Lloguer de motos, una més

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Lloguer de motos, una més

Entrada Autor: ARBE » dl. juny 02, 2008 2:14 pm

Cada cop tinc més clar que és una alternativa que s'ha d'anar imposant.

Els costos fixes de no vellugar la moto són considerables, jo penso en l'època que he passat tenint la canalla petita i que apenes he anat en moto... Si comptes assegurança, impost circulació, parking... i comprar la moto, clar... tot plegat com per tenir-ho en compte,

Una nova empresa que es dedica a això:

http://www.bmwmotorent.com/

ara falta que proliferin les empreses i una miqueta de competència, que serà molt saludable...

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Lloguer de motos, una més

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. juny 02, 2008 2:56 pm

ARBE ha escrit:Cada cop tinc més clar que és una alternativa que s'ha d'anar imposant.

Els costos fixes de no vellugar la moto són considerables, jo penso en l'època que he passat tenint la canalla petita i que apenes he anat en moto... Si comptes assegurança, impost circulació, parking... i comprar la moto, clar... tot plegat com per tenir-ho en compte,

Una nova empresa que es dedica a això:

http://www.bmwmotorent.com/

ara falta que proliferin les empreses i una miqueta de competència, que serà molt saludable...
Això, això, competència per a baixar els preus. El lloguer de motos pot ser una molt bona alternativa per a provar vehicles d'aquest tipus :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dl. juny 02, 2008 6:54 pm

Em sona que alguna altra empresa ja lloga BMW's, però, és cert, cal que hi hagi més competència perquè arribi a estar a un preu més assequible.
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dl. juny 02, 2008 10:58 pm

Fa dos anys si no crec recorda malament, el circuit de Montmeló concretament las 24 Hores avia un estan de Harley Davidson, que eren de Manresa que llogaven motos de questa marca i te la portaven i te la venien a busca a casa, jo bach pregunta preus perquè malgrat tingui una Honda Costum VT 750 cc em feia gracia provar-ne una, paro superaven els 120 € depenen del model no se BMW paro Harley cobra, evidentment no la bachs pruba........
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. juny 02, 2008 11:03 pm

Xtreme ha escrit:Em sona que alguna altra empresa ja lloga BMW's, però, és cert, cal que hi hagi més competència perquè arribi a estar a un preu més assequible.
Efectivament, la Hertz ja en lloga. Però quantes més, millor. :)
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 02, 2008 11:29 pm

Doncs es una opció interessant el llogar una moto.

Crec però que per mi fer servir aquest sistema em faria mandra.

Mandra de gastar-me 150 € de llogar la mota cada vegada que surto, tot i que si faig números del que m'ha costat la compra i em costa el manteniment potser em surt més car i tot.

Si no tens moto i vols sortir qualsevol diumenge, rascar-se 150 € pica.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dt. juny 03, 2008 8:21 am

Bones!!!

Bé, abans de llogar-la cada cop que vols sortir... jo ho faria més de cara a voler canviar la moto actual, sempre podràs treure-li més profit a un dia rodant per veure el funcionament general de la moto que no pas una volta petita al voltant del concessionari...

Fins aviat!
Imatge

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. juny 03, 2008 9:21 am

James_Bond ha escrit:Doncs es una opció interessant el llogar una moto.

Crec però que per mi fer servir aquest sistema em faria mandra.

Mandra de gastar-me 150 € de llogar la mota cada vegada que surto, tot i que si faig números del que m'ha costat la compra i em costa el manteniment potser em surt més car i tot.

Si no tens moto i vols sortir qualsevol diumenge, rascar-se 150 € pica.

Vssssssss
007

et falta posar els kilòmetres que fas a l'any, catxondo :lol: :lol: :lol:

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. juny 03, 2008 3:23 pm

carles ha escrit:Bones!!!

Bé, abans de llogar-la cada cop que vols sortir... jo ho faria més de cara a voler canviar la moto actual, sempre podràs treure-li més profit a un dia rodant per veure el funcionament general de la moto que no pas una volta petita al voltant del concessionari...

Fins aviat!
Efectivament, jo en treuria aquest partit, no pas per llogar una moto cada cop que vull sortir. A mi m'agrada tenir la MEVA moto, encara que em surti més cara.

Per descomptat, totes les opcions i opinions són respectables. :) Imagino que si l'agafés només dos cops l'any, potser m'ho pensaria...
Album de fotos

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dt. juny 03, 2008 10:52 pm

Llogo l'FJR a bon preu; preu d'amic :wink:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 03, 2008 11:17 pm

miquelpericas ha escrit:......Imagino que si l'agafés només dos cops l'any, potser m'ho pensaria...
Jo tinc un amic (és amic del gs12_red també) que sols treu la BMW K-100 LT dos cops a l'any. L'hi va costar 1.900.000 ptes fa vint anys! (un pis valia 3.000.000, creieu-me). Jo sempre l'hi he comentat: LLOGA UN MOTO, HOME!!!! :lol: I em diu que no, que vol moto propi.

Ah! I sabeu quan paga d'assegurança???? 550€!!!! Dividit entre dos, surt a 275€ cada sortida, més la benzina i el dinar, uns 350€ cada sortida. Per flipar.... :shock:

Estic en contactes amb un altre bon amic meu per fer-li una assegurança millor, no pot ser que amb 54 anys pagui això! :?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

BARON ROJO
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
Ubicació: LLEIDA

Entrada Autor: BARON ROJO » dt. juny 03, 2008 11:26 pm

jo tambe ho trobo molt car,pero potser es el preu, clar to i que si fos la meva kawa versys seria mes barat :lol:
gilera GP800

MARTI

Xtreme
Presentats
Entrades: 82
Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
Ubicació: Barcelona capital

Entrada Autor: Xtreme » dt. juny 03, 2008 11:43 pm

A mi no em sembla car, em sembla caríssim!!!

Quina burrada!
ImatgeCuando debía no lo hice, cuando me doy cuenta ya es tarde; voy a ver que me queda por hacer hoy...

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. juny 04, 2008 9:20 am

Randy-650 ha escrit:
miquelpericas ha escrit:......Imagino que si l'agafés només dos cops l'any, potser m'ho pensaria...
Jo tinc un amic (és amic del gs12_red també) que sols treu la BMW K-100 LT dos cops a l'any. L'hi va costar 1.900.000 ptes fa vint anys! (un pis valia 3.000.000, creieu-me). Jo sempre l'hi he comentat: LLOGA UN MOTO, HOME!!!! :lol: I em diu que no, que vol moto propi.

Ah! I sabeu quan paga d'assegurança???? 550€!!!! Dividit entre dos, surt a 275€ cada sortida, més la benzina i el dinar, uns 350€ cada sortida. Per flipar.... :shock:

Estic en contactes amb un altre bon amic meu per fer-li una assegurança millor, no pot ser que amb 54 anys pagui això! :?

Ho veieu com té sentit el lloguer ? està clar que la gent que la fa servir sovint i pertany a un foro de motarres no, :wink: , però en aquest cas, no fotis home ! et descuides l'impost de circulació i la plaça de garatx si és que l'ha de pagar, i si no el lloc que ocupa i el 'cost abstracte' de la propietat, el patir , per si te la roben, per netejarla, per les revisions... pneumàtics...

A més, si la llogués podria anar variant de model.

És com les embarcacions de barna, que tenen una mitjan d'ús de 10 dies l'any (si, si, deu), je no comprepa ! per a mí no té sentit (pels que la tenen sí perquè cumpleix la funció de restregarla pels morros a amics, companys i familiars)

Respon

Torna a “General”