i multar per no fer servir els intermitents, Què tal ?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

i multar per no fer servir els intermitents, Què tal ?

Entrada Autor: ARBE » dl. març 16, 2009 2:20 pm

és que... .

tornant dels ports, per l'autopista, força carregada... s'acostuma a juntar que el cagón papanates que va a 90 pel carril del meig és també qui quan canvia de carril no ho senyalitza, o t'en trobes un davant a 70 km/h que quan surt de l'autopista considera que tampoc cal posar l'intermitent...

Tanta seguretat tant radar tanta merda.... Quants accidents provoda el no ser conscient que circular no s'acava en els límits del nostre vehicle ? que formem part d'un conjunt d'elements dinàmics i les nostres accions tenen consecuènciens en els altres ? El no senyalitzar maniobres amb els intermitents ha de ser una causa molt important de sinistralitat.

Veurem algun dia una campanya de? "Els intermitents venen de serie amb el teu vehicle, de regal, no eren una opció, t'assegurem que en té, prova'ls, im*$##cil !
-----------

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 16, 2009 2:26 pm

Jo estic fart de pitar i fer llums a la gent que no en fa
I sempre em mirem en cara de:

" De que va aquest tio!!!; No he fet res i em pita(o em fa llums)"

NO entenc qina mandra te la gent en posar-los :(
Ex ...moltes coses

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. març 16, 2009 5:40 pm

:oops: :oops: :oops: glub,doblat :oops: :oops:
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 16, 2009 5:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. març 16, 2009 5:43 pm

Steelman ha escrit:Jo estic fart de pitar i fer llums a la gent que no en fa
I sempre em mirem en cara de:

" De que va aquest tio!!!; No he fet res i em pita(o em fa llums)"

NO entenc quina mandra te la gent en posar-los :(
Idem de idem :evil: :evil: :evil: :evil:
Avui tornant de Barna,entre els que cambien de carril sense senyalitzar i els que circulen per el carril del mitg,t`acabes emprenyant tu mateix. :evil: :evil: :evil:
A vegades quant els adelanto per el carril de la dreta que es el que jo estic circulant(ja se que no es pot fer,pero abans m`en aseguro que no en ve cap per darrera),m`els miro amb cara de mala llet,i ni aixì.
Paisssssssssssssssss :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. març 16, 2009 6:08 pm

Holaaaa,

La majoria de conductors que circules per autopistes o autovies tenen la sensació que van sols i no cal ni posar els intermitents, ni circular per un carril que no sigui el que mes els agrada, ni que els carrils d’acceleració, i desacceleració, tenen aquest nom per alguna cosa. Es una causa perduda.
A les administracions, que segurament no en tenen constància de que es produeixen aquests fets, tampoc els hi interessa, els radars no poden detectar aquestes infraccions, caldria posar-hi persones per controlar, i això ja no es rendible.
Llastimós, molt llastimós però real.

:evil: :evil: :evil:
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. març 16, 2009 6:11 pm

Albert ha escrit:Holaaaa,

La majoria de conductors que circules per autopistes o autovies tenen la sensació que van sols i no cal ni posar els intermitents, ni circular per un carril que no sigui el que mes els agrada, ni que els carrils d’acceleració, i desacceleració, tenen aquest nom per alguna cosa. Es una causa perduda.
A les administracions, que segurament no en tenen constància de que es produeixen aquests fets, tampoc els hi interessa, els radars no poden detectar aquestes infraccions, caldria posar-hi persones per controlar, i això ja no es rendible.
Llastimós, molt llastimós però real.

Ara que dius aixo dels carrils d´aceleració.
Quant tornavem de Brussel.les em va fer molta "gracia"
A l´alçada de Mollet va entrar un Opel Corsa (dels vells) a l´AP7 i el tio nomes entrar es va fotre al carril de mes a l´esquerra.
Alla l´autopista te 4-5 carrils.

