Vosaltres creieu que això es normal?
Moderador: Airald
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Entrades: 121
- Membre des de: ds. oct. 13, 2007 8:42 am
- Ubicació: BCN/Castillonroy (Polònia i la Llitera)
- Contacta:
Vosaltres creieu que això es normal?
Woles, vosaltres creieu que això es normal?
El passat dia 12 d’Abril anava tot cofoi amb la meva GS a dinar cap a casa, quant en un semàfor al intentar aturar-la em vaig trobar de cop amb que la maneta de fre tocava contra l’accelerador i de cop la moto no frenava, així que fent unes quantes acrobàcies (amb el terra mullat) usant el fre del darrere vaig passar entre el cotxes que eren aturats i sortosament vaig poder frenar timonejant passat el pas de vianants ,i dic sortosament per que gràcies a Deu no en passava cap. Després de l’ensurt, vaig poder comprovar com efectivament tenia una fuita en el sistema hidràulic de frenatge just on fa el bypass a les dues pinces de fre davanteres. El més curiós de tot es que L’ABS ,ni abans ni després va queixar-se de la pèrdua de pressió. Vaig deixar la moto al pàrking de casa i a la tarda vaig anar al meu taller habitual, un conegut concessionari oficial BMW de BCN, i quina va ser la meva sorpresa quan em van dir que m’hauria d’esperar un mínim de 15 dies a que arribes la peça, que venia d’Alemanya (una peça que es fabricada a casa nostra!!!) i que de totes maneres, no podien donar-me hora al taller fins el dia 30 d’Abril. Inaudit, quan vaig comprar-me la meva primera BMW fa ja uns quants anys (i aquesta es ja la 3ª), aquestes coses no passaven, era inimaginable una BMW aturada més de 3 dies per falta d’stock de peces!!!.
Doncs be, el divendres dia 30, vaig trucar (per que si he d’esperar que em truquin hem poden sortir les barbes) a veure si els hi havia arribat d’Alemanya la peça (fabricada a Espanya, -quins pebrots!) i em van dir que truqués el proper dilluns que no ho sabien. Dilluns com un bon nen ,vaig trucar i em van confirmar que els hi havia arribat, però ,que com m’havia passat la data d’entrada a taller, me la prorrogaven, -Agafeu-vos fort! Per el dia 26 de Maig! Per que estaven en Over-Booking. Vosaltres no creieu que haurien de respectar l’ordre per sol·licitud d’entrada a taller i colar-me? Jo crec que amb el nº de vendes que tenen aquesta gent, haurien de preveure també una major afluencia de clients als serveis tecnics, en fi que estic força descontent i no ho sé nois, des de que els de BMW s’han tornat uns super vendes, ja no es el que era, no creieu?
Com no canviïn les coses em fa l’efecte que la meva propera moto no serà pas la r1200GS Adventure (i penseu que m’agrada molt)...........
Apa ,ja m’he desfogat!
Zax l’emprenyat.
W’ssssss!!!!!
El passat dia 12 d’Abril anava tot cofoi amb la meva GS a dinar cap a casa, quant en un semàfor al intentar aturar-la em vaig trobar de cop amb que la maneta de fre tocava contra l’accelerador i de cop la moto no frenava, així que fent unes quantes acrobàcies (amb el terra mullat) usant el fre del darrere vaig passar entre el cotxes que eren aturats i sortosament vaig poder frenar timonejant passat el pas de vianants ,i dic sortosament per que gràcies a Deu no en passava cap. Després de l’ensurt, vaig poder comprovar com efectivament tenia una fuita en el sistema hidràulic de frenatge just on fa el bypass a les dues pinces de fre davanteres. El més curiós de tot es que L’ABS ,ni abans ni després va queixar-se de la pèrdua de pressió. Vaig deixar la moto al pàrking de casa i a la tarda vaig anar al meu taller habitual, un conegut concessionari oficial BMW de BCN, i quina va ser la meva sorpresa quan em van dir que m’hauria d’esperar un mínim de 15 dies a que arribes la peça, que venia d’Alemanya (una peça que es fabricada a casa nostra!!!) i que de totes maneres, no podien donar-me hora al taller fins el dia 30 d’Abril. Inaudit, quan vaig comprar-me la meva primera BMW fa ja uns quants anys (i aquesta es ja la 3ª), aquestes coses no passaven, era inimaginable una BMW aturada més de 3 dies per falta d’stock de peces!!!.
