Imagino que estem parlant d'una moto elèctrica alimentada per una pila d'hidrògen. La idea és bona ja que es simplifica mooooolt la moto reduint el pes, el cost i l'efectivitat. Si aprofita l'energia de frenada, millor que millor.
L'únic problema segueix sent la generació d'hidrògen, ja que aquest no es troba a l'ambient (cosa que sí succeix amb la gasolina). Mentre no es potenciin maneres alternatives de generar hidrògen (o energia elèctrica), seguirem amb el mateix problema de sempre.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257) Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca" Album de fotos
Doncs, jo crec que ja triguen a posar remei, al tema del petroli, amb les ultimes noticies, sobre aquest tema, m'ho estic mirar MOLT NEGATIVAMENT, la cosa s'está posant cada vegada més dificil....
Algú es pensa que la sol-lució no la tenen ja¡¡¡, el que pasa es que es molt dificil que deixin d'ingressar billions i billions de dolars, les grans multinacionals del petroli i d'altres.
Estem amb la de sempre , de idees en van tenint i tal pero........ la pela es la pela.
Per cert...per que sempre que presenten una moto o vehicle amb una alimentacio diferent a la gasolina/diesel ho fan amb models tant futuristes i lletjos :(???