BMW Motorrad fa fora a MUNTAÑA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
BMW Motorrad fa fora a MUNTAÑA
Avis als BMW´eros de BCN :
Doncs aixó:
Hi rebut aquest matí una carta que em diuen que des del 1 de maig del 2008, MUNTAÑÀ, S.A. ha deixat de ser Concessionari Oficial BMW Motorrad.
També em comuniquen que Cano Catalunya, ha inaugurat unes noves instal.lacions al carrer Josep Tarradellas.
Després una descripció de tots els concessionaris BMW Motorrad a prop de casa meva.
Les queixes de molts usuaris , potser ha donat com a consecuència aixó , molt curiós després de ser dels concessionaris BMW capdavanters en vendes, quelcom gros ha passat.
:shock: :shock:
Doncs aixó:
Hi rebut aquest matí una carta que em diuen que des del 1 de maig del 2008, MUNTAÑÀ, S.A. ha deixat de ser Concessionari Oficial BMW Motorrad.
També em comuniquen que Cano Catalunya, ha inaugurat unes noves instal.lacions al carrer Josep Tarradellas.
Després una descripció de tots els concessionaris BMW Motorrad a prop de casa meva.
Les queixes de molts usuaris , potser ha donat com a consecuència aixó , molt curiós després de ser dels concessionaris BMW capdavanters en vendes, quelcom gros ha passat.
:shock: :shock:

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tinc entès que tenen un stock de mes de 900 cotxes i que no hi ha manera de treure's.
Muntaña em va enviar un SMS avisant que havia canviat de lloc i ho tenia tot centralitzat al C/ Pujades 112, es a dir deixaven el C/ Numància.
Tot això mala senyal.
Vsssssss
007
Muntaña em va enviar un SMS avisant que havia canviat de lloc i ho tenia tot centralitzat al C/ Pujades 112, es a dir deixaven el C/ Numància.
Tot això mala senyal.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Que dius ara !!!!!! Has dit 900 = Nou-cents cotxes ???? :shock: :shock: :shock: aixó es molta pasta !!!!!James_Bond ha escrit:Tinc entès que tenen un stock de mes de 900 cotxes i que no hi ha manera de treure's.
Tot això mala senyal.
Vsssssss
007
Resumin: MUNTANYA,S.A. ha tancat tot menys el local del carrer Pujades ( Cotxes )
La del carrer Numància, ara es Cano Catalunya. :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 13, 2008 7:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo francament me n'alegro. Concessionaris com aquests fan quedar molt malament a una noble marca bàbara com BMW. Si el president de la concessionària s'arruina, no penso posar-me a plorar pas.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
no se, no se,...però els del grup Cano deu n'hi do... :? :? :? :? :? :?
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Jordi i Vero
- Presentats
- Entrades: 40
- Membre des de: ds. feb. 09, 2008 10:21 pm
- Ubicació: Terrassa
O sigui que no som els únics que pensem això... :shock: :shock:JordiTrident ha escrit:no se, no se,...però els del grup Cano deu n'hi do... :? :? :? :? :? :?
La veritat es que les ultimes vegades han passat una mica de nosaltres per resoldre els problemes de la "patera" i ara tornen a tenir-la al taller per la mateixa avaria de fa un mes, quan fa una setmana ens juraven que no podia tornar-li a passar. Quina vergonya!! :evil: :evil:
Jordi i Verónica