Toca amb les maletes??? :shock:

Aquest de la VFR em sembla que no acabarà de fer el revolt..... :roll:

Moderador: Airald
Impressionant el de la Goldwing, fins i tot es penjaRandy-650 ha escrit:No crec que sigui el geroni, oi? :lol:
Jo diria que la vfr esta PARADA :)Randy-650 ha escrit:No crec que sigui el geroni, oi? :lol:
Si, segur que totes estan parades aguantant-se al terra amb les maletes :twisted:Joan XT ha escrit:Jo diria que la vfr esta PARADA :)
No fá falta penjarse per agafar les curves amb la GW,aquest només fá el fantasma,la GW toca bastant facil amb les estriberes a terra,per molt que et pengis,no la tombarás mès.jordi ha escrit:Amb la Goldwing sino et penjes tens els risc de tocar una part de la moto i anar a buscar volets
El segons te uns slips i el tercer sembla que portar el Michelin Power Race i es un asfalt rugos. No crec que vagin parats tenen material per anar rapids
Correcte. És aquesta:Brum-brum ha escrit:es el dragon tail, una magnifica carretera que estarà a l allista de les mai a visitar gracies a certs individuus.
Hola Geroni,Geroni ha escrit:No fá falta penjarse per agafar les curves amb la GW,aquest només fá el fantasma,la GW toca bastant facil amb les estriberes a terra,per molt que et pengis,no la tombarás mès.jordi ha escrit:Amb la Goldwing sino et penjes tens els risc de tocar una part de la moto i anar a buscar volets
El segons te uns slips i el tercer sembla que portar el Michelin Power Race i es un asfalt rugos. No crec que vagin parats tenen material per anar rapids
Randy,el de la foto,segur que no soc jo :lol: :lol:
Pero he vist amics amb la GW que tomben bastant mes que aquest.
Aqui,una altra foto per a mi,molt mes guapa:
![]()
Doncs a mi em sembla que aquesta foto està feta en parat... Les rodes tenen moviment zero, cosa molt extranya encara que facis la foto a molta velocitat.Randy-650 ha escrit: Aquest de la VFR em sembla que no acabarà de fer el revolt..... :roll: