Ponle Freno - AMM

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Ponle Freno - AMM

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 21, 2008 7:52 pm

AMM ha escrit:Estimado compañero:

Te comunico que el pasado miércoles día 15, la Asociación Mutua Motera y Moteros Unidos por la Vida procedieron a unirse a la campaña para que se señalicen los puntos negros de la carretera, campaña que está llevando a cabo la Fundación Antena 3 a través de su plataforma “Ponle Freno”.

Esta medida, que está siendo reivindicada ante las Administraciones por la AMM desde el año 2005, ha sido rechazada por éstas en reiteradas ocasiones debido a que, según algunos responsables de las Administraciones de Carreteras, entienden que proceder a dicha señalización supondría un reconocimiento de su responsabilidad en los accidentes que pudieran ocurrir en estos tramos peligrosos, circunstancia que no están dispuestas a admitir.

Con esta adhesión pretendemos incrementar la presión ante la Administración por la vía de la unión de todos los colectivos afectados por la inseguridad de las carreteras y en definitiva, seguimos uno de nuestros principios básicos, la unión de la sociedad civil para defender nuestros derechos y exigir una actuación diligente y responsable de las Administraciones Públicas.

Asociación Mutua Motera
Imatge
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. oct. 22, 2008 9:05 pm

Després de molts anys, per fi Antena 3 fa una cosa correcta. La resta infumable.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. oct. 23, 2008 12:44 am

Holaaaa,
James Bond ha escrit:Després de molts anys, per fi Antena 3 fa una cosa correcta. La resta infumable.

Vssssss
007
Segur que hi ha alguna trampa al darrera, segur!!!

:evil: :evil: :evil:
Sort,

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dj. oct. 23, 2008 9:18 pm

Està el Servei Català de trànsit, i la DGT, quina pudor

Jo prefereixo que em solucionin el problema, i no que el senyalitzin. Per senyalitzal o denuncial, ja se fer-ho jo solet

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dj. oct. 23, 2008 9:36 pm

En els temps que corren ja res és regalat. Pel que m'han dit antena3 és PP, qui governa ara? si marquen els punts negres, llavors queda obertament declarat que la culpa és de l'estat i no dels conductors en dites zones.

O sigui, com mès punts marquin mès descrèdit pel govern actual, com mès descredit , doncs... però per mi de nassos!! per això s'ha muntat aixi no? pq hi hagi oposició critica i contrapunt.

A mi ja m'hi agrada, a mès, a mi em fa vigilar mès un ram de roses vora la carretera, o indicat amb un punt negre tambè em faria vigilar. Naturalment sempre fora millor arreglar-ho, però si no ho fan com a minim que ho marquin mentre s'esperen les obres, de pas serveix de recordatori al propi estat.

Respon

Torna a “General”