Heu vist caixes avui?
Moderador: Airald
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Heu vist caixes avui?
Avui l'atramuntanat ha vist caixes d'aquestes sorpresa amb radar o sense, amb cotxes camuflats al mig o no.
Jo tambè n'he vist en el tram Olot-Besalù, 3 caixetes en tot el tram, m'han dit que no sè per quina zona de barcelona tambè.
Algù mès n'ha vist? és curiositat i estudi, qui sap a quines conclusions podrien dur.
Jo tambè n'he vist en el tram Olot-Besalù, 3 caixetes en tot el tram, m'han dit que no sè per quina zona de barcelona tambè.
Algù mès n'ha vist? és curiositat i estudi, qui sap a quines conclusions podrien dur.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Sempre les col•loquen en grups de 7 o 8. Si tu només n’has vist 3, on son les 5 que falten??
Primera opció: més enllà de Olot, tranquil, no passa res.
Segona opció: més enllà de Besalú, tampoc passa res, a menys que tu també hagis anat més enllà de Besalú.
Tercera opció: entre Olot i Besalú, ull!! te les has empassat totes, i el radar mòbil segurament també!!! Cal esperar la quasi segura multa
Quarta opció: algun espavilat les ha robat i escara les estan buscant!!
Cinquena opció: per tocar allò que no sona i tornar-nos bojos avui només n’han posat 3!!
Aquí potser hauries de fer un altre estudi
8) 8) :lol:
Sempre les col•loquen en grups de 7 o 8. Si tu només n’has vist 3, on son les 5 que falten??
Segona opció: més enllà de Besalú, tampoc passa res, a menys que tu també hagis anat més enllà de Besalú.
Tercera opció: entre Olot i Besalú, ull!! te les has empassat totes, i el radar mòbil segurament també!!! Cal esperar la quasi segura multa
Cinquena opció: per tocar allò que no sona i tornar-nos bojos avui només n’han posat 3!!
Aquí potser hauries de fer un altre estudi
Sort,
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
A veure a veure, Albert, aquesta no era pas la meva pregunta. Tu has vist caixes, avui o no!!?? :twisted:Albert ha escrit:Holaaaa,
Aquí potser hauries de fer un altre estudi![]()
Però les meves conclusions , son: Ni de bon tros m'he empassat una caixa d'aquestes. Si aixì fos, haurè d'anar a l'oculista urgentment.
El radar mòvil no l'he pas vist, tot i que veient com estava el pati i de lògica me l'esperava, o sigui que en comptes d'anar als 105 110 que vaig normalment m'he posat a 90-95. I problema resol.
On si que em poden haver enganxat és fa uns dies que feien obres al tunel de castellfollit i el limit era 40 km/h. S'ha de tenir nervis d'acer i el demès son hosties, per conduir dins el tunel a 35 km/h i aguantar tot una currua a darrere. Al final ja em vaig posar a 55 pq és que no podia mès, va ser pel meu bè, i pels que tenia a darrere.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Les caixes aquestes estaven lligades amb cadenes a faroles, guarda-rails o altres objectes? :shock:
Si és així, si fiquen , per dir algo, sis caixes, sols una porta un radar a dins, però ves a saber quina caixa és..... :?
Fa temps que ho fan servir a Catalunya, per desgracia. :evil:
Si és així, si fiquen , per dir algo, sis caixes, sols una porta un radar a dins, però ves a saber quina caixa és..... :?

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Em sembla que son totes buides al menys les de la C17 el vent ahir les movia i si no arriben a estar lligades ...... o sigui que no pesaven res..... :roll: ah ? ni cables ni conexions.....Randy-650 ha escrit:Les caixes aquestes estaven lligades amb cadenes a faroles, guarda-rails o altres objectes? :shock: