Gandalf... :shock:
Moderador: Airald
James_Bond ha escrit:Ride ha escrit:Enhorabona GandalfGS, no desesperis aquest temps, espero que haviat la puguis estrenar !!!!!
Vssssssss
Tens raó Ride, un altra que li caldrà canviar el nick. I es que no pensen res a l'hora de posar-se nicks :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Vsssssss
007
J@N LINCE ha escrit:Moltes felicitats per la compra GandalfGS , i no ho dubtis a l`agost ens fem un tomet, ho en el moment que t`arribo, fem una sortideta.![]()
J@N LINCE ha escrit:Moltes felicitats per la compra GandalfGS , i no ho dubtis a l`agost ens fem un tomet, ho en el moment que t`arribo, fem una sortideta.![]()
Quina motassa!!!!!!!
Pero jo pensaba que la GS, era bicilindrica, i vec que son quatre en linea?????
No pas els quatre cilindres en linea, Oi????James_Bond ha escrit:J@N LINCE ha escrit:Moltes felicitats per la compra GandalfGS , i no ho dubtis a l`agost ens fem un tomet, ho en el moment que t`arribo, fem una sortideta.![]()
Quina motassa!!!!!!!
Pero jo pensaba que la GS, era bicilindrica, i vec que son quatre en linea?????
Ara si que ho he vist, abans m'havia passat de llarg![]()
Vsssssss
007
osti*s !!! que faré doncs jo si canvio de marca.i de model i de color ... :oops:James_Bond ha escrit:Ride ha escrit:Enhorabona GandalfGS, no desesperis aquest temps, espero que haviat la puguis estrenar !!!!!
Vssssssss
Tens raó Ride, un altra que li caldrà canviar el nick. I es que no pensen res a l'hora de posar-se nicks :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Vsssssss
007
Tot arribara!!!! :twisted:gs12 red ha escrit:osti*s !!! que faré doncs jo si canvio de marca.i de model i de color ... :oops:James_Bond ha escrit:Ride ha escrit:Enhorabona GandalfGS, no desesperis aquest temps, espero que haviat la puguis estrenar !!!!!
Vssssssss
Vsssssss
007
Que si estarà a la alçada?. La sobrepassa, no ho dubtis pas.gandalfxt ha escrit:Fa pocs dies que he comprat la BMW R1200GS, color pizarra mate, abs, asc, rdc, board computer, protectors de punys, punys calefectables, soports maletes, top case i maletes bmw, protectors de cilindres...
Fa pocs dies m'he venut la meva estimada yamaha... snif una moto genial espero que la gs estigui a l'alçada!
Tranquil, lo bo es fa esperar.gandalfxt ha escrit: Un mes i mig són molts dies!!!