La meva primera vegada
Moderador: Airald
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
La meva primera vegada
:D El diumenge sera la meva primera vegada. Mai he anat, sempre he mirat per fora o a traves de la pantalla pero mai he estat en el meollo.
Aquest any hi sere a Montmelo, la meva primera vegada, la meva primera carrera de motos, i tot aixo molt emocionant. I a mes vore el meu Rossi que espero que guanyi.
Fare moltes fotos i una bona cronica.
:!: ays quina ilu
Aquest any hi sere a Montmelo, la meva primera vegada, la meva primera carrera de motos, i tot aixo molt emocionant. I a mes vore el meu Rossi que espero que guanyi.
Fare moltes fotos i una bona cronica.
:!: ays quina ilu
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
-
- Presentats
- Entrades: 267
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
- Ubicació: Granollers
- Avalanche
- Presentats
- Entrades: 36
- Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
- Ubicació: Sabadell
- Stelvio
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
- Ubicació: Mataró

Ara no us en foteu de mi... però jo anyoro aquella olor particular del oli vegetal de les carreres “de l’any de la picor”, aquell festival de sons i olors que ho envolcallava tot m’embadalia. Els últims Gran Premi als que he assistit m’han fet vibrar extraordinàriament, especialment si em podia situar en un final de recta delerós d’escoltar la simfonia encadenada de les reduccions... allò em semblava música celestial i imaginava que era jo el pilot i que era jo qui conduïa i que era jo qui feia aquelles virgueríes... com podeu imaginar, en quan agafava la moto per tornar a casa, quin desencantant! i pensava que, si ni tan sols ho sabés fer com el que es va classificar l’últim jo esdevindria l’heroi del meu somni!
Lluneta, mai et perdis el teu primer Gran Premi i quan no hi puguis anar per les circumstàncies que sigui, sempre et quedarà la TV, però et semblarà reconèixer certes olors i el bram de tanta potència junta per que un dia ja ho vares viure...
Ja ens ho explicaràs.

Des del 1968:
Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
Calafat, superprestigio Solo Moto...1986...la meva primera "carrera seria"...era casi un Gran Premi (sense les 500, clar)Stelvio ha escrit:http://www.novagalicia.com/Raise%20The%20Roof.mp3
Ara no us en foteu de mi... però jo anyoro aquella olor particular del oli vegetal de les carreres “de l’any de la picor”, aquell festival de sons i olors que ho envolcallava tot m’embadalia.
Crivillé amb una Honda Hurricane 75 al Criterium...ay, ay, ay,...sóc un iaio
LLuneta, disfruta del teu primer GP...ja explicaràs.
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Igual que jo! abans si que petaven bé les 500 2T, oi? Sobretot les Suzuki. :P I al Circuit podies entrar de tot, no com ara..... :evil:avalanche ha escrit:Ah, lo de la primera vegada et refereixes a anar a Montmeló... ho havia entès malament... :oops:
Jo fa temps hi havia anat, últimament ja no hi vaig. MOlta gent, molta calor, moltes cues... amb lo bé que es veu des de casa. 8)
Tú ets dels meus!!! Encara recordo que en aquell diumenge obrien els peatges pels motos, sense fer-nos pagar. Quin gust anar-hi "gas a fondo".....clar, jo tenia en quells temps una Yamaha XS-400, que no passava de 160. :lol:JordiTrident ha escrit:
Calafat, superprestigio Solo Moto...1986...la meva primera "carrera seria"...era casi un Gran Premi (sense les 500, clar)
Crivillé amb una Honda Hurricane 75 al Criterium...ay, ay, ay,...sóc un iaio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Encara recordo -de fet ho recordaré tota la vida- que a la carretera de la sortida al Montseny on vem haver-nos de parar degut a la cursa ciclista que em va passar un vailet de 15 anys amb una Hurricane sense matricula. Com anava el noi! :shock: Era el Crivi que estava "entrenant". :shock: Adalt el Montseny vem estar parlant una bona estona. Clar, es que abans al Montseny erem 4 gats, no com ara....

- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
:shock: :shock: :shock: :shock: Aquesta també va ser la meva primera carrera. Vaig baixar des de La Garriga amb una Derby Variant :D :D :D Quin ambient que es respirava en aqueels tempsJordiTrident ha escrit:
Calafat, superprestigio Solo Moto...1986...la meva primera "carrera seria"...era casi un Gran Premi (sense les 500, clar)
Crivillé amb una Honda Hurricane 75 al Criterium...ay, ay, ay,...sóc un iaio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
:D jajajaj estic en ello. Ja sabeu que jo soc lenta fent croniques jajaja imagineu quan vaig amb la moto a les sortides, osti tu ja pateixo jajajaja tindre que comprar un gps per saber on esteu. He de passar les fotos i fer un petita cronica pero us prometo que la tindreu, es que tambe entre setmana vaig de bolit.
Un avançament.... va ser una de les millors coses que he viscut en els ultims 4 mesos.
:!:
Un avançament.... va ser una de les millors coses que he viscut en els ultims 4 mesos.
:!: