Com aixecar a la nena quan se'n va a dormir
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JO les deuvilles les he aixecades sempre que m´han caigut.
La Varadero....si m´ha caigut amb les maletes tambe (ja que no arriba a terra del tot)
Pero sense maletes....jo sol MAI he pogut aixecarla
SUposo que tb deu ser pq es una moto alta i has d´aixecar el pes que el te mes amunt i es gairebe impossible.
Un dia em vaig passar 40 minuts al parking mirant la moto al terra fins que va arribar algu a ajudar-me :(
La Varadero....si m´ha caigut amb les maletes tambe (ja que no arriba a terra del tot)
Pero sense maletes....jo sol MAI he pogut aixecarla
SUposo que tb deu ser pq es una moto alta i has d´aixecar el pes que el te mes amunt i es gairebe impossible.
Un dia em vaig passar 40 minuts al parking mirant la moto al terra fins que va arribar algu a ajudar-me :(
Ex ...moltes coses
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Albert
- Presentats
Holaaaaaa,
Fins aviat.
:? :? :?
I ara mes en serio, el dia que ens tornem a veure per esmorzar ja m'ho explicaras amb mes detall. Nomes he necessitat ajuda un parell de vegades, peró un dia vaig suar mes del compte per aixecar-la!!!Bravo ha escrit:Quan m'ha caigut alguna vegada (i creieu-me, han estat unes quantes), he posat en pràctica el remei que em va ensenyar el meu cunyat. No cal força i nomès cal fer palanca. Nomès s'ha de girar el manillar en la direcció que volem que la moto s'aixequi i tirar de l'extrem "lliure" del manillar fins aconseguir aixecar-la. La Deauvile pesa i ho he fet diverses vegades sense cap problema. També vaig aixecar una Pan...![]()
Fins aviat.
Sort,
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Jo, totes les motos que he tingut m´han caigut a terra i de l'emprenyada que t'entra quan la veus a terra s'aixeca sola. :(
La solució és començar a renegar i blasfemar fins que el casco s'entel.la i aleshores per coses de la física mai explicades l'adrenalina et puja, et puja, et puja i agafes la moto i sense saber com ni quan te la trobes aixecada.
...com girar la moto amb la pota?
Jo no ho he probat mai shock: :shock: :shock:
:D :D :D :D :D :D :
La solució és començar a renegar i blasfemar fins que el casco s'entel.la i aleshores per coses de la física mai explicades l'adrenalina et puja, et puja, et puja i agafes la moto i sense saber com ni quan te la trobes aixecada.
- Albert
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Albert ha escrit:Holaaaaaaaa,
Aixó ja ho havia vist, però jo de tu no ho provaria amb la teva... ni jo amb la meva!!!Panotxa ha escrit:
Es el que he pensat jo !!!
Ella si que ho pot fer amb una RR, m'agradaria que ho provés amb una moto de més de 300 quilos a veure si li seria tant fàcil :D
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
Holaaaaaaa,

Be, potser si ho fa el BRAVO....James_Bond ha escrit:Albert ha escrit:Holaaaaaaaa,
Aixó ja ho havia vist, però jo de tu no ho provaria amb la teva... ni jo amb la meva!!!Panotxa ha escrit:
Es el que he pensat jo !!!![]()
Ella si que ho pot fer amb una RR, m'agradaria que ho provés amb una moto de més de 300 quilos a veure si li seria tant fàcil :D
Vsssssss
007
Sort,
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Jo de tu no ho faria. Mira-ho bé per sota, un dia; observaràs que està tot molt picat degut a que tota la mer** de la roda del davant va a espategar allí, i amb el temps acaba rovellant-se.Steelman ha escrit:Amb la pota de cabra no pero....
JO moltes vegades al parking la giro sobre el caballet central.

- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola!
Poder no te gaire a veure amb el tema...o poder si!
Deixo aquest enllaç per aquell que tingui problemes d'espai o de maniobrabilitat amb la moto.
Salut!
http://www.legalspeeding.com/Park-n-Move.htm
Poder no te gaire a veure amb el tema...o poder si!
Deixo aquest enllaç per aquell que tingui problemes d'espai o de maniobrabilitat amb la moto.
Salut!
http://www.legalspeeding.com/Park-n-Move.htm
- Xtreme
- Presentats
- Entrades: 82
- Membre des de: dl. març 10, 2008 7:33 am
- Ubicació: Barcelona capital
- Bravo
- Presentats
Cap problema, home¡¡¡¡Albert ha escrit:Holaaaaaa,
I ara mes en serio, el dia que ens tornem a veure per esmorzar ja m'ho explicaras amb mes detall. Nomes he necessitat ajuda un parell de vegades, peró un dia vaig suar mes del compte per aixecar-la!!!Bravo ha escrit:Quan m'ha caigut alguna vegada (i creieu-me, han estat unes quantes), he posat en pràctica el remei que em va ensenyar el meu cunyat. No cal força i nomès cal fer palanca. Nomès s'ha de girar el manillar en la direcció que volem que la moto s'aixequi i tirar de l'extrem "lliure" del manillar fins aconseguir aixecar-la. La Deauvile pesa i ho he fet diverses vegades sense cap problema. També vaig aixecar una Pan...![]()
Fins aviat.
- Bravo
- Presentats
Fácil, pues. Ahivalahostia¡¡¡¡. Dónde habeis dicho que la quereis?? En casa?? Ningún problema, joder. Os la subo a casa y andando.Albert ha escrit:Holaaaaaaa,
Be, potser si ho fa el BRAVO....
![]()
![]()
Y unos txuletones, hombre. Aupa¡¡¡¡¡¡James_Bond ha escrit:Li tindrem de pagar unes rondes que ens n'ensenyi
Vinga, ara sense conyes. Quan us ensenyi la forma ja veureu com és més qüestió de traça i no de força.
- River
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Palau solità i plegamans