Voldria saberla la sinistralitat a la C-16
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Voldria saberla la sinistralitat a la C-16
Doncs això... que voldria saber l'índex de sinistralitat a la C-16
perquè ? doncs em pica la curiositat, mira,
fa com uns 20 anys que em faig la C-1411, actuals C16 i els darrers anys gairebé cada cap de setmana, i recordo l'època de passar per dins de tots els pobles, abans d'haver-hi cap variant, (88-89) que era gairebé impossible passar un cap de setmana i no trobarse un pinyo, sovint amb víctimes mortals.
Ara que és tot autovia moderna, amb mitjera de formigó, voldria saber les dades de quants accidents, i amb quantes víctimes, i a més tenint en compte el trànsit que hi circula, és a dir, l'índex de sinistralitat.
M'agradaria contrastar amb dades empíriques la meva experiència personal, que és que s'han reduït dràsticament els accidents.
perquè ? doncs em pica la curiositat, mira,
fa com uns 20 anys que em faig la C-1411, actuals C16 i els darrers anys gairebé cada cap de setmana, i recordo l'època de passar per dins de tots els pobles, abans d'haver-hi cap variant, (88-89) que era gairebé impossible passar un cap de setmana i no trobarse un pinyo, sovint amb víctimes mortals.
Ara que és tot autovia moderna, amb mitjera de formigó, voldria saber les dades de quants accidents, i amb quantes víctimes, i a més tenint en compte el trànsit que hi circula, és a dir, l'índex de sinistralitat.
M'agradaria contrastar amb dades empíriques la meva experiència personal, que és que s'han reduït dràsticament els accidents.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
ARBE, tu vas contra el govern, ja et veig venir ....
Pretens induir-nos a unes conclusions que poden ser semblant a aquesta:
l'estat (deficient) de les vies de comunicació és un factor molt important a l'hora de parlar de la sinistralitat de dites vies
Això és demagògia pura i dura; l'estat de les carreteres no té res a veure amb tot això, és la nostra falta de perícia, el anar beguts el corre massa i coses d'aquestes però mai l'estat de les carreteres. El govern (de torn) afirma a dreta i esquerra quines són les causes reals dels accidents i mai surt en cap estadística l'estat de l'asfalt, la manca de vorals o de senyalització incorrecta o inexistent . Hem d'estimar el nostre govern (de torn) i creure, sense cap mena de dubte, tot el que diuen.
Atentament;
Un company indignat amb la manca de responsabilitat dels ciutadans .... sort que tenim els governs de torn :twisted:
Pretens induir-nos a unes conclusions que poden ser semblant a aquesta:
l'estat (deficient) de les vies de comunicació és un factor molt important a l'hora de parlar de la sinistralitat de dites vies
Això és demagògia pura i dura; l'estat de les carreteres no té res a veure amb tot això, és la nostra falta de perícia, el anar beguts el corre massa i coses d'aquestes però mai l'estat de les carreteres. El govern (de torn) afirma a dreta i esquerra quines són les causes reals dels accidents i mai surt en cap estadística l'estat de l'asfalt, la manca de vorals o de senyalització incorrecta o inexistent . Hem d'estimar el nostre govern (de torn) i creure, sense cap mena de dubte, tot el que diuen.
Atentament;
Un company indignat amb la manca de responsabilitat dels ciutadans .... sort que tenim els governs de torn :twisted:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
kel ha escrit:ARBE, tu vas contra el govern, ja et veig venir ....
Pretens induir-nos a unes conclusions que poden ser semblant a aquesta:
l'estat (deficient) de les vies de comunicació és un factor molt important a l'hora de parlar de la sinistralitat de dites vies
Això és demagògia pura i dura; l'estat de les carreteres no té res a veure amb tot això, és la nostra falta de perícia, el anar beguts el corre massa i coses d'aquestes però mai l'estat de les carreteres. El govern (de torn) afirma a dreta i esquerra quines són les causes reals dels accidents i mai surt en cap estadística l'estat de l'asfalt, la manca de vorals o de senyalització incorrecta o inexistent . Hem d'estimar el nostre govern (de torn) i creure, sense cap mena de dubte, tot el que diuen.
Atentament;
Un company indignat amb la manca de responsabilitat dels ciutadans .... sort que tenim els governs de torn :twisted:
Kel, et veig en forma
Vsssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
:lol: :lol: :lol: :lol:
que kbroooooooo
ni si ni no... amic kel, que no et coneixia la faceta de llegir les ones alpha... però ara que es parla tant de sinistralitat i demés, la C-16 pot ser un indicador molt adequat de com afecta la qualitat de la via als accidents.
I recorda el que diu el PPN (Putu Pere Navarro), que els guardarrails es fan pels camions, no per les motos, que no es pot tenir tothom content !
és que n'havia vist tants i tants de pinyos, i alguns de ben aprop.
Clar que a les dades d'ara caldria comparar també del km. 100 en amunt (de Berga a Bagà) que deixa de ser autovia.
Us poso un accident que vaig trobar, que per a mí és el colmo de la mala sort:
Tram d'autovia nova, alçada Balsareny, parats , bombers, mossos... etc.. penses, pinyo... ens van desviant per la sortida de Balsareny, quan arribem a l'alçada del `'pollo' veiem un fiambre estès i tapat, un sol cotxe afectat, però indemne... i allò que dius... no entenc res, no hem vist cap grua... no es veu cap senyal de trencadissa ni res... mosso amb rodeta i sprai fent l'atestat... bé a l'endemà llegint el regió 7 l'explicació: flipeu :shock: cotxe que baixa sentit manresa, carril esquerra, trepitja una tapa de claveguera a l'autovia (si, n'hi ha, desde llavors m'hi fixo), la tapa surt volant, cotxe que puja sentit Berga, carril esquerra, pots comptar que mínim 110-120.... es menja la tapa de claveguera, amb el resultat que li destrossa el cap a l'acompanyant... sense paraules, hi he pensat tant en aquest accident... sobretot perquè el vaig veure i no entenia res fins a llegir-ho.
Anys després vaig poder veure la sentència, i no va haver pebrots de depurar les responsabilitats... en fí.. que li expliquin a la familia que anava al ZX que es va empassar la tapa...
que kbroooooooo
ni si ni no... amic kel, que no et coneixia la faceta de llegir les ones alpha... però ara que es parla tant de sinistralitat i demés, la C-16 pot ser un indicador molt adequat de com afecta la qualitat de la via als accidents.
I recorda el que diu el PPN (Putu Pere Navarro), que els guardarrails es fan pels camions, no per les motos, que no es pot tenir tothom content !
és que n'havia vist tants i tants de pinyos, i alguns de ben aprop.
Clar que a les dades d'ara caldria comparar també del km. 100 en amunt (de Berga a Bagà) que deixa de ser autovia.
Us poso un accident que vaig trobar, que per a mí és el colmo de la mala sort:
Tram d'autovia nova, alçada Balsareny, parats , bombers, mossos... etc.. penses, pinyo... ens van desviant per la sortida de Balsareny, quan arribem a l'alçada del `'pollo' veiem un fiambre estès i tapat, un sol cotxe afectat, però indemne... i allò que dius... no entenc res, no hem vist cap grua... no es veu cap senyal de trencadissa ni res... mosso amb rodeta i sprai fent l'atestat... bé a l'endemà llegint el regió 7 l'explicació: flipeu :shock: cotxe que baixa sentit manresa, carril esquerra, trepitja una tapa de claveguera a l'autovia (si, n'hi ha, desde llavors m'hi fixo), la tapa surt volant, cotxe que puja sentit Berga, carril esquerra, pots comptar que mínim 110-120.... es menja la tapa de claveguera, amb el resultat que li destrossa el cap a l'acompanyant... sense paraules, hi he pensat tant en aquest accident... sobretot perquè el vaig veure i no entenia res fins a llegir-ho.
Anys després vaig poder veure la sentència, i no va haver pebrots de depurar les responsabilitats... en fí.. que li expliquin a la familia que anava al ZX que es va empassar la tapa...
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 10, 2008 10:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
A Alemanya la velocitat de les autopista és lliure i el preu gratuït (com aquí :twisted: )
Els accidents a les autopistes per km i vehicle és més baix que al nostre estat (nostre?); els motius: carrils més amples, excel·lent senyalització, entrades i sortides amb espai .... Jo vull ser governat per els alemanys
Els accidents a les autopistes per km i vehicle és més baix que al nostre estat (nostre?); els motius: carrils més amples, excel·lent senyalització, entrades i sortides amb espai .... Jo vull ser governat per els alemanys
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ara, els alemanys, quan és 50, és 50.kel ha escrit:A Alemanya la velocitat de les autopista és lliure i el preu gratuït (com aquí :twisted: )
Els accidents a les autopistes per km i vehicle és més baix que al nostre estat (nostre?); els motius: carrils més amples, excel·lent senyalització, entrades i sortides amb espai .... Jo vull ser governat per els alemanys
Un cop vaig anar a una història a Munich i em va vindre a buscar
un tio a l'aeroport amb un X5 tope de gamma. Més de
400 cavalls. Per l'autopista el tio es fotia a 250 tranquil.lament,
i això que era hivern i el paisatge estava glaçat. Ara, si hi havia un
senyal de 80, a 80. I sense canviar de cara. I quan s'acabava la
limitació, altra vegada a 250 com aquell que res. És un altre món.
Ens haurem de conformar a ser governats pels $$$$*^´&**!!!$$$$$$ (paràsits)