video ben parit de la R12GS adv
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
video ben parit de la R12GS adv
m'encanta el video aquest, està molt ben realitzat.
la música canyera, la moto... buah !
lo meu cap a aquesta moto ja no és racional, em sobrepassa...
[youtube][/youtube]
no sé si un dia la tindré... clar que a la Xina tampoc no crec que hi vagi mai.. i menys en moto... però si algun la tinc, quan vagi al Carrefour amb la Adventure a comprar carquinylolis, pensaré en aquest video... :)
un dels comentaris al video diu:
Si que los pilotos son muy buenos, antes de irse en este viaje hicieron el cursillo de BMW en Hechlingen pero no, Simo Kirsi no participo!
Los pilotos son Boris Dolkhani (director creativo) y Peter Burgstaller (fotografo) ambos con larga experiencia de motos y enduro. [/youtube]
la música canyera, la moto... buah !
lo meu cap a aquesta moto ja no és racional, em sobrepassa...
[youtube][/youtube]
no sé si un dia la tindré... clar que a la Xina tampoc no crec que hi vagi mai.. i menys en moto... però si algun la tinc, quan vagi al Carrefour amb la Adventure a comprar carquinylolis, pensaré en aquest video... :)
un dels comentaris al video diu:
Si que los pilotos son muy buenos, antes de irse en este viaje hicieron el cursillo de BMW en Hechlingen pero no, Simo Kirsi no participo!
Los pilotos son Boris Dolkhani (director creativo) y Peter Burgstaller (fotografo) ambos con larga experiencia de motos y enduro. [/youtube]
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: video ben parit de la R12GS adv
Penso el mateix, pero en el meu cas ho amplio al desti. La Xina, Rusia,Asia.........em sobrepasa!! A veure si algun dia hi puc anar amb la moto... :oops: :oops:ARBE ha escrit: lo meu cap a aquesta moto ja no és racional, em sobrepassa...
Ex ...moltes coses
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Es millor per tot la GS que la Adventure. :evil: massa kilos de +, el dipossit massa gros, masses ferros i protectors que no serveixen per res. etc.etc. :twisted: ( l´unic que trovo més bé que la Gs es el seient )atramuntanat ha escrit:mmm aquesta trail va be per carretera, pista ...la meva no es la adv, pero casi!
per mi la millor gs seria amb 35 kilos menys i llanta de 21" :evil: :evil:
Ja tá

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La Adventure pesa massa per segons quines coses, clar.... :roll:gs12 red ha escrit:
Es millor per tot la GS que la Adventure. :evil: massa kilos de +, el dipossit massa gros, masses ferros i protectors que no serveixen per res. etc.etc.....

- Atramuntanat
- Presentats
es veritathehehe i esteticament m'agrada mes la GS que la adv, lo unic que m'agrada es la cupula ms preparada per portar el gps....lo demes.....ppprrrrrrrrrtzzzzgs12 red ha escrit:Es millor per tot la GS que la Adventure. :evil: massa kilos de +, el dipossit massa gros, masses ferros i protectors que no serveixen per res. etc.etc. :twisted:atramuntanat ha escrit:mmm aquesta trail va be per carretera, pista ...la meva no es la adv, pero casi!
Ja tá
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
La Cópula , ai, la cúpula per portar GPS ????? No sabe, no comprende.atramuntanat ha escrit:es veritathehehe i esteticament m'agrada mes la GS que la adv, lo unic que m'agrada es la cupula ms preparada per portar el gps....lo demes.....ppprrrrrrrrrtzzzzgs12 red ha escrit:Es millor per tot la GS que la Adventure. :evil: massa kilos de +, el dipossit massa gros, masses ferros i protectors que no serveixen per res. etc.etc. :twisted:atramuntanat ha escrit:mmm aquesta trail va be per carretera, pista ...la meva no es la adv, pero casi!
Ja tá
Jo el porto a la barra del manillar, doncs si es gaire més lluny, no el veig......... 8) 8) 8) 8) 8) i no el porto a la varilla de les ulleres, per qué em posarien una multa. si no...... :roll:

- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Atramuntanat
- Presentats
el 276 pesa un webo per dur-lo a les ulleres hehehegs12 red ha escrit: La Cópula , ai, la cúpula per portar GPS ????? No sabe, no comprende.![]()
Jo el porto a la barra del manillar, doncs si es gaire més lluny, no el veig......... 8) 8) 8) 8) 8) i no el porto a la varilla de les ulleres, per qué em posarien una multa. si no...... :roll:
Erg Chebbi - Merzouga

- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
joscoma ha escrit:jo també crec que son mases kg pels meus 74kg de pes, sóc del parer de que és bastant millor la nova 800gs, i de potencia amb 85cv ni a de sobra.vssssssss
si, més si mires la comparativa al SM30 d'aquest mes, veus les xifres de recuperació i acceleració... i consum (2 litres menys ! als 100) i donen que pensar...
Suficient ? si, i tant, la F800GS suficient. Fins a la 1200 tens el cardan, el telelever, el paralever, el boxer, la suspensió regulable en marxa... la diferència de preu hi és però també s'hi troba.
Jo ja us he dit que la meva atracció cap a la 1200adv no és racional... però allà està... no puc no mirarla.
- TDM900 & LADY
- Presentats
- Entrades: 5
- Membre des de: dc. maig 14, 2008 7:29 pm
- Ubicació: Rubi
Xaval que et falten motos, no cal un adventur, si no tindriem una per cada cosa, scooter per ciutat, una r per circuit, un turistica per viatjar per carretera, la xoper per lluir i una trail per "off road", entre cometes perque si te pillen per fora dels camins sense asfaltar, ja pot cantar Sant Pere, ja. Jo crec que qualsevol moto es bona no??? :D :D :D. Jo vaig anar a cap nord amb una mono i cap problema, aixo si em miraven raro el que duien una mes gran, pero van callar de cop quan van apareixer dos amb dues Lambretas 125, total venien de Verona els nens.
Aixi que lo dit, la que un te ja es prou bona no cal babejar, QUE LA ADVENTUR ES UNA MOTO P.... MARE, PERO ES QUE ENCARA NO T'HAS ACABAT LA TEVA,

Aixi que lo dit, la que un te ja es prou bona no cal babejar, QUE LA ADVENTUR ES UNA MOTO P.... MARE, PERO ES QUE ENCARA NO T'HAS ACABAT LA TEVA,
- ARBE
- Presentats
Home, ja era hora que surtisis de l'armari !
si, si, que fan el paris-dakar amb un 2 CV també n'hi ha, ja ho sabem.... i que travessen l'estret amb patera, però home, jo prefereixo la barqueta del 'pocero', que vols que et digui...
També hi ha els que no venen a les sortides perquè plou, eh cabonorte ???
(per cert, un dia us he de parlar de la Plymouth-Dafur, que la cosa té sustància per gaudir estona)
au, va, ves al fòrum de les presentacións abans no et renyin !
si, si, que fan el paris-dakar amb un 2 CV també n'hi ha, ja ho sabem.... i que travessen l'estret amb patera, però home, jo prefereixo la barqueta del 'pocero', que vols que et digui...
També hi ha els que no venen a les sortides perquè plou, eh cabonorte ???
(per cert, un dia us he de parlar de la Plymouth-Dafur, que la cosa té sustància per gaudir estona)
au, va, ves al fòrum de les presentacións abans no et renyin !
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!TDM900 & LADY ha escrit:Xaval que et falten motos, no cal un adventur, si no tindriem una per cada cosa, scooter per ciutat, una r per circuit, un turistica per viatjar per carretera, la xoper per lluir i una trail per "off road", entre cometes perque si te pillen per fora dels camins sense asfaltar, ja pot cantar Sant Pere, ja. Jo crec que qualsevol moto es bona no??? :D :D :D. Jo vaig anar a cap nord amb una mono i cap problema, aixo si em miraven raro el que duien una mes gran, pero van callar de cop quan van apareixer dos amb dues Lambretas 125, total venien de Verona els nens.
Aixi que lo dit, la que un te ja es prou bona no cal babejar, QUE LA ADVENTUR ES UNA MOTO P.... MARE, PERO ES QUE ENCARA NO T'HAS ACABAT LA TEVA,![]()
![]()
Company... passa't per presentacions primer home, que sóm xafarders i ens agraden les coses ben fetes... almenys el tema de presentacions!
Fas tard...ARBE ha escrit:au, va, ves al fòrum de les presentacións abans no et renyin !
Fins aviat!

- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Home, jo la meva r1100GS amb els seus 250 kg, la he ficat per cada merder (pobreta)...... ,i puc dir que coneixent les limitacions de una màquina d'aquestes característiques, dimensions i pes, deunidor per els llocs per on es capaç de passar. M'he passejat per més de mitja Europa amb ella per tot tipus de carreteres i camins ,carregat com un burro i amb la meva parella i la "Cigonyeta" mai s'ha arronsat. Potser he tingut sort i m'ha sortit bona noia. El dia que digui prou ( i espero que com a poc ho digui d'aquí a 100.000 kms més) m'estic plantejant una Adventure (malrotllos amb BMW a part) crec que es com diuen els castellans "La horma a mi zapato", però de moment mentre no arriva el canvi gaudeixo molt, moltíssim de la meva 1100. Em fa molta por el canvi per que personalment penso que BMW mai tornará a fer una moto com la 1100 com a exemple de moto robusta i versatil i amb la electrònica justa. Potser li envejaría la 6ª marxa de les 1150 però personalment no li afegiría res més que un dipòsit com la 1150 Adventure. Fa poquet vaig tenir ocasió de probar una 1200GS i no em va acabar de convèncer la vaig veure com a molt de nyguinyoguis ,(ho sento gs12red) crec que BMW ha perdut aquella filosofía de motos fetes per durar. Evindentment aquesta es una reflexió sobre el meu punt de vista personal sobre aquestes màquines. Potser estic equivocat, però es la sensació que tinc ara mateix.
Culleres, quin totxarro que us he fotut!!!!!
Culleres, quin totxarro que us he fotut!!!!!