Camares d vigilancia contra els motoristes.NO ES PERSECUCIO?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Camares d vigilancia contra els motoristes.NO ES PERSECUCIO?

Entrada Autor: Steelman » dl. feb. 02, 2009 6:27 am

Càmeres amb visió artificial per controlar les infraccions dels motoristes. Segons avança Catalunya Ràdio, la capital catalana serà pionera a Europa en la instal·lació de càmeres intel·ligents en una vintena de cruïlles de la ciutat. L'objectiu de l'Ajuntament és reduir l'accidentalitat entre els vehicles de dues rodes. Les càmeres estaran a punt després de l'estiu i tenen tanta precisió que poden funcionar de nit i llegir totes les matrícules. Es tracta d'una prova pilot que després s'estendrà a altres capitals europees que tenen un important parc de motos i ciclomotors

La major part dels accidents de moto a la ciutat es per culpa dels cotxes, i ara les camares seran nomes per vigilar les motos???????
link de la noticia a tv3
Ex ...moltes coses

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dl. feb. 02, 2009 7:50 am

Es el fantastic ajuntament de Barcelona, Governat per uns fantastics politics, que nomes pensen en la nostre seguretat:evil: Es que no ho entenen

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. feb. 02, 2009 8:40 am

Citant la mateixa noticia:
Es tracta d'un sistema de captació d'imatges de molta precisió que fins i tot pot funcionar de nit amb infrarojos, i que garantirà la lectura de tot tipus de matrícules homologades, incloses les més petites dels ciclomotors. Les càmeres controlaran les motos que se saltin els semàfors però també altres infraccions igualment perilloses, com els girs i els canvis de carril indeguts. L'Ajuntament relaciona directament aquestes imprudències amb els accidents que tenen els vehicles de dues rodes i espera que així s'augmenti la prevenció i es penalitzin les conductes incorrectes.
Em sembla bé que controlin aquells que es salten semàfors i que fan maniobres que puguin posar en perill a la resta de conductors. És molt més útil controlar això que no pas els maleits 80km/h. El que em sembla VERGONYÓS és que només ho facin amb les motos. Centenars de cotxes es salten els semàfors, provocant molts accidents mortals als motoristes. :(
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. feb. 02, 2009 12:03 pm

Holaaaa,

A veure, anem a pams.

Jo entenc que es un sistema de control per tots els vehicles, no només per les motos, si no que també per les motos. Potser d’aquesta manera les motos en poden sortir beneficiades, al poder esclarir les responsabilitats en cas de sinistres. Entenc que es tan culpable un cotxe com una moto que es salten un semàfor.

Efectivament penso que pot ser molt mes útil aquesta mesura que no pas la dels 80

:( :( :(
Sort,

Brum-brum
Presentats
Entrades: 446
Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am

Entrada Autor: Brum-brum » dl. feb. 02, 2009 5:48 pm

VULL entendre que l'objectiu d'aquest cameres son de captar les motocicletes que es salten el samafors en vermell (quant van a canviar a verd) i evitar així els accidents a zones com l'eixemple, tipica situació de jo surto abans i jo aprofito que esta en ambar.

Pero el cas fora que hi han cotxes que també ho fan.
[align=center]Imatge[/align]
[align=center]Objectiu: Dolimiten! - Objectiu: Grossglockner![/align]

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dl. feb. 02, 2009 7:01 pm

De cameres per controlar els cotxes ja n'hi han i aquestes controlan las motos grosses també, perque porten matricula com las dels cotxes, la diferencia d'aquestes que s'instal.lan ara es que també pot enxampar als scooters i ciclomotors, per això diuen que son només per motos, en realitat son per scooters i ciclomotors.

Ah projecte subvencionat per la comunitat economica europea, les cameres seran itinerants, osigui que anirant cambiant les cruilles a controlar.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. feb. 02, 2009 7:24 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

A veure, anem a pams.

Jo entenc que es un sistema de control per tots els vehicles, no només per les motos, si no que també per les motos. Potser d’aquesta manera les motos en poden sortir beneficiades, al poder esclarir les responsabilitats en cas de sinistres. Entenc que es tan culpable un cotxe com una moto que es salten un semàfor.

Efectivament penso que pot ser molt mes útil aquesta mesura que no pas la dels 80

:( :( :(
Jo ho he sentit per la tele i ara per aqui també. I parlan per controlar les motos, suposso que d'acord que també servirà per els cotxes pero de moment vinga com sempre a parlar dels mateixos.
Aviat ens tancaran abans de posar-nos en marxa.
ImatgeImatge

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. feb. 02, 2009 7:43 pm

Jo ahir vaig sentir la notícia uns quants cops, duia la ràdio posada... deien que la cosa arrenca l'any passat, on diuen que totes les víctimes mortals en accident de trànsit a la ciutat de Barcelona van ser en moto o viannants, i que cap cotxe.. per tant, instal·laran les càmeres ... etc... i sí, és cert, la notícia era orientada com si la moto fos culpable al 100% de les colisions, culpabilitzant al col·lectiu en bloc, per variar.

No em sembla malament la mesura d'instal·lar els punts de control, al contrari, millora la qualitat del trànsit i la seguretat, recordem que es tracta de respectar els semàfors !.

Ara, la manera d'orientar la notícia, lamentable, hagués estat bé culminar la informació amb un "setons les estadístiques, les motos són responsables en un XX % d'aquests accidents"

En honor de Catalunya Ràdio diré que això ho estaba escoltant mentres feia caravana com un idiota a les 22.30, sota una nevada de dos parells de collons, després d'haver sentit que s'havien esbarjit del tot els problemes a la C-16, eix del llobregat,i després la previsió del temps, dient que s'esperaven nevades a la matinada per damunt dels 1.200 metres... (a Berga la carretera era prou blanca, amb dos dits de neu...)
-----------

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. feb. 02, 2009 8:00 pm

Holaaaa,

Arbe, d'això em sembla que se'n diu: QUALITAT D'INFORMACIÓ, oi?
Veig que es el mateix que amb les càmeres, millorant la qualitat dia a dia.

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dl. feb. 02, 2009 9:24 pm

Primera impresiò de la noticia: óstia!! a veure què diuen, ja tornen a rebre les motos sempre igual. Me c*** *n **. Sort que no visc a bcn, pobrets els d'allà, que deu els agafi confessats, que si els trens, que si radars variants, que si s'esfondra no sè quin bloc, que zona verda, i etc..

Segona impresiò: Ah! va mès per a detectar cambis de carril legalment indeguts, i etc. I mès destinats a aquests vespinitos, amb perdo, que jo etiqueto com a mosquits quan entro a bcn.

Tercera impresiò: Si, va bè, però aprofitaran tambè aquestes andròmines per a multar qualsevol tonteria,tard o aviat, mès aviat que tard.I és que al final a bcn als peatons us hi enganxaran un xip al cul.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. feb. 04, 2009 4:32 am

Arbe, l'únic home del temps que no s'equivoca és en Molina de Polònia!! :D

Tot i així, aquests de TV3 cada cop són més uns venuts. :x
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”