Doncs be, el divendres dia 30, vaig trucar (per que si he d’esperar que em truquin hem poden sortir les barbes) a veure si els hi havia arribat d’Alemanya la peça (fabricada a Espanya, -quins pebrots!) i em van dir que truqués el proper dilluns que no ho sabien. Dilluns com un bon nen ,vaig trucar i em van confirmar que els hi havia arribat, però ,que com m’havia passat la data d’entrada a taller, me la prorrogaven, -Agafeu-vos fort! Per el dia 26 de Maig! Per que estaven en Over-Booking. Vosaltres no creieu que haurien de respectar l’ordre per sol·licitud d’entrada a taller i colar-me? Jo crec que amb el nº de vendes que tenen aquesta gent, haurien de preveure també una major afluencia de clients als serveis tecnics, en fi que estic força descontent i no ho sé nois, des de que els de BMW s’han tornat uns super vendes, ja no es el que era, no creieu?
Com no canviïn les coses em fa l’efecte que la meva propera moto no serà pas la r1200GS Adventure (i penseu que m’agrada molt)...........
Apa ,ja m’he desfogat!
Zax l’emprenyat.
W’ssssss!!!!!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ho trobo una falta de respecte i una incompetència impròpia dels preus que fan pagar. Cada dia veig més queixes d'aquesta marca, tant pels productes com per l'atenció. Jo em vaig anar a mirar una GS 1200 amb intenció d'endur-me-la i em vaig sentir tractat com si em fessin un favor. Ara tinc una V-Strom. Em va costar menys de la meitat i n'estic molt i molt content. Que potser n'estaria més de la BMW? Igual, potser sí, més, segur que no.
Per tant, he de donar les gràcies a la tibantor i les poques ganes de vendre del comercial de no diré quin concessionari. Ja s'ho faran.
Salut!!!
Per tant, he de donar les gràcies a la tibantor i les poques ganes de vendre del comercial de no diré quin concessionari. Ja s'ho faran.
Salut!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
doncs jo ho resumeixo en dos paraulues: fa cagar
fa cagar que una moto com la GS tan sofisticada, amb tanta parafernalia que porta (i no ho dic en sentit despectiu) no sigui capaç d'encendre un warning per una futessa obviable i totalment prescindible com perdre el fluid de frens !!! clar que deu ser tan difícil de detectar... segurament caldria posar un marcador radiactiu al fluid i un comptador geyger en un remolc a 2 metres de la moto......
i fa cagar que un cop vist el problema et donin aquesta excusa de la peça que vé d'Alemania, t'asseguro que a l'any 2008 i amb una logística com té BMW, sino en 24h, 48 ja és més del normal per tenir una peça, el que passa és que al taller li surt la feina per les orelles, i és de confiança però la confiança fa fàstic (ho sento, és com ho veig)
Potser si que estem davant d'un canvi de tendència general de les bmw, però clar, d'un cas, o del coneixement de cadascú no es pot treure cap conclusió
fa cagar que una moto com la GS tan sofisticada, amb tanta parafernalia que porta (i no ho dic en sentit despectiu) no sigui capaç d'encendre un warning per una futessa obviable i totalment prescindible com perdre el fluid de frens !!! clar que deu ser tan difícil de detectar... segurament caldria posar un marcador radiactiu al fluid i un comptador geyger en un remolc a 2 metres de la moto......
i fa cagar que un cop vist el problema et donin aquesta excusa de la peça que vé d'Alemania, t'asseguro que a l'any 2008 i amb una logística com té BMW, sino en 24h, 48 ja és més del normal per tenir una peça, el que passa és que al taller li surt la feina per les orelles, i és de confiança però la confiança fa fàstic (ho sento, és com ho veig)
Potser si que estem davant d'un canvi de tendència general de les bmw, però clar, d'un cas, o del coneixement de cadascú no es pot treure cap conclusió
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Completament d`acord amb tu.ARBE ha escrit:doncs jo ho resumeixo en dos paraulues: fa cagar
Menos amb una cosa: No es només un cas!!!!!!
LLeida: Concessionari conjunt de: Harley, Ducati y BMW. (hay es na)
Tres de les marques més potents en quant a preus i prestigi.
Doncs aquest concessionari va tindre a un company amb un problema de recambis de una H&D, esperant durant més de un any, se li va passar la garantia i tot, jo ho vaig viure en directe doncs el vaig acompanyar a reclamar, més de una vegada.
Es va comprar aquesta marca(igual que BMW), per prestigi, atencio, cura dels clients,etc,etc,...
I el van defraudar moltissim!!!!
Encara que després de més d`un any, jo crec que degut a la insistencia del meu amic, li varen arreglar.... :evil:
P.D: Company, sort que aixo dels frenos t`ha passat a poc a poc, que si t`arriba a passar en un port de montanya o similar,ufffff........
Si et mirabas la GS 1200, per que no et mires la Adventure (KTM), la en vist al MOTOH i es més barata que la GS, i al meu parer més autentica....
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- RafaCarme
- Presentats
- Entrades: 555
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallés
Donç en aquest país pseudo-europeo que estem, pasen aquestes cosses.
Som moderns d'etiqueta però "bananeros" en moltes questions.
Sempre dic que les empreses les fem les persones, i depend de les persones el que les coses funcionin millor o pitjor, perque de vegades els sistemes no están prou adequats per donar un bon servei, però sempre depèn dels professionals que aquests problemes es sol.lucionin.
Només dir-te que jo visc a Sant Cugat, i tinc un concesionari Honda a prop de casa, al mateix poble. Donç bé, vaig comprar la moto a Bcn per l'incompetencia de les persones que en van mal atendre, inclús estava disposat a pagar una mica més al concesionari de Barna, perque el tracte va ser de lo menys profesional que m'he trovat.
Li vaig dir a l'encarregat del concesionari que m'anava a pagar una mica més, i a 15 kms de casa, que potser podía pensar el perqué.
Es va disculpar però a la practica m'es el mateix, alló no funcionava.
Vaig donar la paga y senyal un dilluns a Barna i el dicmecres tenía la moto, i el dojous tots els accesoris muntats. Així considero que, encara que pagant una mica més 1( que al final no va ser el cas) , ha valgut la pena, i sempre he anat allá posteriorment i estic molt content, peró entenc que com deia aquell: " el servicio está fatal".
Una salutació,
Rafa
Som moderns d'etiqueta però "bananeros" en moltes questions.
Sempre dic que les empreses les fem les persones, i depend de les persones el que les coses funcionin millor o pitjor, perque de vegades els sistemes no están prou adequats per donar un bon servei, però sempre depèn dels professionals que aquests problemes es sol.lucionin.
Només dir-te que jo visc a Sant Cugat, i tinc un concesionari Honda a prop de casa, al mateix poble. Donç bé, vaig comprar la moto a Bcn per l'incompetencia de les persones que en van mal atendre, inclús estava disposat a pagar una mica més al concesionari de Barna, perque el tracte va ser de lo menys profesional que m'he trovat.
Li vaig dir a l'encarregat del concesionari que m'anava a pagar una mica més, i a 15 kms de casa, que potser podía pensar el perqué.
Es va disculpar però a la practica m'es el mateix, alló no funcionava.
Vaig donar la paga y senyal un dilluns a Barna i el dicmecres tenía la moto, i el dojous tots els accesoris muntats. Així considero que, encara que pagant una mica més 1( que al final no va ser el cas) , ha valgut la pena, i sempre he anat allá posteriorment i estic molt content, peró entenc que com deia aquell: " el servicio está fatal".
Una salutació,
Rafa
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Què m'has de dir company !!!
També vaig espetegar aquí a St. Cugat per demanar el recanvi del velocímetre, la rodeta dentada, i em volian colar tot un conjunt que sels havia quedat en stock d'una transalp tant sí com no (127 euros)... vaig passar d'ells. El millor que van tenir a St. Cugat va ser el Dani, que va muntar Eina motors a Rubí, i que disortadament ja no hi és.
Només et diré que l'últim cop vaig portar la meva Africa a Vic, que no és un passeig (visc a Rubí) i asobre has d'emprenyar a algun amic per durla i recollirla.... (apart d'arreplegar una pedregada que vaig flipar)
però és el que hi ha, l'últim cop a Rubí, on vaig comprar la pantalla alta i els punys, es van oferir a canviar-ho ells, et costarà el mateix deia la noia tota m amable ella, doncs sí, però la pinya d'interruptors se la van deixar oberta mig centímetre, i un cop a casa 2 cargols de la pantalla mal collats (sense roscar en el casquet metàlic, només en la goma del silentblock).... Com collons he de deixar que em toquin els frens o que collin una roda ? amb quins ànims podria agafar la moto ? apa, cap a Vic falta gent, i no m'en penedeixo pas, gran persona el Ramon !
També vaig espetegar aquí a St. Cugat per demanar el recanvi del velocímetre, la rodeta dentada, i em volian colar tot un conjunt que sels havia quedat en stock d'una transalp tant sí com no (127 euros)... vaig passar d'ells. El millor que van tenir a St. Cugat va ser el Dani, que va muntar Eina motors a Rubí, i que disortadament ja no hi és.
Només et diré que l'últim cop vaig portar la meva Africa a Vic, que no és un passeig (visc a Rubí) i asobre has d'emprenyar a algun amic per durla i recollirla.... (apart d'arreplegar una pedregada que vaig flipar)
però és el que hi ha, l'últim cop a Rubí, on vaig comprar la pantalla alta i els punys, es van oferir a canviar-ho ells, et costarà el mateix deia la noia tota m amable ella, doncs sí, però la pinya d'interruptors se la van deixar oberta mig centímetre, i un cop a casa 2 cargols de la pantalla mal collats (sense roscar en el casquet metàlic, només en la goma del silentblock).... Com collons he de deixar que em toquin els frens o que collin una roda ? amb quins ànims podria agafar la moto ? apa, cap a Vic falta gent, i no m'en penedeixo pas, gran persona el Ramon !
- NouSetTres
- Presentats
- Entrades: 496
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
Nens i nenes, per fi ja tinc la “Cigonyeta” arreglada després de tenir-la un mes off-line i de pagar els 236.98 €urelius que m'ha costat la broma:
Montar y desmontar dep combustible 0,30h 25€
Purgar sist frenos delant ABS 0,50h 41,70€
Desmontar y montar rueda delant + guardabarros 0,45h 37,53€
+ Tubo rigido freno ABS delant + conex y desconex
dep. combust. + desmont y montag parcial del carenado 0,55h 45,87€
Tubo 50,49€
Arandela cobre 10x13,5 0,10€
Líquido frenos BMW DOT4 3’58€
Total recambios: 54,17€
Total mano de obra: 3h 150,12 €
Total 204,29 + 16% IVA 236,98
En definitiva, 236€ per canviar un tub de goma, reomplir el circuit hidràulic i purgar-lo. Jo en qüestions mecàniques soc molt ignorant però jo això ho trobo molt i molt car; -I vosaltres?
W’ssssssss!!!!
Montar y desmontar dep combustible 0,30h 25€
Purgar sist frenos delant ABS 0,50h 41,70€
Desmontar y montar rueda delant + guardabarros 0,45h 37,53€
+ Tubo rigido freno ABS delant + conex y desconex
dep. combust. + desmont y montag parcial del carenado 0,55h 45,87€
Tubo 50,49€
Arandela cobre 10x13,5 0,10€
Líquido frenos BMW DOT4 3’58€
Total recambios: 54,17€
Total mano de obra: 3h 150,12 €
Total 204,29 + 16% IVA 236,98
En definitiva, 236€ per canviar un tub de goma, reomplir el circuit hidràulic i purgar-lo. Jo en qüestions mecàniques soc molt ignorant però jo això ho trobo molt i molt car; -I vosaltres?
