Ai, ai ,ai... la limitació
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Ai, ai ,ai... la limitació
Amics, el Govern comença a llançar globus sonda mitjançant El Periódico
Ai, ai , ai, que em veig vindre la limitació...
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1021&h=
Ai, ai , ai, que em veig vindre la limitació...
http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1021&h=
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Això es veritat però no hi estic d'acord.carles ha escrit:però si ho fan com a França que són 100CV, són més que suficients per anar a qualsevol lloc... i tornar!
Els aparells musicals que tenim a casa tenen una potència de so grandiosa, tant que gairebé es impossible d'escoltar amb el volum al màxim. El que fem es posar-lo a un nivell que es pugui escoltar i no ens empipi massa les orelles i així gaudir de un nivell altíssim de qualitat acústica a un volum acceptable.
Perqué tenen tanta potencia ? Doncs perquè com més potencia tenen mes qualitat te el so a uns nivells raonables, si tinguéssim poca potencia i calgués tenir-los sempre al màxim la qualitat seria incomparablement dolenta.
Amb els motos i cotxes passa exactament el mateix. Perquè fabrican motors 3.0 4.6 V8 i V12, per agafar molta velocitat sempre ? No. No els fabrican per arribar als 250 ni als 300 sinó per tenir sempre un par motor de potència disponible en tot moment i fer la conducció més còmoda i segura.
El mateix passa amb les motos, la GW cubica 1.800 la Pan€ 1.300, perquè, per agafar els 300 qm/h? NO.
No es qüestio de caballs sino de burros al manillar.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- BARON ROJO
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
- Ubicació: LLEIDA
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Doncs avui " un grup de técnics " del Ministeri i de tràfic han anat a França a parlar amb les autoritats d´allà, per veure d´implantar a Espanya la mateixa limitació a 100 CV del pais veí...... :evil: :evil:
Quina es la moto més potent del mercat ara mateix ??????
200 CV ? , doncs aquesta compraré, no fos cas que..... :roll: :roll:
Quina es la moto més potent del mercat ara mateix ??????
200 CV ? , doncs aquesta compraré, no fos cas que..... :roll: :roll:

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.
Aixi va tot molt bè, si eliminem tots els agreujants.. de mica en mica.. tindren un mon segur, insipid però segur, és lo millor per a tots.
Aixi va tot molt bè, si eliminem tots els agreujants.. de mica en mica.. tindren un mon segur, insipid però segur, és lo millor per a tots.
- Ride
- Presentats
Si en altres paisos amb els mateixos agreujants que en aquest pais, pero amb potencia limitada, s'ha reduit la mortalitat....Vendetta ha escrit:La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
- Llagasta
- Presentats
Que jo sàpiga, només hi ha un païs amb la potència de les motos limitades: França ( a Alemanya fins a mitjans dels 80´s també)Ride ha escrit:Si en altres paisos amb els mateixos agreujants que en aquest pais, pero amb potencia limitada, s'ha reduit la mortalitat....Vendetta ha escrit:La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.
fins i tot als EEUU i Canadá : Full Power i allà es molt fàcil comprar-se una moto potent , no es demana cap experiència prévia.
:roll:
Com diu el James Bond es el burrru i no la moto, el que es perillòs i la manca d´experiència..
Si les vostres motos amb 100 Cavalls ( o menys ) d´avui , en tinguessin 150 Cv. demá
serien més perilloses per a vosaltres ?
Aixó es com tot a la vida, s´ha de matar el nen per qué no hi hagi el xarampió ?????
qui ho sap..... una moto tancada al garatge, segur que no té cap perill....
:?: :?: :?:

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Et dono tota la raò rider, això és el que dic, com mès agreujants eliminem, menys perill. Però jo tinc la soluciò 8)Ride ha escrit:Si en altres paisos amb els mateixos agreujants que en aquest pais, pero amb potencia limitada, s'ha reduit la mortalitat....Vendetta ha escrit:La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.
Ara em posarè a donar idees a la DGT, si tots els autos fossin limitats a 30 segur que no hi hauria cap mort.
O Si prohibissin els adelentaments i arrebassaments, tampoc.
- Ride
- Presentats
No vull ser advocat del diable, peró com dius hi han tants factors, que influenxen en els accidents de motos....
Jo estic d'accord que qui pilota la moto té molt a veure...
Voleu solucions ?????
Posar taquigraf a les motos? i veure qui fa el burru ?
Si en aquest pais si la velocitat maxima es de 120 km/h, per que no surten les moto "i cotxes" limitats a aquesta velocitat ???
qualsevol, d'aquestes ens les pendrem com atacs directes .....
Podriem estar hores i hores debatin, pero una cosa esta clara, ells pendran les mesures mes economica per l'estat, i la que puguin recaptar.
Voleu solucions ?????
Si en aquest pais si la velocitat maxima es de 120 km/h, per que no surten les moto "i cotxes" limitats a aquesta velocitat ???
Podriem estar hores i hores debatin, pero una cosa esta clara, ells pendran les mesures mes economica per l'estat, i la que puguin recaptar.
- Llagasta
- Presentats
Ride ha escrit:No vull ser advocat del diable, peró com dius hi han tants factors, que influenxen en els accidents de motos....
Voleu solucions ?????
Pero home, limitades a 120 ????
es pot anar per un carrer limitat a 60 a 120 Kms/h. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Lluneta
- Presentats
- Entrades: 289
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
- Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)
James_Bond
:D Jo tambe em quedo amb aixo que ha dit el James. Te molta rao.
Per aquesta regla de tres tambe hauriem de prohibir el ganivets, o sino gossos perillosos, etc etc. Crec que tots podem ser un perill en potencia pero es tracta de qui te el cap ben possat o no.
Les motos son un perill pero com altres coses, el cotxe, un patinet, o pujar a una muntanya fins i tot. Es tracta de saber si pots, i si es aixi fins on esta el teu limit.
El que passa es que per una banda tambe estic una mica d'acord amb que s'ha de possar limitacio. Si ja se que aixo no es el que s'hauria de fer, pero es que ja s'ha vist que en aquesta vida la gent no apren i fa el que lis rota, i per protegir a d'altres doncs s'ha de fer aixo. No ho se es molt complicat pero veient com va la societat actualment crec que seria bo possar limitacio. Potser m'equivoco pero ara mateix penso aixi.
:D Jo tambe em quedo amb aixo que ha dit el James. Te molta rao.
Per aquesta regla de tres tambe hauriem de prohibir el ganivets, o sino gossos perillosos, etc etc. Crec que tots podem ser un perill en potencia pero es tracta de qui te el cap ben possat o no.
Les motos son un perill pero com altres coses, el cotxe, un patinet, o pujar a una muntanya fins i tot. Es tracta de saber si pots, i si es aixi fins on esta el teu limit.
El que passa es que per una banda tambe estic una mica d'acord amb que s'ha de possar limitacio. Si ja se que aixo no es el que s'hauria de fer, pero es que ja s'ha vist que en aquesta vida la gent no apren i fa el que lis rota, i per protegir a d'altres doncs s'ha de fer aixo. No ho se es molt complicat pero veient com va la societat actualment crec que seria bo possar limitacio. Potser m'equivoco pero ara mateix penso aixi.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa