Tribut a la Ducati Monster
Moderador: Airald
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Quines Ducati has tingut gs12red?gs12 red ha escrit:No se com us poden agradar aquests trastos italians , sobretot els motors per aire i embragatge en sec...mare de Deu quina engunia.
I tu diu un que n´ha tingut tres de Ducati :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!:
Els motors Ducati poden semblar "poc fins" ja que sonen molt més bruscos que els finisims 4 cilindres en linia o els boxer de bmw.
Però sospito que les Ducati que has tingut son anteriors al 2000/2002, encerto?
Si proves algun motor desmodue actual(1100cc. Multistrada, hypermotard, monster 1000) que es tracta d'un bicilindric amb refrigeració per aire, segurament et sorprendria ja que ja incorpora embrague en oli i son finisims pel que estava acostumada la clientela de la marca.
Jo he tingut 3 Honda (mantinc una 600 RR per circuit) i com es logic, no es pot comparar la suavitat del 4 cilindres japones amb la Ducati, però això no treu que el "sabor" de la italiana em tingui ben content i sense cap intenció de canviar-la.
Això si, dec ser dels pocs a qui no li agrada gens la Monster (i es el model estrella de Ducati des de fot 15 anys !!!!).
Salut
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
leclerk ha escrit:Quines Ducati has tingut gs12red?gs12 red ha escrit:No se com us poden agradar aquests trastos italians , sobretot els motors per aire i embragatge en sec...mare de Deu quina engunia.
I tu diu un que n´ha tingut tres de Ducati :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :!:
Els motors Ducati poden semblar "poc fins" ja que sonen molt més bruscos que els finisims 4 cilindres en linia o els boxer de bmw.
Però sospito que les Ducati que has tingut son anteriors al 2000/2002, encerto?
Si proves algun motor desmodue actual(1100cc. Multistrada, hypermotard, monster 1000) que es tracta d'un bicilindric amb refrigeració per aire, segurament et sorprendria ja que ja incorpora embrague en oli i son finisims pel que estava acostumada la clientela de la marca.
Jo he tingut 3 Honda (mantinc una 600 RR per circuit) i com es logic, no es pot comparar la suavitat del 4 cilindres japones amb la Ducati, però això no treu que el "sabor" de la italiana em tingui ben content i sense cap intenció de canviar-la.
Això si, dec ser dels pocs a qui no li agrada gens la Monster (i es el model estrella de Ducati des de fot 15 anys !!!!).
Salut
Hey company !
Tot el que dius de les Ducatis actuals es cert, era només per possar una mica de sal al tema... :roll: :roll:
Jo la primera moto que vaig tenir va ser una Ducati 50 TT al any 1968, jo llavors tenia 14 anys, carters mandrinats i cilindre de Derbi 74 Sport amb un amal inclinat de 18 mm. O, em va costar 3500 peles. i l´hi pagava a un pobre fulano de Sant Llorenç Savall que me la va vendre 500 peles cada setmana , doncs el meu sou d´estudiant no donava per més.
Després de unes quantes motos de TT una Ducati 250 24 Hores., que vaig canviar per la meva joia de la Corona ( si ara la hagues conservat ) Una Ducati 900 SS Desmo. negre i or a lo John Players matricula B-BZ que si ara la tingués valdria uns quants millons de peles.( no fa massa encara la vaig veure i vaig parlar amb el seu actual amo al Circuit de Catalunya a una carrera de clàssiques. ) sniff sniff
Aixó si si l´haguès aguantat un quant temps més, garantitzo impotència sexual crónica per vibromassatge, també ara disfrutaria de uns biceps dignes de Michael Tysson, degut al embragatge digne de un Massey Ferguson de la susodicha amb un soroll ( admisió sense filtre d´aire i megàfons Lafranconi de fábrica, que quan l´engegava em bordaba fins i tot el gos, amagat dins la seva caseta..
Amb uns 90 Cv.era a aquel temps una autèntica moto per gent curtida en mil batalles , me la vaig vendre per que no tenia el seient biplaça i no hi cavia l´àngel de la guardia per qué em protegis per unes 400000 peles de l´any 1979 que ja era pasta.
That´s all folk

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Ja m'agraden aquestes tertulies amb "sal" com dius !!gs12 red ha escrit:
Hey company !
Tot el que dius de les Ducatis actuals es cert, era només per possar una mica de sal al tema... :roll: :roll:
Jo la primera moto que vaig tenir va ser una Ducati 50 TT al any 1968, jo llavors tenia 14 anys, carters mandrinats i cilindre de Derbi 74 Sport amb un amal inclinat de 18 mm. O, em va costar 3500 peles. i l´hi pagava a un pobre fulano de Sant Llorenç Savall que me la va vendre 500 peles cada setmana , doncs el meu sou d´estudiant no donava per més.
Després de unes quantes motos de TT una Ducati 250 24 Hores., que vaig canviar per la meva joia de la Corona ( si ara la hagues conservat ) Una Ducati 900 SS Desmo. negre i or a lo John Players matricula B-BZ que si ara la tingués valdria uns quants millons de peles.( no fa massa encara la vaig veure i vaig parlar amb el seu actual amo al Circuit de Catalunya a una carrera de clàssiques. ) sniff sniff
Aixó si si l´haguès aguantat un quant temps més, garantitzo impotència sexual crónica per vibromassatge, també ara disfrutaria de uns biceps dignes de Michael Tysson, degut al embragatge digne de un Massey Ferguson de la susodicha amb un soroll ( admisió sense filtre d´aire i megàfons Lafranconi de fábrica, que quan l´engegava em bordaba hasta el gos.....
Amb uns 90 Cv.era a aquel temps una autèntica moto per gent curtida en mil batalles , me la vaqig vendre per que no tenia el seient biplaça i no hi cavia l´àngel de la guardia per qué em protegis per unes 400000 peles de l´any 1979 que ja era pasta.
That´s all folk
i molt interessant la teva experiència ducatista (tremendu la 900 SS).
De fet, mai he estat un fan de Ducati i soc dels que no agrada els "fanatismes". I Ducati precisament es de les marques que tenen a cada fanàtic que si li esmentes les coses bones d'una Honda (o qualsevol japonesa) t'ho repliquen sense ni escoltar-te... en fi, ja se sap que de tot hi ha per aquests mons.
I reconec que quan veia una Ducati a una rodada, em pensava que amb aquell soroll sortiria una biela volant !!! com a mínim !!! i qui m'hagués dit que pocs anys després disfrutaria com un boig de la tant "especial" Multistrada :o
Salut !!
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès