La meva primera vegada

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

La meva primera vegada

Entrada Autor: Lluneta » dj. juny 05, 2008 10:37 pm

:D El diumenge sera la meva primera vegada. Mai he anat, sempre he mirat per fora o a traves de la pantalla pero mai he estat en el meollo.

Aquest any hi sere a Montmelo, la meva primera vegada, la meva primera carrera de motos, i tot aixo molt emocionant. I a mes vore el meu Rossi que espero que guanyi.

Fare moltes fotos i una bona cronica.

:!: ays quina ilu
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dj. juny 05, 2008 10:47 pm

portat un bon paraigues,jo he estat aquesta tarda i he acabat fart d´aigua,a he anat hen moto i sense paraigues.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. juny 05, 2008 11:45 pm

Doncs han dit que diumenge es presenta passat per aigua.... fes cas i agafa el paraigües, eh?

Que gaudeixis...

CISCU
Presentats
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:51 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: CISCU » dv. juny 06, 2008 8:30 am

Llumeta si vas dissabte els entrenames, no deguis de pesà a la tarda pel poble de Montmeló ja un ambient mol maco,
Imatge
La felicitat no és fer el que ens agrada, sinó ens agradi el que fem.

Avalanche
Presentats
Entrades: 36
Membre des de: dl. maig 05, 2008 3:44 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Avalanche » dv. juny 06, 2008 10:01 am

Ah, lo de la primera vegada et refereixes a anar a Montmeló... ho havia entès malament... :oops:

Jo fa temps hi havia anat, últimament ja no hi vaig. MOlta gent, molta calor, moltes cues... amb lo bé que es veu des de casa. 8)
Imatge

Stelvio
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 6:21 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Stelvio » dv. juny 06, 2008 11:08 pm

Imatge http://www.novagalicia.com/Raise%20The%20Roof.mp3

Ara no us en foteu de mi... però jo anyoro aquella olor particular del oli vegetal de les carreres “de l’any de la picor”, aquell festival de sons i olors que ho envolcallava tot m’embadalia. Els últims Gran Premi als que he assistit m’han fet vibrar extraordinàriament, especialment si em podia situar en un final de recta delerós d’escoltar la simfonia encadenada de les reduccions... allò em semblava música celestial i imaginava que era jo el pilot i que era jo qui conduïa i que era jo qui feia aquelles virgueríes... com podeu imaginar, en quan agafava la moto per tornar a casa, quin desencantant! i pensava que, si ni tan sols ho sabés fer com el que es va classificar l’últim jo esdevindria l’heroi del meu somni!

Lluneta, mai et perdis el teu primer Gran Premi i quan no hi puguis anar per les circumstàncies que sigui, sempre et quedarà la TV, però et semblarà reconèixer certes olors i el bram de tanta potència junta per que un dia ja ho vares viure...

Ja ens ho explicaràs.
Imatge V'sss!
Des del 1968:

Imatge Si el coneixes sabràs quines rutes m'agraden

JordiTrident
Presentats
Entrades: 552
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)
Contacta:

Entrada Autor: JordiTrident » ds. juny 07, 2008 1:35 am

Stelvio ha escrit:Imatge http://www.novagalicia.com/Raise%20The%20Roof.mp3

Ara no us en foteu de mi... però jo anyoro aquella olor particular del oli vegetal de les carreres “de l’any de la picor”, aquell festival de sons i olors que ho envolcallava tot m’embadalia.
Calafat, superprestigio Solo Moto...1986...la meva primera "carrera seria"...era casi un Gran Premi (sense les 500, clar)

Crivillé amb una Honda Hurricane 75 al Criterium...ay, ay, ay,...sóc un iaio :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

LLuneta, disfruta del teu primer GP...ja explicaràs.
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100

http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. juny 07, 2008 8:31 am

avalanche ha escrit:Ah, lo de la primera vegada et refereixes a anar a Montmeló... ho havia entès malament... :oops:

Jo fa temps hi havia anat, últimament ja no hi vaig. MOlta gent, molta calor, moltes cues... amb lo bé que es veu des de casa. 8)
Igual que jo! abans si que petaven bé les 500 2T, oi? Sobretot les Suzuki. :P I al Circuit podies entrar de tot, no com ara..... :evil:

JordiTrident ha escrit:
Calafat, superprestigio Solo Moto...1986...la meva primera "carrera seria"...era casi un Gran Premi (sense les 500, clar)

Crivillé amb una Honda Hurricane 75 al Criterium...ay, ay, ay,...sóc un iaio :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Tú ets dels meus!!! Encara recordo que en aquell diumenge obrien els peatges pels motos, sense fer-nos pagar. Quin gust anar-hi "gas a fondo".....clar, jo tenia en quells temps una Yamaha XS-400, que no passava de 160. :lol:

Encara recordo -de fet ho recordaré tota la vida- que a la carretera de la sortida al Montseny on vem haver-nos de parar degut a la cursa ciclista que em va passar un vailet de 15 anys amb una Hurricane sense matricula. Com anava el noi! :shock: Era el Crivi que estava "entrenant". :shock: Adalt el Montseny vem estar parlant una bona estona. Clar, es que abans al Montseny erem 4 gats, no com ara....
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. juny 08, 2008 8:47 am

JordiTrident ha escrit:

:shock: :shock: :shock: :shock: Aquesta també va ser la meva primera carrera. Vaig baixar des de La Garriga amb una Derby Variant :D :D :D Quin ambient que es respirava en aqueels temps :wink: :wink:

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. juny 08, 2008 11:46 pm

Que no expliques com ha anat....???
Ens tens a tots/es esperant :wink:

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dg. juny 08, 2008 11:50 pm

Aixó aixó, fotos, impressions.... :shock:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 09, 2008 8:45 pm

Deivid ha escrit:Aixó aixó, fotos, impressions.... :shock:
Exacte, volem veure fotos, impressions... de la teva primera vegada :wink:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dl. juny 09, 2008 10:40 pm

:D jajajaj estic en ello. Ja sabeu que jo soc lenta fent croniques jajaja imagineu quan vaig amb la moto a les sortides, osti tu ja pateixo jajajaja tindre que comprar un gps per saber on esteu. He de passar les fotos i fer un petita cronica pero us prometo que la tindreu, es que tambe entre setmana vaig de bolit.

Un avançament.... va ser una de les millors coses que he viscut en els ultims 4 mesos.

:!:
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Respon

Torna a “General”