Motos de menys de 100 CV=menys impostos (Kawasaki)

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Motos de menys de 100 CV=menys impostos (Kawasaki)

Entrada Autor: Randy-650 » ds. feb. 14, 2009 8:34 pm

Kawasaki és la primera en baixar la potència a 100 CV a l'exitosa Z 750 per poder acollir-se a les rebaixes del Govern. Se suposa que la resta de marques faràn exactament el mateix. :wink:

Nueva linea Kawasaki ECO2Logic
aumentar imagenDespués de los cambios de legislación, respecto las emisiones de CO2, acaecidos durante el pasado mes de Diciembre, en Kawasaki hemos estado trabajando muy duro para que nuestras motos se adapten al máximo a dicha legislación y a la realidad del mercado actual.

A resulta de ello, y después de un gran esfuerzo, nace una nueva línea de motocicletas Kawasaki, que hemos bautizazo como ECO2Logic, donde “ECO” hace referencia a una línea de motocicletas más limpias y respetuosas con el medio ambiente, “CO2” habla directamente del gas sobre el que hemos trabajado para reducir al máximo, y “Logic” define a un tipo de motos que estarán por debajo de los 100 CV de potencia, adecuando también de esta manera la potencia de nuestras motocicletas para que sean limpias, respetuosas con el medio ambiente y ofrezcan una potencia lógica y ajustada a la legislación actual.

De esta manera algunos modelos de Kawasaki con una potencia superior a 100CV, verán desdoblada su gama, ofreciendo una nueva versión ECO2Logic para cada uno de ellos.
Gracias al estricto cumplimiento de la nueva normativa, las versiones ECO2Logic de Kawasaki, verán reducido su precio respecto a las versiones originales.

La primera en aparecer será, ya la próxima semana, la Z750 ECO2Logic que se situará a un precio de 7.199€ y 7.750€ con ABS

Todos los clientes interesados pueden dirigirse a su concesionario oficial si desean una información más detallada acerca de la nueva línea ECO2Logic.


MIREU EN AQUESTA WEB
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. feb. 14, 2009 10:23 pm

Holaaaa,

Trobo que es una mesura molt interessant i una resposta molt rapida als despropòsits de l’administració actual en contra del mon de la moto.
Segurament no han fet res mes que retocar la electrònica de la moto per baixar els 106 CV a 10.500 r.p.m. però molt intel•ligents i hàbils.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » dg. feb. 15, 2009 6:54 pm

holaaa

kawasaki ja ho feia a alemnaya fa anys, d'aqui la brama que corria que els cavalls kawasaki eren mes grossos, pel que sembla, no retocaven res :-)))

v'sss

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. feb. 16, 2009 12:45 pm

La VN 2000 té 103 Cv a 4800 rpm i la VN 2000 Classic (la que s'està comercialitzant ara) en té 94 a 4400 rpm. Només han retocat la centraleta i han aconseguit una molt bona rebaixa.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. feb. 16, 2009 1:30 pm

Holaaaa,
Sergibuda ha escrit:La VN 2000 té 103 Cv a 4800 rpm i la VN 2000 Classic (la que s'està comercialitzant ara) en té 94 a 4400 rpm. Només han retocat la centraleta i han aconseguit una molt bona rebaixa.
d'impostos, naturalmet.


:wink: :wink: :wink:
Sort,

Avatar de l’usuari
Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. feb. 16, 2009 1:54 pm

Efectivament, però no deixa de ser una rebaixa si la vols comprar.
sergibuda




they called me an accident

Avatar de l’usuari
josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dv. feb. 20, 2009 2:09 pm

doncs jo prefereixo les versions amb menys caballs, per exemple, en la meva la potencia es regulable de 100 a 152 cv, si la poses a 152 perds tota la resposta en baixos, lo que amb els seus 275kg de pes en sec, vol dir que arrancant normal, es cala a cada arrencada, això si, al passar de 5.000 voltes fot un tirón bestial, en cambi a 100cv tens uns baixos que te cagues, però clar, a 9.000 voltes s'acaba la moto. suposo que aquestes rebaixades de cavalls tindràn molts més baixos, "La VN 2000 té 103 Cv a 4800 rpm i la VN 2000 Classic (la que s'està comercialitzant ara) en té 94 a 4400 rpm" i tal com està la cosa actualment s'aprofita molt més que no els cavalls a 14.000 voltes...

no sé... potser això mereix una enquesta, no randy???

Respon

Torna a “General”