock: :shock: :shock: La Mare de la Claudia Schifer !!!!! :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 27, 2008 9:51 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “General”