Ah, el tio anava nomes a uns 90/100 Km/h , aixi que imagineu-vos la feina que feia alla!
Ex ...moltes coses

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dl. març 16, 2009 6:17 pm

Holaaaaa,
Steelman ha escrit: Ara que dius aixo dels carrils d´aceleració.
Quant tornavem de Brussel.les em va fer molta "gracia"
A l´alçada de Mollet va entrar un Opel Corsa (dels vells) a l´AP7 i el tio nomes entrar es va fotre al carril de mes a l´esquerra.
Alla l´autopista te 4-5 carrils.

Ah, el tio anava nomes a uns 90/100 Km/h , aixi que imagineu-vos la feina que feia alla!
Ja el recordo, però es el pa que s'hi dona a les nostres "vies ràpides".

:? :? :evil:
Sort,

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dt. març 17, 2009 7:19 pm

això ho anomeno putobulisme... "yo a mi puta bola..."
-----------

Paumoto48
Presentats
Entrades: 138
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 1:27 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Paumoto48 » dt. març 17, 2009 7:40 pm

És un mal costum modern...
Tampoc cedeixen el pas al entrar a l´autopista, ni es posen llums de carretera quan es fa fosc, i es canvia de carril sense mirar el retrovisor, sobretot els camions fastigosos, i no es guarden les distàncies, i et tanquen un cop et passen, i es salten els stop i els semàfors, i van a 200 quan posa 120, i van a 30 quan posa 80...
Una alegria permanent!
Sempre amb moto

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. març 18, 2009 12:59 pm

I porten els anti-boira enlluernant-te quan no calen...
sergibuda

they called me an accident

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. març 18, 2009 2:05 pm

Holaaaa,
Sergibuda ha escrit:I porten els anti-boira enlluernant-te quan no calen...
Es que tampoc es rendible. No hi ha personal per vigilar aquestes coses.

Sort,

ARBE
Presentats

Entrada Autor: ARBE » dc. març 18, 2009 8:04 pm

els antiboira és un altre fenomen pa cagarse,

Quan venen de cara si plou és especialment molest el reflex, i si no molts els porten mal reglats.

I els que porten l'antiboira del darrera quan no toca és que els hi petaria a cops de piton.

Per cert, no tot ha de ser negatiu, vull comentar que aquesta tarda, a Barna, aturat entre carrils en un semàfor a la diagonal, un noi amb una kangoo ha tingut la deferència de molestarse a plegar el retrovisor perquè pogués passar i guanyar 3 posicions fins al davant de tot. Sort que de tant en tant n'hi ha un que et fa oblidar la mala llet que et provoquen 200 dels altres !
-----------

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dc. març 18, 2009 8:58 pm

Jo dels dos casos tambè estic negre, intermitents i carril del mig. I en tinc dos males experiencies.

Una ja fa temps amb l'antiga moto, d'un que va girar sense posar intermitent ni mirar per retrovisor, o fer-ho lleument. Amb consequencia de moto a terra i una reparaciò d'unes 300.000 pts.

I d'aquests que van pel carril del mig, o fent abus intentant adelantar en carrils d'aquests lents per a camions, i el cotxe no els hi dona per mès, i ells rr, que r. Al final vaig adelentar per la dreta, amb la mala sort que circulava un cotxe camuflat dels mossos, dos cotxes mès endavant, em van parar i apa! multa lleu, i sense retirada de punts.. però.. ja els hi vaig dir, cullons, multeu al paio aquell, doncs res, que jo m'havia d'esperar.
Ara que m'hi vaig quedar ben ample amb la sermonga que els hi vaig donar.

D'aquests que van pel carril del mig ja en van fer una campanya no recordo on. Clar, han posat tant d'incapeu en la velocitat, que ultimament la gent quasi nomès mira això i de tota la resta ja se n'oblida. Abans quedant'hi a darrere i posant intermitent o llargues s'apartaven, ara ja ni això!

