Ra-mon: De vic a Girona= 60 kms. De Girona a Brussel.les=1.247 Kms. Com que pararem a uns 200 kms de Brussel.les + o -, es questiò de fer uns 1.000 kms. el primer dia, 400 el segón i 1.000 el Diumenge. I si, per si de cas, els que no estem habituats, potser millor agafar festa el Dilluns (o baixar el rendiment laboral).Ra-mon ha escrit:«Eso me temo».Steelman ha escrit:Ara si es la teva primera vegada d´un viatge llarg.. pensa que 1400km's en un dia son durs .
Jo he fet viatges llarguets però mai 1.400 kms en un sol dia, un segon dia per reposar i al tercer 1.400 kms més (em sembla que el dilluns m'hauré d'agafar festa i passar-m'el estirat a la vora de l'estufa :oops: ).
BRUSSEL.LES 10.000
Moderador: Airald
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Vinga, ànims a tots!!!
Serà dur?
Clar que sí!
Però no és més maco aconseguir alguna cosa que costa que no pas una altra de fàcil?
A més, ens farem costat els uns als altres, farem pinya, farem país!!!
La bossa que duré lligada estarà embolicada amb una senyera i us suggereixo el mateix: portar una senyera o una estelada ben a la vista, sense que us molesti en la conducció.
Serà dur?
Clar que sí!
Però no és més maco aconseguir alguna cosa que costa que no pas una altra de fàcil?
A més, ens farem costat els uns als altres, farem pinya, farem país!!!
La bossa que duré lligada estarà embolicada amb una senyera i us suggereixo el mateix: portar una senyera o una estelada ben a la vista, sense que us molesti en la conducció.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Es molt interessant que no et faci por passar fred, a mi si que me’n fa, però procuraré tapar-me prou per no passar-ne. Si físicament estàs mig en forma no hi ha cap problema per aguantar la llarga tirada, només has de patir per el mal que et pugui fer el cul... per el temps seguit que estarem asseguts a la moto, espero que entre les aturades per posar benzina i algunes de molt curtes ho podrem suportar.
Pel que fa a la moto potser no puc ser tant taxatiu com l’Steelman. Aquesta si que ha d’estar en forma. Si la teva moto te molts anys i està ben cuidada no tindràs cap problema per fer tot el trajecte, si està en condicions jo no puc dir-ho. Sempre li pots preguntar al teu mecànic, que segur que la coneix millor que jo, i en tot cas, assegurar-te que tens un servei de repatriació de la moto i de tu mateix amb la teva assegurança o amb el Racc.
:P :P
Tot i que l’Steelman ja t’ha contestat, com demanes la meva opinió de forma expressa aquí la tens.Topota89 ha escrit:Boneeessss!!
la veritat es q m'agradaria molt poder compartir aquesta experiència, però no ho tinc clar...la qüestió és la següent, i em remeto a tu Albert (q veig q domines del tema), tinc una Transalp de 2ona mà, vora els 50000 km i del ‘02 si no recordo malament...com ho veus per poder fer el trajecte?? diguem que em desvirgaria...ja que tema viatges llargs sóc novato del tot...però no em fa por passar fred!
:D
Es molt interessant que no et faci por passar fred, a mi si que me’n fa, però procuraré tapar-me prou per no passar-ne. Si físicament estàs mig en forma no hi ha cap problema per aguantar la llarga tirada, només has de patir per el mal que et pugui fer el cul... per el temps seguit que estarem asseguts a la moto, espero que entre les aturades per posar benzina i algunes de molt curtes ho podrem suportar.
Pel que fa a la moto potser no puc ser tant taxatiu com l’Steelman. Aquesta si que ha d’estar en forma. Si la teva moto te molts anys i està ben cuidada no tindràs cap problema per fer tot el trajecte, si està en condicions jo no puc dir-ho. Sempre li pots preguntar al teu mecànic, que segur que la coneix millor que jo, i en tot cas, assegurar-te que tens un servei de repatriació de la moto i de tu mateix amb la teva assegurança o amb el Racc.
:P :P
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo ja porto senyeres a les maletes, pero per l´ocasio estem mirant de portar alguna senyera onejant ;)Sergibuda ha escrit:
Ex ...moltes coses
- Jeppy
- Presentats
Jo també porto adhesius amb la senyera, i estic mirant on coi en poso una de drap que es vegi bé sense que em molesti conduint. Ja trobaré la manera.....Steelman ha escrit:Jo ja porto senyeres a les maletes, pero per l´ocasio estem mirant de portar alguna senyera onejant ;)Sergibuda ha escrit:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Si que sortiu poc a l'estranger :D :D :D :D
Jo a la que creuo fronteres, tant les dels nord com les del sud o les de l'oest sempre porta la bandera catalana onejant.
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=4730
Vssssss
007
Jo a la que creuo fronteres, tant les dels nord com les del sud o les de l'oest sempre porta la bandera catalana onejant.
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=4730
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Molt fàcil. Oi que portes bagul, crec recordar? doncs la fiques dins i per la part del darrera que surti una troç de senyera, tanques el bagul i ja està. :roll:JEPPY ha escrit:
Jo també porto adhesius amb la senyera, i estic mirant on coi en poso una de drap que es vegi bé sense que em molesti conduint. Ja trobaré la manera.....
Sobretot vegila que NO tapi absolutament res de la matricula, que si no et poden empaperar bé. :x

- Jeppy
- Presentats
Era la meva idea. Llástima que no hi pugui col.locar una antena...Randy-650 ha escrit:Molt fàcil. Oi que portes bagul, crec recordar? doncs la fiques dins i per la part del darrera que surti una troç de senyera, tanques el bagul i ja està. :roll:JEPPY ha escrit:
Jo també porto adhesius amb la senyera, i estic mirant on coi en poso una de drap que es vegi bé sense que em molesti conduint. Ja trobaré la manera.....
Sobretot vegila que NO tapi absolutament res de la matricula, que si no et poden empaperar bé. :x
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
Bones!!!
Primer q tot, vull disculpar-me per no haver-me presentat tant bon punt vaig ingressar al fòrum. Tot té la seva explicació...conec a l’Albert, i volia saber que pensava envers la idea q un subjecte de les meves característiques ( i les de la meva petita...)s’apuntés a la sortida. Ja se q hagués estat més senzill si ho hagués fet directament...però tot i que és molt clar al dir les coses, segur q m’hagués animat, picat, embolicat....a fer-la!...a part que així em fotia uns riures amb el meu pare esperant a veure q deia XD
Doncs bé, ara amb el vostre permís:
Sóc David, de Tarragona, 25 anys, amb la meva petita Transalp 650 del ’02, heretada del meu pare.
Per últim, dir-vos q hi vinc de cap!!
Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions, ànims i suport!
:D :D :D
P.D. Albert a tu també!! Tot i que ja sé que has parlat amb el jaio i t’ho ha explicat!!!
Primer q tot, vull disculpar-me per no haver-me presentat tant bon punt vaig ingressar al fòrum. Tot té la seva explicació...conec a l’Albert, i volia saber que pensava envers la idea q un subjecte de les meves característiques ( i les de la meva petita...)s’apuntés a la sortida. Ja se q hagués estat més senzill si ho hagués fet directament...però tot i que és molt clar al dir les coses, segur q m’hagués animat, picat, embolicat....a fer-la!...a part que així em fotia uns riures amb el meu pare esperant a veure q deia XD
Doncs bé, ara amb el vostre permís:
Sóc David, de Tarragona, 25 anys, amb la meva petita Transalp 650 del ’02, heretada del meu pare.
Per últim, dir-vos q hi vinc de cap!!
Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions, ànims i suport!
:D :D :D
P.D. Albert a tu també!! Tot i que ja sé que has parlat amb el jaio i t’ho ha explicat!!!
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
A la web de la European Motorcylce Union he trobat l'AUBERGE-TAVERNE -AU BON VIVANT- a Bèlgica, que tot i no estar exactament a la ruta no ens enganxa malament (ruta) i és un allotjament motero que està bé de preu.
També he trobat l'Hotel-Restaurant Braas a Luxemburg i us deixo també la ruta.
També he trobat l'Hotel-Restaurant Braas a Luxemburg i us deixo també la ruta.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
- Jeppy
- Presentats
Les coordenades son:
amb Google earth
"Sortida de la manifestació" lat=50.8608942928, lon=4.35762275215
"Plaça de la Borsa" lat=50.8483337195, lon=4.34960167267
"Boulebard de Midi" lat=50.840139286, lon=4.34079730316
"Cloenda de la manifestació" lat=50.8447623946, lon=4.33883677531
Algú amb més traça que jo les pot localitzar???
amb Google earth
"Sortida de la manifestació" lat=50.8608942928, lon=4.35762275215
"Plaça de la Borsa" lat=50.8483337195, lon=4.34960167267
"Boulebard de Midi" lat=50.840139286, lon=4.34079730316
"Cloenda de la manifestació" lat=50.8447623946, lon=4.33883677531
Algú amb més traça que jo les pot localitzar???
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta: