Lloguer de motos, una més
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Lloguer de motos, una més
Cada cop tinc més clar que és una alternativa que s'ha d'anar imposant.
Els costos fixes de no vellugar la moto són considerables, jo penso en l'època que he passat tenint la canalla petita i que apenes he anat en moto... Si comptes assegurança, impost circulació, parking... i comprar la moto, clar... tot plegat com per tenir-ho en compte,
Una nova empresa que es dedica a això:
http://www.bmwmotorent.com/
ara falta que proliferin les empreses i una miqueta de competència, que serà molt saludable...
Els costos fixes de no vellugar la moto són considerables, jo penso en l'època que he passat tenint la canalla petita i que apenes he anat en moto... Si comptes assegurança, impost circulació, parking... i comprar la moto, clar... tot plegat com per tenir-ho en compte,
ara falta que proliferin les empreses i una miqueta de competència, que serà molt saludable...
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Lloguer de motos, una més
Això, això, competència per a baixar els preus. El lloguer de motos pot ser una molt bona alternativa per a provar vehicles d'aquest tipus :)ARBE ha escrit:Cada cop tinc més clar que és una alternativa que s'ha d'anar imposant.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
Fa dos anys si no crec recorda malament, el circuit de Montmeló concretament las 24 Hores avia un estan de Harley Davidson, que eren de Manresa que llogaven motos de questa marca i te la portaven i te la venien a busca a casa, jo bach pregunta preus perquè malgrat tingui una Honda Costum VT 750 cc em feia gracia provar-ne una, paro superaven els 120 € depenen del model no se BMW paro Harley cobra, evidentment no la bachs pruba........
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Efectivament, la Hertz ja en lloga. Però quantes més, millor. :)Xtreme ha escrit:Em sona que alguna altra empresa ja lloga BMW's, però, és cert, cal que hi hagi més competència perquè arribi a estar a un preu més assequible.
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs es una opció interessant el llogar una moto.
Crec però que per mi fer servir aquest sistema em faria mandra.
Mandra de gastar-me 150 € de llogar la mota cada vegada que surto, tot i que si faig números del que m'ha costat la compra i em costa el manteniment potser em surt més car i tot.
Si no tens moto i vols sortir qualsevol diumenge, rascar-se 150 € pica.
Vssssssss
007
Mandra de gastar-me 150 € de llogar la mota cada vegada que surto, tot i que si faig números del que m'ha costat la compra i em costa el manteniment potser em surt més car i tot.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- ARBE
- Presentats
James_Bond ha escrit:Doncs es una opció interessant el llogar una moto.
Vssssssss
007
et falta posar els kilòmetres que fas a l'any, catxondo :lol: :lol: :lol:
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Efectivament, jo en treuria aquest partit, no pas per llogar una moto cada cop que vull sortir. A mi m'agrada tenir la MEVA moto, encara que em surti més cara.carles ha escrit:Bones!!!
Bé, abans de llogar-la cada cop que vols sortir... jo ho faria més de cara a voler canviar la moto actual, sempre podràs treure-li més profit a un dia rodant per veure el funcionament general de la moto que no pas una volta petita al voltant del concessionari...
Fins aviat!
Per descomptat, totes les opcions i opinions són respectables. :) Imagino que si l'agafés només dos cops l'any, potser m'ho pensaria...
Album de fotos
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Llogo l'FJR a bon preu; preu d'amic
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo tinc un amic (és amic del gs12_red també) que sols treu la BMW K-100 LT dos cops a l'any. L'hi va costar 1.900.000 ptes fa vint anys! (un pis valia 3.000.000, creieu-me). Jo sempre l'hi he comentat: LLOGA UN MOTO, HOME!!!! :lol: I em diu que no, que vol moto propi.miquelpericas ha escrit:......Imagino que si l'agafés només dos cops l'any, potser m'ho pensaria...
Ah! I sabeu quan paga d'assegurança???? 550€!!!! Dividit entre dos, surt a 275€ cada sortida, més la benzina i el dinar, uns 350€ cada sortida. Per flipar.... :shock:
Estic en contactes amb un altre bon amic meu per fer-li una assegurança millor, no pot ser que amb 54 anys pagui això! :?

- BARON ROJO
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
- Ubicació: LLEIDA
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
- ARBE
- Presentats
Randy-650 ha escrit:Jo tinc un amic (és amic del gs12_red també) que sols treu la BMW K-100 LT dos cops a l'any. L'hi va costar 1.900.000 ptes fa vint anys! (un pis valia 3.000.000, creieu-me). Jo sempre l'hi he comentat: LLOGA UN MOTO, HOME!!!! :lol: I em diu que no, que vol moto propi.miquelpericas ha escrit:......Imagino que si l'agafés només dos cops l'any, potser m'ho pensaria...
Ah! I sabeu quan paga d'assegurança???? 550€!!!! Dividit entre dos, surt a 275€ cada sortida, més la benzina i el dinar, uns 350€ cada sortida. Per flipar.... :shock:
Estic en contactes amb un altre bon amic meu per fer-li una assegurança millor, no pot ser que amb 54 anys pagui això! :?
Ho veieu com té sentit el lloguer ? està clar que la gent que la fa servir sovint i pertany a un foro de motarres no,
A més, si la llogués podria anar variant de model.
És com les embarcacions de barna, que tenen una mitjan d'ús de 10 dies l'any (si, si, deu), je no comprepa ! per a mí no té sentit (pels que la tenen sí perquè cumpleix la funció de restregarla pels morros a amics, companys i familiars)