W’ssssssss!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Se'ls ha pujat la fama al capdamunt a la gent de BMW. Això els passarà factura de ben segur.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Estic d´acord:miquelpericas ha escrit:Se'ls ha pujat la fama al capdamunt a la gent de BMW. Això els passarà factura de ben segur.
Però Gs 1200 = 1,5 mes d´espera
Gs 800 = quasi bé dos mesos.
:shock:
El dipòsit de benzina de la gs 1200 no és el que es veu i sembla .alló son tapes de plàstic i d´alumini, el dipòsit propiament dit es un "recipient " de plàstic ABS
que aprofita fins l´ùltim reconet del espai que l´hi deixa el motor i el xassis.
a més a més hi ha la bomba de benzina a dins ( que s´ha de desmontar ) i també filtre d´aire, hi ha una miqueta de feina.
Jo des de que se m´ha acabat la garantía m´ho faig tot jo. ( de moment nomès canvi d´oli i filtre )
:oops:

- ZAXMOTORRADER
- Presentats
- Contacta:
El de la 1100 i especialment el de la meva sèrie es monocasc de fibra, vaja que es de una sola peça i va a l'aire sense tapes ni res més. Per desmontar-lo només cal enretirar el seient per accedir a l'anclatge que no és més que una brida metal·lica que el fixa al xassís i dos silentblocks on s'arropenja. Es desconecten els cables de la boia i el tub de la benzina i fora, total mitja hora de la qual per un paio que te el cul pelat de fer-ho només li hi deu supossar 10 min. de feina.gs12 red ha escrit: El dipòsit de benzina de la gs 1200 no és el que es veu i sembla .alló son tapes de plàstic i d´alumini, el dipòsit propiament dit es un "recipient " de plàstic ABS
que aprofita fins l´ùltim reconet del espai que l´hi deixa el motor i el xassis.
a més a més hi ha la bomba de benzina a dins ( que s´ha de desmontar ) i també filtre d´aire, hi ha una miqueta de feina.
quins pebrots :enfadat
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Sap greu, però es el que hi ha, si passes per Chez Bmw, prepara la cartera...... i encara sap més greu per una moto ja d´uns quans anys , o no ? quans anys té la teva moto ? quans kilometres ? quan t´has gastat amb amb reparacions ?...ZAXMOTORRADER ha escrit:El de la 1100 i especialment el de la meva sèrie es monocasc de fibra, vaja que es de una sola peça i va a l'aire sense tapes ni res més. Per desmontar-lo només cal enretirar el seient per accedir a l'anclatge que no és més que una brida metal·lica que el fixa al xassís i dos silentblocks on s'arropenja. Es desconecten els cables de la boia i el tub de la benzina i fora, total mitja hora de la qual per un paio que te el cul pelat de fer-ho només li hi deu supossar 10 min. de feina.gs12 red ha escrit: El dipòsit de benzina de la gs 1200 no és el que es veu i sembla .alló son tapes de plàstic i d´alumini, el dipòsit propiament dit es un "recipient " de plàstic ABS
quins pebrots :enfadat
Si pots canvia de concessionari si no hi estàs a gust o millor fes com jo, que m´ho faig tot jo. :twisted: que tampoc es tan dificil.

- McGuines
- Presentats
- Entrades: 55
- Membre des de: dg. maig 25, 2008 11:04 pm
- Ubicació: Moià Bcn
Per això no vaig comprar una bmw...quina por el dia que hagues d'anar a parar al concesionari oficial!!!
Sincerament ho veig una presa de pel +200€ per cambiar aquet manguito, tubo o el que sigui...no ho puc entendre. I a mes, has salvat la vida de miracle! :shock:
El que jo faria seria portar la moto a un taller sense marca, que n'hi han i son molt bons(alguns) i com a minim mes ràpid haurien estat, no se, es la meva opinió.
Salut i VVVVVsss
Sincerament ho veig una presa de pel +200€ per cambiar aquet manguito, tubo o el que sigui...no ho puc entendre. I a mes, has salvat la vida de miracle! :shock:
El que jo faria seria portar la moto a un taller sense marca, que n'hi han i son molt bons(alguns) i com a minim mes ràpid haurien estat, no se, es la meva opinió.
Salut i VVVVVsss