Pregunta per els informatics
Moderador: Airald
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Pregunta per els informatics
Avui m`han pasat aquesta pagina i m´han dit que es un acelerador de descarregues de arxius.
¿Algu sap com funciona? :?: :?:
¿Algu sap com funciona? :?: :?:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Geroni
- Presentats
Perdó,m`habia deixat el enllaç :oops: :oops: :oops:
http://jdownloader.org/es/home/index
http://jdownloader.org/es/home/index
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Geroni
- Presentats
I esperat,que nomes el començament :lol: :lol: :lol:JoanF ha escrit:Aiiii Jesús, Jesús que hem comences a fallar més que una escopeta de fira.
:twisted: :twisted:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Els porgrames de descàrrega ràpida s'omplen la boca dient que "acceleren la descàrrega". Com bé s'ha comentat per aquí, la limitació principal d'una descàrrega és la velocitat de la linea des de l'origen fins al destí. I és important dir des de l'origen fins al destí perquè això és com una cadena, que es trenca pel punt més dèbil. Allà on hi hagi menys velocitat, aquesta serà la velocitat màxima de descàrrega. Heu provat mai de descarregar quelcom d'algun pais "llunyà" tecnològicament parlant? Si intentes descarregar quelcom de la xina, moltes vegades triga moltissim, però si ho descarregues dels EUA, va molt més ràpid. Senzillament les comuncicacions són més bones.
Ara bé (que significa moro en espanyol), què aporten aquests "acceleradors" de bo? Suposem que volem descarregar quelcom de la xina. És possible que, pel camí, se'ns limiti la velocitat. La velocitat es sol limitar per a cada descàrrega iniciada. Imagineu-vos que poguessim dividir això que estem descarregan en 10 trossets i descarregar-los en paral·lel en diferents descàrregues. Com que la limitació és per a cada descàrrega iniciada, aniriem 10 vegades més ràpid (sense sobrepassar la teva velocitat màxima de connexió, per descomptat). Aquest és, principalment, el truc que fan servir.
Aquests acceleradors també tenen algunes altres avantatges, ja que també són "gestors": sols poder pausar la descàrregar per a seguir més endavant, pots reiniciar una descàrrega que se t'ha tallat... i cosetes per l'estil.
Jo fa molt que no faig servir cap gestor, però abans havia usat el fastget. La meva recomanació? Proveu-ne un. Si us agrada treballar amb ells, endavant! Sino, fora. :)
Ara bé (que significa moro en espanyol), què aporten aquests "acceleradors" de bo? Suposem que volem descarregar quelcom de la xina. És possible que, pel camí, se'ns limiti la velocitat. La velocitat es sol limitar per a cada descàrrega iniciada. Imagineu-vos que poguessim dividir això que estem descarregan en 10 trossets i descarregar-los en paral·lel en diferents descàrregues. Com que la limitació és per a cada descàrrega iniciada, aniriem 10 vegades més ràpid (sense sobrepassar la teva velocitat màxima de connexió, per descomptat). Aquest és, principalment, el truc que fan servir.
Aquests acceleradors també tenen algunes altres avantatges, ja que també són "gestors": sols poder pausar la descàrregar per a seguir més endavant, pots reiniciar una descàrrega que se t'ha tallat... i cosetes per l'estil.
Jo fa molt que no faig servir cap gestor, però abans havia usat el fastget. La meva recomanació? Proveu-ne un. Si us agrada treballar amb ells, endavant! Sino, fora. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075