Fortes rafagues i bozinazos als que van pel carril del mig!! no fan falta multes, autoeducaciò, i apa.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. març 18, 2009 9:37 pm

Estic totalment d'acord amb aquestes opinions. Jo també estic fart d'anar per la dreta en les autopistes i trobar-me vehicles circulant per l'esquerra més lentament. Què haig de fer? Canviar dos carrils??? Jo segueixo per la dreta a veure si es donen per aludits (cosa que no sol passar, malauradament).

El tema dels intermitents té una lògica ben clara. Què passa si els fas servir per a senyalitzar un canvi de carril? Doncs que es gasten! I total, per senyalitzar això no val la pena. Millor guardar-los per posar els "warnings" en qualsevol carrer de Barcelona per a estacionar i ocupar tot un carril, amb els inconvenients circulatoris que impliquen. Per això si que se'n fa us!

És una llàstima que la gent no tingui una miqueta més de consideració al conduir i que tinguin en compte que hi ha més gent al seu voltant. Si tothom posés de la seva part, de ben segur que s'evitarien molts accidents. Molts més que amb la merda de radars de la C-32. Tornant a Barcelona els cartells de límit de velocitat em van marcar el seguent: primer 100 (ok), després 80 (ja comencem...) i després 40 (coooom????). Podran dir el que vulguin però un limit de 40 en una autovia només serveix per recaudar diners i provocar accidents.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dc. març 18, 2009 10:16 pm

M'havia oblidat. Hi ha una altra opciò. Que canviin les normes, i es permeti adelentar per la dreta, i considrar-ho un arrebassament. I tots contents. 8)

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dj. març 19, 2009 10:25 am

Circulant per Bèlgica fa dos estius, estàvem entrant a Gant i anava una mica perdut mirant els cartells, de tal forma que em vaig quedar al segon carril (de cinc) i un cotxe de la policia em va indicar que anés per la dreta i no és que anés sol, sinó que hi havia trànsit. Em va saber molt greu perquè és una cosa que tinc molt en compte, però en aquell moment ens estàvem ajuntant amb una altra autovia i estava més pendent de no perdrem que de conduir per on tocava.
sergibuda

they called me an accident

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dj. març 19, 2009 12:14 pm

Sergibuda ha escrit:Circulant per Bèlgica fa dos estius, estàvem entrant a Gant i anava una mica perdut mirant els cartells, de tal forma que em vaig quedar al segon carril (de cinc) i un cotxe de la policia em va indicar que anés per la dreta i no és que anés sol, sinó que hi havia trànsit. Em va saber molt greu perquè és una cosa que tinc molt en compte, però en aquell moment ens estàvem ajuntant amb una altra autovia i estava més pendent de no perdrem que de conduir per on tocava.
Això ja m'agrada mès, és que per aqui el terme mig ja s'ha oblidat. O multa o res. Una mica de tracte, que falten al respecte o ignoren, llavors si multa.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. març 19, 2009 1:23 pm

Vendetta ha escrit:M'havia oblidat. Hi ha una altra opciò. Que canviin les normes, i es permeti adelentar per la dreta, i considrar-ho un arrebassament. I tots contents. 8)
Fins fa poc jo anava SEMPRe per autopista pel carril de la dreta, a 120-130, i molta gent em pitava i em deia coses malsonants. Dues vegades vaig baixar del cotxe (en peatges) i vaig dirigir-me als que m'havien pitat, i amablement els hi vaig dir:

-Bon dia, senyor. Perquè m'ha pitat? :shock:

Un em va contestar: porque has adelantao por mi derexa, coñio! L'altre una cosa semblant a "ere un perigro condisiendo". El que els hi vaig contestar jo no ho dic. :P

Ara ja fa temps que no circulo per la dreta (la via més ràpida en una autopista mig buida), doncs fiquen moltes multes, com bé sabeu. :(
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”