nova adquisició
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
nova adquisició
Si, no es que ja hagi canviat la meva bandit veterana,no de moment no,però mira ara som una mes a la família.Ha sortit la oportunitat i avui he comprat una vespa amb 25 anys.si mira m´ha donat per aquí.Acabo de arribar de Barcelona i cap a Lleida.La veritat es que el viatge ha sigut tota una aventura i ho he passat molt be.No és la millor moto per fer viatges però per carretera xino xano he disfrutat com un nen.Quan pugui ja penjaré una foto.He agafat l´antiga N II i jo solet, tota una experiència :lol: :lol:
Que gran aquest de Bilbao

- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Enhorabona
Cada vegada es veu mes gent que gaudeix de les motos antigues. Un conegut es va comprar una bultaco tralla i em va comenta que gaudeix molt mes viatjant amb la bultaco que amb la bmw, fins i tot es vesteix de epoca.
En la pobla de l'illet vaig veure un grup de set motoristas amb la montesa impala, duien adhesius d'un club de sitges.
Un grup de deu motoristas estrangers amb la Morini per Barcelona
A disfrutar de la vespa
Salutacions
Cada vegada es veu mes gent que gaudeix de les motos antigues. Un conegut es va comprar una bultaco tralla i em va comenta que gaudeix molt mes viatjant amb la bultaco que amb la bmw, fins i tot es vesteix de epoca.
En la pobla de l'illet vaig veure un grup de set motoristas amb la montesa impala, duien adhesius d'un club de sitges.
Un grup de deu motoristas estrangers amb la Morini per Barcelona
A disfrutar de la vespa
Salutacions
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Enhorabona per la nova adquisició, ja ens posaras alguna foto.
Fa algun temps vaig poder gaudir uns dies amb una Lambretta 150 del "iaio" que la vam tornar a engegar el meu cosí i jo després de 26 anys parada (fent recompte en darrera...) i la veritat és que allò és una altra història.
Al final se la va quedar ell per a restaurar-la, i pel que crec la porta bastant avançada. Ja posaré alguna foto un dia que li faci...
Fins aviat!
Enhorabona per la nova adquisició, ja ens posaras alguna foto.
Fa algun temps vaig poder gaudir uns dies amb una Lambretta 150 del "iaio" que la vam tornar a engegar el meu cosí i jo després de 26 anys parada (fent recompte en darrera...) i la veritat és que allò és una altra història.
Al final se la va quedar ell per a restaurar-la, i pel que crec la porta bastant avançada. Ja posaré alguna foto un dia que li faci...
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Caram ja mateix veurem a l'Òscar en plan mod??? :D
Quina aventura anar de Bcn a Lleida per l'antiga N-ll, oi? I més amb aquesta calor. No et va fer la "perla" pel camí?
Un consell: quan no se t'engegi -són molt punyeteres les Vespa-, tomba-la pel canto del pedal fins quaqsi tocar al terra, tot donant gas. Després adreça-la i fot-li patada, aviam si engega. De fet va ser la meva motoscola durant un any i pico.
A disfrutar-la. I al tanto amb els pneumatics, que tan petitons perden adherència molt aviat. :?
Quina aventura anar de Bcn a Lleida per l'antiga N-ll, oi? I més amb aquesta calor. No et va fer la "perla" pel camí?
Un consell: quan no se t'engegi -són molt punyeteres les Vespa-, tomba-la pel canto del pedal fins quaqsi tocar al terra, tot donant gas. Després adreça-la i fot-li patada, aviam si engega. De fet va ser la meva motoscola durant un any i pico.
A disfrutar-la. I al tanto amb els pneumatics, que tan petitons perden adherència molt aviat. :?

- mr.hornet
- Presentats
- Entrades: 170
- Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Oscar
- Presentats
Moltes gràcies per tot.Ja he fet un parell de sortidetes a fer una cerveseta amb la dona però pocs kms.Semblavem una peli d´aquelles italianes antigues pel camp amb la vespa,je,je.Ara li enviaré una foto a algú de vosltres perque la posi al foro perque jo no m´aclaro merci :roll:
Que gran aquest de Bilbao

- Alucinamaripili
- Presentats
Aquí estan les fotos Oscar, i mira't això (el link d'aquí baix)que t'ajudarà molt.
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=76
Molt xules...les fotos i la familia.

http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=76
Molt xules...les fotos i la familia.

- Oscar
- Presentats
- Triniti.V
- Presentats
- Entrades: 1426
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:41 am
- Ubicació: La Garriga
- Contacta:
Moltes Felicitats per aquesta preciositat i per les dos moteres
tant guapes... :flor :flor :flor :flor
:!: :!: i Vvvvsss
tant guapes... :flor :flor :flor :flor
:!: :!: i Vvvvsss
Honda Varadero XL1000V - La Negreta
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
Web Personal - Informació dels Alps a El Rincón Alpino
Vvvvvvssss
- Alucinamaripili
- Presentats
A disposar, si hi ha alguna cosa del foro que no saps com va, ho pots mirar aquíoscar ha escrit:Merci per publicar les fotos
foros/viewforum.php?f=9&sid=ca7cdf0daa0 ... 325b45e514
o preguntar a qualsevol, segur que et podrem ajudar.
Vagi bé, company.