Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto
Moderador: Airald
-
Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dc. maig 28, 2008 11:45 am
Us passo un e-mail:
En LVT nos dedicamos a la logística integral de la motocicleta.
Almacenamos, embalamos, desembalamos, montamos, transportamos…
Nuestro personal, instalaciones y vehículos están completamente especializados en la manipulación, almacenaje y transporte de motocicletas sin ningún tipo de embalaje.
Realizamos rutas fijas de distribución exclusivamente de motocicletas en España y Portugal en las que pasamos por todas las capitales como mínimo una vez por semana, lo que nos permite recoger y entregar una moto en el plazo máximo de una semana independientemente del lugar de origen y destino.
Contacta con nosotros indícanos donde quieres que recojamos tu moto, dónde quieres que te la entreguemos, que moto es (marca / modelo / matricula) y nosotros te mandaremos un presupuesto.
Debes estar tranquilo, tu maquina esta en buenas manos, echa un vistazo a nuestros principales clientes y veras quien confía en nosotros diariamente.
Para poder transportar tu moto no debes gastar tiempo ni dinero en embalarla, sólo debe ir con el depósito vacío de gasolina y no sobrepasar los 135 cm de altura.
Teléfono: 937244652
e-mail: lvt@lvt.es

La
Bandy© (lujoisla dixit) 
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©
-
Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
Entrada
Autor: Lluneta » dc. maig 28, 2008 3:49 pm
:D Osti segur que alla va la meva "Susi" com diuen por ahi o la meva Lluna que es com prefereixo dirli jo jeje. Osti que sembla que m'la estiguin fent a mida jajaj.
SUZUKI GS500F
"
La Bruixeta"
-
Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Entrada
Autor: Ride » dc. maig 28, 2008 4:03 pm
Doncs es bo sapiguer que existeix aixó, el que no tinc clar perque volen sapiguer la matricula per fer un pressupost ???
-
ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
-
Contacta:
Entrada
Autor: ZAXMOTORRADER » dc. maig 28, 2008 10:52 pm
Llàstima no haver-los conegut abans d'anar a Turquía...........
W'ssssss!!!
-
Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Entrada
Autor: Randy-650 » dc. maig 28, 2008 10:55 pm
He estat donant voltes al tema aquesta tarda, i no veig clar lo dels 135 cm d'alçada. Algú de nosaltres té un moto que faci menys de 135 cmt d'alçada? No.....
I com bé ha dit el company ride, perquè culleres volen la matricula?¿?¿
M'està sonant a estafa també....... :roll:
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
-
Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Entrada
Autor: Vini » dc. maig 28, 2008 11:31 pm
Obseveu bè els camions i l´estafa es cantada.No ja cap nom i el rombo de transport,el primer camion,no el porta i els altres ja si,pero ja no espoden legir bè,a mes un amic fotograf que a pasat per casa,diu que no pot determiná pero l´alineació del camions en la prespectiva fotografica te tot el caire de ser una foto trucade,si per mes "inri",si posa lo que diu el Ride de les matricules = a ESTAFA TOTAL.
Jo no hi penso fer tractes. :roll: :roll: :roll: :roll: "Pardillo para el que pike" :shock: :shock: :shock: :shock:
Vssss wapas Vini
.
-
Randy-650
- Presentats
Entrada
Autor: Randy-650 » dc. maig 28, 2008 11:37 pm
Vini ha escrit:....,a mes un amic fotograf que a pasat per casa,diu que no pot determiná pero l´alineació del camions en la prespectiva fotografica te tot el caire de ser una foto trucade...
Bona observació, si senyor!!!!! :eyes
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
-
ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
-
Contacta:
Entrada
Autor: ZAXMOTORRADER » dc. maig 28, 2008 11:53 pm
Heu entrat a la web per casualitat?
http://www.lvt.es/
Per el que es veu aquesta gent està a Terrassa al C/Venus 69-73 en el Pol. Ind Can Perellada, si algú vol anar a treure el nas..........
Potser que demanin la matricula just per tot el contrari que penseu. Què saben ells si les motos que els hi toca transportar no son robades?
Jo no vull ser tant mal pensat............... Eps, i consti que ni havia sentit parlar mai de ells.
(ja veig que amb Turquía no treballen!!!!!! :lol: :lol: :lol: )W'sssssssss!!!!
-
Randy-650
- Presentats
Entrada
Autor: Randy-650 » dj. maig 29, 2008 9:27 am
ZAXMOTORRADER ha escrit:Heu entrat a la web per casualitat?
Per el que es veu aquesta gent està a Terrassa al C/Venus 69-73 en el Pol. Ind Can Perellada, si algú vol anar a treure el nas..........
Potser que demanin la matricula just per tot el contrari que penseu. Què saben ells si les motos que els hi toca transportar no son robades?
Jo no vull ser tant mal pensat............... Eps, i consti que ni havia sentit parlar mai de ells.
No hi havia entrat. :shock: Doncs semblen seriosos, la veritat.... 8)
La
Bandy© (lujoisla dixit) 
-
Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Entrada
Autor: Llagasta » dj. maig 29, 2008 6:42 pm
Randy-650 ha escrit:ZAXMOTORRADER ha escrit:Heu entrat a la web per casualitat?
No hi havia entrat. :shock: Doncs semblen seriosos, la veritat.... 8)
son els que fan el transport de Honda España, cap a Itàlia,. Alemania,etc i em sembla que també de Yamaha Palau de Plegamans.
-
josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
Entrada
Autor: josepgts » dj. maig 29, 2008 8:51 pm
jo treballo a 30m de la honda de sta perpetua, i a 800m de la yamaha de palau, i us puc dir que el poligon va ple de camions d'aquesta gent, almenys amb aquest nom, ara, si aquests suplanten el nom i es una estafa ja no ho sé... de tota manera per anar per la peninsula es fàci anar-hi en moto, o carregar la moto al tren i fer la tirada llarga en tren a un bon preu i sense allunyar-te massa d'ella... li veuria més utilitat en plan internacional si vols anar als paisos de l'est t'estalvies perdré un dia o dos travesant frança, alemania... per autopista...
No sé, tot son opcions... ara abans de deixar la moto jo m'assegraria que no em quedaré sense...