Bé gent, a la nostra comarca resulta que també tenim un foro de motos, encara que més petitet,però veig que em gent amb molte ganes i com no, això sempre va bé.
La gent és més jove que en aquest foro, però mica en mica.
Vinga entreu i doneu una ullada i si algu vol posar-hi cuatre ratlles doncs, gràcies.
http://www.osonamotards.com/index.htm
A OSONA TENIM UN FORO
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Airolg
- Presentats
- Entrades: 74
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 4:50 pm
- Ubicació: La Plana de vic
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
De fet la comarca d'Osona sempre ha sigut una comarca amb molta tradició en el món del motor, tant en motos com en cotxes. :D
Jo no guardo bons records de la comarca per això, arrel del meu accident en aquella zona. Es clar, tots els "cremats" de Bcn i rodalies pujen cap allí. :evil:
Això sí, tinc molts amics allí. Oi, Santi? :D
SORT en el nou fòrum. Costa molt aixecar-lo i portar-lo com Déu mana i que tothom estigui content.
Jo no guardo bons records de la comarca per això, arrel del meu accident en aquella zona. Es clar, tots els "cremats" de Bcn i rodalies pujen cap allí. :evil:
SORT en el nou fòrum. Costa molt aixecar-lo i portar-lo com Déu mana i que tothom estigui content.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Randy, segons tinc entes el teu accident va ser a Vallfogona, no? Si és aixi no és Osona, per tant tens que guardar bons records de la nostra comarca. Lo que si és cert és que i tens molts bons amics, ja saps que per el que necesitis aqui estic, no en dubtis gens.Randy-650 ha escrit:De fet la comarca d'Osona sempre ha sigut una comarca amb molta tradició en el món del motor, tant en motos com en cotxes. :D
En quant el foro són joves però són macos i sempre és bo protegir i ajudar a la gent que es mou en aquest mon.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy, el teu accident va tenir lloc a El Ripollès, no a OsonaRandy-650 ha escrit:Jo no guardo bons records de la comarca per això, arrel del meu accident en aquella zona. Es clar, tots els "cremats" de Bcn i rodalies pujen cap allí. :evil:
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep