Ai, ai ,ai... la limitació

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Ai, ai ,ai... la limitació

Entrada Autor: Storm » dl. juny 09, 2008 1:16 am

Amics, el Govern comença a llançar globus sonda mitjançant El Periódico
Ai, ai , ai, que em veig vindre la limitació...

http://www.elperiodico.com/default.asp? ... PK=1021&h=

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. juny 09, 2008 8:18 am

Bones!!!

Bé, potser és una manera molt més efectiva de reduïr morts que no pas posar radars per a recaudar... el problema seria si la limitació fos a 34CV (per exemple), però si ho fan com a França que són 100CV, són més que suficients per anar a qualsevol lloc... i tornar!

Fins aviat!
Imatge

Boolean
Presentats
Entrades: 767
Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
Ubicació: Valls
Contacta:

Entrada Autor: Boolean » dl. juny 09, 2008 8:43 am

y dels cotxes de mes de 200cv no en diuen res?
si les motos de mes de100cv son "perilloses" els cotxes de 200cv en amunt en mans de complets novells amb la seva "L" a darrere, que?

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. juny 09, 2008 8:41 pm

carles ha escrit:però si ho fan com a França que són 100CV, són més que suficients per anar a qualsevol lloc... i tornar!
Això es veritat però no hi estic d'acord.

Els aparells musicals que tenim a casa tenen una potència de so grandiosa, tant que gairebé es impossible d'escoltar amb el volum al màxim. El que fem es posar-lo a un nivell que es pugui escoltar i no ens empipi massa les orelles i així gaudir de un nivell altíssim de qualitat acústica a un volum acceptable.

Perqué tenen tanta potencia ? Doncs perquè com més potencia tenen mes qualitat te el so a uns nivells raonables, si tinguéssim poca potencia i calgués tenir-los sempre al màxim la qualitat seria incomparablement dolenta.

Amb els motos i cotxes passa exactament el mateix. Perquè fabrican motors 3.0 4.6 V8 i V12, per agafar molta velocitat sempre ? No. No els fabrican per arribar als 250 ni als 300 sinó per tenir sempre un par motor de potència disponible en tot moment i fer la conducció més còmoda i segura.

El mateix passa amb les motos, la GW cubica 1.800 la Pan€ 1.300, perquè, per agafar els 300 qm/h? NO.

No es qüestio de caballs sino de burros al manillar.

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

BARON ROJO
Presentats
Entrades: 76
Membre des de: dc. set. 05, 2007 3:42 pm
Ubicació: LLEIDA

Entrada Autor: BARON ROJO » dl. juny 09, 2008 10:20 pm

Yo, els caballs els posaria segon edad, mes anys mes caballs, ¡quina culpa te la moto!
gilera GP800

MARTI

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. juny 09, 2008 10:24 pm

BARON ROJO ha escrit:Yo, els caballs els posaria segon edad, mes anys mes caballs, ¡quina culpa te la moto!
James_Bond ha escrit:No es qüestio de caballs sino de burros al manillar
Bones!!!

Em quedo amb el comentari del James... no em fa el pes això de la edat... :twisted: :twisted:

Fins aviat!
Imatge

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. juny 10, 2008 8:30 pm

Doncs avui " un grup de técnics " del Ministeri i de tràfic han anat a França a parlar amb les autoritats d´allà, per veure d´implantar a Espanya la mateixa limitació a 100 CV del pais veí...... :evil: :evil:

Quina es la moto més potent del mercat ara mateix ??????
200 CV ? , doncs aquesta compraré, no fos cas que..... :roll: :roll:
Imatge

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. juny 10, 2008 11:51 pm

boolean ha escrit:y dels cotxes de mes de 200cv no en diuen res?
si les motos de mes de100cv son "perilloses" els cotxes de 200cv en amunt en mans de complets novells amb la seva "L" a darrere, que?

:bow :bow :bow :bow
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. juny 11, 2008 9:57 am

Jo crec que si es fa ben feta, no hi ha d'haver problemes, pero una comdició, seria que també la fecin als cotxtes.....

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. juny 11, 2008 10:24 am

La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.

Aixi va tot molt bè, si eliminem tots els agreujants.. de mica en mica.. tindren un mon segur, insipid però segur, és lo millor per a tots.

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dc. juny 11, 2008 4:19 pm

Vendetta ha escrit:La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.

Aixi va tot molt bè, si eliminem tots els agreujants.. de mica en mica.. tindren un mon segur, insipid però segur, és lo millor per a tots.
Si en altres paisos amb els mateixos agreujants que en aquest pais, pero amb potencia limitada, s'ha reduit la mortalitat....

Javihospitalet
Presentats
Entrades: 757
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant

Entrada Autor: Javihospitalet » dc. juny 11, 2008 5:03 pm

yo creo que atenan contra la libertad de las personas.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. juny 11, 2008 5:22 pm

Ride ha escrit:
Vendetta ha escrit:La potencia de la moto és un agreujant com tants altres, un altre agreujant és haver inventat la moto, un altre agreujant és haver inventat les carreteres, un altre agreujant és anar a mès de 30 km/h, un altre és ser humans, un altre és haver nascut.

Si en altres paisos amb els mateixos agreujants que en aquest pais, pero amb potencia limitada, s'ha reduit la mortalitat....
Que jo sàpiga, només hi ha un païs amb la potència de les motos limitades: França ( a Alemanya fins a mitjans dels 80´s també)
fins i tot als EEUU i Canadá : Full Power i allà es molt fàcil comprar-se una moto potent , no es demana cap experiència prévia.

:roll:

Com diu el James Bond es el burrru i no la moto, el que es perillòs i la manca d´experiència..

Si les vostres motos amb 100 Cavalls ( o menys ) d´avui , en tinguessin 150 Cv. demá
serien més perilloses per a vosaltres ?

Aixó es com tot a la vida, s´ha de matar el nen per qué no hi hagi el xarampió ?????

qui ho sap..... una moto tancada al garatge, segur que no té cap perill....
:?: :?: :?:
Imatge

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. juny 11, 2008 6:10 pm

Ride ha escrit:

Et dono tota la raò rider, això és el que dic, com mès agreujants eliminem, menys perill. Però jo tinc la soluciò 8)

Ara em posarè a donar idees a la DGT, si tots els autos fossin limitats a 30 segur que no hi hauria cap mort.

O Si prohibissin els adelentaments i arrebassaments, tampoc.

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dj. juny 12, 2008 10:47 am

No vull ser advocat del diable, peró com dius hi han tants factors, que influenxen en els accidents de motos....

Jo estic d'accord que qui pilota la moto té molt a veure...

Voleu solucions ?????

Posar taquigraf a les motos? i veure qui fa el burru ?

Si en aquest pais si la velocitat maxima es de 120 km/h, per que no surten les moto "i cotxes" limitats a aquesta velocitat ???

qualsevol, d'aquestes ens les pendrem com atacs directes .....

Podriem estar hores i hores debatin, pero una cosa esta clara, ells pendran les mesures mes economica per l'estat, i la que puguin recaptar.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. juny 12, 2008 11:11 am

Ride ha escrit:No vull ser advocat del diable, peró com dius hi han tants factors, que influenxen en els accidents de motos....

Jo estic d'accord que qui pilota la moto té molt a veure...

Voleu solucions ?????

Posar taquigraf a les motos? i veure qui fa el burru ?

Si en aquest pais si la velocitat maxima es de 120 km/h, per que no surten les moto "i cotxes" limitats a aquesta velocitat ???

qualsevol, d'aquestes ens les pendrem com atacs directes .....

Podriem estar hores i hores debatin, pero una cosa esta clara, ells pendran les mesures mes economica per l'estat, i la que puguin recaptar.

Pero home, limitades a 120 ????

es pot anar per un carrer limitat a 60 a 120 Kms/h. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. juny 12, 2008 12:20 pm

gs12 red ha escrit: Quina es la moto més potent del mercat ara mateix ??????
200 CV ? , doncs aquesta compraré, no fos cas que..... :roll: :roll:
A que no tens cull**? :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Lluneta
Presentats
Entrades: 289
Membre des de: dt. maig 29, 2007 10:08 pm
Ubicació: Barcelona ( CATALUNYA)

Entrada Autor: Lluneta » dj. juny 12, 2008 11:31 pm

James_Bond

:D Jo tambe em quedo amb aixo que ha dit el James. Te molta rao.
Per aquesta regla de tres tambe hauriem de prohibir el ganivets, o sino gossos perillosos, etc etc. Crec que tots podem ser un perill en potencia pero es tracta de qui te el cap ben possat o no.

Les motos son un perill pero com altres coses, el cotxe, un patinet, o pujar a una muntanya fins i tot. Es tracta de saber si pots, i si es aixi fins on esta el teu limit.

El que passa es que per una banda tambe estic una mica d'acord amb que s'ha de possar limitacio. Si ja se que aixo no es el que s'hauria de fer, pero es que ja s'ha vist que en aquesta vida la gent no apren i fa el que lis rota, i per protegir a d'altres doncs s'ha de fer aixo. No ho se es molt complicat pero veient com va la societat actualment crec que seria bo possar limitacio. Potser m'equivoco pero ara mateix penso aixi.
Imatge

SUZUKI GS500F
"La Bruixeta"

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dv. juny 13, 2008 6:56 am

James_Bond ha escrit:
carles ha escrit:però si ho fan com a França que són 100CV, són més que suficients per anar a qualsevol lloc... i tornar!

Vssssssss
007
bones!!!!!!!!!!!!!!!

tens tota la rao

salut
SOCI A.M.M. 16284

Respon

Torna a “General”