s'anima el sector trail???
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
s'anima el sector trail???
Corren moltes veus de rumors que entre aquest final d´any i principis del 2010....
BMW reformara el boxer de la 1200 i la moto i tindrem la nova gs1250
Yamaha treura la SuperTenere 1000
Suzuki treura una nova Vstrom (d fet la 1000 ja no en fabriquen)
Ducati reformara la Multistrada
Honda treura una Varadero o Transalp 1200
KTM una Maxitrail més rutera
a veure , la major part de novetats s´han de presentar al proxim salo de mila!!!
BMW reformara el boxer de la 1200 i la moto i tindrem la nova gs1250
Yamaha treura la SuperTenere 1000
Suzuki treura una nova Vstrom (d fet la 1000 ja no en fabriquen)
Ducati reformara la Multistrada
Honda treura una Varadero o Transalp 1200
KTM una Maxitrail més rutera
a veure , la major part de novetats s´han de presentar al proxim salo de mila!!!
Ex ...moltes coses
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
Re: S'anima El Sector Trail???
Bones,
El que s'anima es el sector maxi trail, que la majoria seran motos molt asfaltiques, per fer turisme.
El concepte trail 50% carretera 50% off s'esta perdent, actualment n'hi ha ben poques que tinguin aquest concepte.
El que s'anima es el sector maxi trail, que la majoria seran motos molt asfaltiques, per fer turisme.
El concepte trail 50% carretera 50% off s'esta perdent, actualment n'hi ha ben poques que tinguin aquest concepte.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Pafontí" post="82315"]Bones,
El concepte trail 50% carretera 50% off s'esta perdent, actualment n'hi ha ben poques que tinguin aquest concepte.[/quote]
Exacte. El boom d'aquestes motos......

....ha passat a la història, lo qual NO vol dir que no tingui molts adeptes -jo mateix-, sols que amb les normatives vigents és impossible disfrutar-les com es feia abans, que si anaves per muntanya i et trobaves un forestal, feies una cigarreta amb ell i t'indicava el camí correcte. Avui en dia si et trobes un forestal...... :sado
El concepte trail 50% carretera 50% off s'esta perdent, actualment n'hi ha ben poques que tinguin aquest concepte.[/quote]
Exacte. El boom d'aquestes motos......

....ha passat a la història, lo qual NO vol dir que no tingui molts adeptes -jo mateix-, sols que amb les normatives vigents és impossible disfrutar-les com es feia abans, que si anaves per muntanya i et trobaves un forestal, feies una cigarreta amb ell i t'indicava el camí correcte. Avui en dia si et trobes un forestal...... :sado

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
A veure si treuen guapa de VStrom i faig un cop de cap. Cada cop m'agraden més les trail...
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: s'anima el sector trail???
Holaaaaa,
La veritat es que no se si realment les maxi-trail actuals es mereixen portar el qualificatiu de Trail, la majoria no accepten mes que pistes.
Be potser es una mica com els cotxes, que cada vegada hi ha mes 4x4 per portar els nens al cole!!!
Però una cosa si tinc clara, la culpa es dels compradors. Cada vegada comprem motos de mes cilindrada, mes potència i mes còmodes per que volem fer rutes amb comoditat i amb la seguretat de portar un motor que respongui, Però tot això vol dir mes pes, molt mes pes i mes volum, i això està una mica renyit amb el concepte off-road tradicional. Ara que, per fer pistes en plan ràpid, van de collons totes elles, sempre que no hi hagi pedres
:| :| :|
La veritat es que no se si realment les maxi-trail actuals es mereixen portar el qualificatiu de Trail, la majoria no accepten mes que pistes.
Be potser es una mica com els cotxes, que cada vegada hi ha mes 4x4 per portar els nens al cole!!!
Però una cosa si tinc clara, la culpa es dels compradors. Cada vegada comprem motos de mes cilindrada, mes potència i mes còmodes per que volem fer rutes amb comoditat i amb la seguretat de portar un motor que respongui, Però tot això vol dir mes pes, molt mes pes i mes volum, i això està una mica renyit amb el concepte off-road tradicional. Ara que, per fer pistes en plan ràpid, van de collons totes elles, sempre que no hi hagi pedres
:| :| :|
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
No confonem una mica a vegades tambe?
TRAIL i ENDURO no es el mateix i moltes vegades ho confonem crec
Per mi el TRAIL es
Tenir una moto que et permet moure't per qualsevol lloc.
Vull dir que si agafes la moto per anar a fer uns encarrecs a la ciutat ho puguis fer
que si vols anar a fer un viatge per europa per asfalt ho puguis fer
que si vas de sortida de cap de setmana i veus al mapa una pista que et porta fins un llac, o una cala per pendre un banyet ho puguis fer
que si vols fer un viatge a marroc, monegros,bardenas,mongolia,patagonia...on la carretera es transforma en pistes, ho puguis fer
que si vols sortir un dissabte al mati a fer unes curvetes al montseny,priorat,collada, tosa,..ho puguis fer
i aixo les trails actuals (Gs800,GS ADV, Tenere 660, Caponord Rally,Transalp,...) ho pemeten fer (semper que la electronica respecti)
Per mi ENDURO
es agafar la moto i sortir a disfrutar de les sensacions que et dona la moto fora del asfalt.
derrapades,salts,creuar rius,.....
Per fer una analogia a les motos de carretera
per mi una trail seria el que una GT, mentres una enduro seria una R
Per aixo crec que les trails , tot i que cada vegada mes asfaltiques en algunes marques (gs normal,varadero,vstrom,versys,tiger,..) hi han alguns models (que he citat abans) que respecten aquesta idea de trail
resumint.Potser vaig errat ... pero es el que crec ;)
Vull dir per anar a fer pistes i divertint-se fent derrapades, trialeres,...aixo tenim las enduro que n´hi han moltes
Una moto trail es una moto que et permet creuar mig mon (si l´electronica ho permet)
vull dir que aniras x carretera i aniras amb tota la comoditat
Arribaras al coll de muntanya o una platja i hi haura una pista que et permetra anar a fer un banyet en un llac/platjeta solitaria
que aniras a marroc,asia,sudamerica i et trobes que les carreteres no existeixen i en el seu lloc hi ha pistes, i no trindras problemes
i si vols anar a fer curvetes per la collada,priorat o la carretera de tosa disfrutaras tambe com amb qualsevol moto de carretera
jo crec que TRAIL es aixo
per tota la resta de coses que es poden fer x lo marron ....es enduro no?
Per mi el TRAIL es
Vull dir que si agafes la moto per anar a fer uns encarrecs a la ciutat ho puguis fer
que si vas de sortida de cap de setmana i veus al mapa una pista que et porta fins un llac, o una cala per pendre un banyet ho puguis fer
que si vols fer un viatge a marroc, monegros,bardenas,mongolia,patagonia...on la carretera es transforma en pistes, ho puguis fer
que si vols sortir un dissabte al mati a fer unes curvetes al montseny,priorat,collada, tosa,..ho puguis fer
i aixo les trails actuals (Gs800,GS ADV, Tenere 660, Caponord Rally,Transalp,...) ho pemeten fer (semper que la electronica respecti)
Per mi ENDURO
es agafar la moto i sortir a disfrutar de les sensacions que et dona la moto fora del asfalt.
derrapades,salts,creuar rius,.....
Per fer una analogia a les motos de carretera
per mi una trail seria el que una GT, mentres una enduro seria una R
Per aixo crec que les trails , tot i que cada vegada mes asfaltiques en algunes marques (gs normal,varadero,vstrom,versys,tiger,..) hi han alguns models (que he citat abans) que respecten aquesta idea de trail
resumint.Potser vaig errat ... pero es el que crec ;)
Vull dir per anar a fer pistes i divertint-se fent derrapades, trialeres,...aixo tenim las enduro que n´hi han moltes
Una moto trail es una moto que et permet creuar mig mon (si l´electronica ho permet)
vull dir que aniras x carretera i aniras amb tota la comoditat
Arribaras al coll de muntanya o una platja i hi haura una pista que et permetra anar a fer un banyet en un llac/platjeta solitaria
que aniras a marroc,asia,sudamerica i et trobes que les carreteres no existeixen i en el seu lloc hi ha pistes, i no trindras problemes
i si vols anar a fer curvetes per la collada,priorat o la carretera de tosa disfrutaras tambe com amb qualsevol moto de carretera
jo crec que TRAIL es aixo
per tota la resta de coses que es poden fer x lo marron ....es enduro no?
Ex ...moltes coses
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Steelman" post="82341"]No confonem una mica a vegades tambe?
Per mi el TRAIL es
[/quote]
Holaaaaa,
Si Jordi, també tens raó, però per que la llista que has posat aquí es diferent de la llista que obre el fil????
:shock: :shock: :shock:
[quote user="Steelman" post="82341"]No confonem una mica a vegades tambe?
Per mi el TRAIL es
[/quote]
Holaaaaa,
Si Jordi, també tens raó, però per que la llista que has posat aquí es diferent de la llista que obre el fil????
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si pero dos coses
A) he dit el que he dit pq deieu que avui no es fein trails. per aixo he justificat que igual no entenm el que es trail
B) i de la llista
Yamaha treura la SuperTenere 1000 (diuen que sera una ST molt campera, tipus KTM)
Suzuki treura una nova Vstrom (d fet la 1000 ja no en fabriquen) (no en tinc ni idea si sera asfaltica com ara o que)
Ducati reformara la Multistrada (aquseta es tan trialera com la pan)
Honda treura una Varadero o Transalp 1200 (diuen que igual si que fan algo mes trailero)
KTM una Maxitrail més rutera (una de les trails x excelencia, nomes que no la fesin una mica mes comoda.....)
A) he dit el que he dit pq deieu que avui no es fein trails. per aixo he justificat que igual no entenm el que es trail
B) i de la llista
Yamaha treura la SuperTenere 1000 (diuen que sera una ST molt campera, tipus KTM)
Suzuki treura una nova Vstrom (d fet la 1000 ja no en fabriquen) (no en tinc ni idea si sera asfaltica com ara o que)
Ducati reformara la Multistrada (aquseta es tan trialera com la pan)
Honda treura una Varadero o Transalp 1200 (diuen que igual si que fan algo mes trailero)
KTM una Maxitrail més rutera (una de les trails x excelencia, nomes que no la fesin una mica mes comoda.....)
Ex ...moltes coses
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...de moment ja es parla de la inminent arribada de la GS 1250R.

...que per cert, cada vegada la veig mes trail que turística.

...que per cert, cada vegada la veig mes trail que turística.

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Josep" post="82632"]...de moment ja es parla de la inminent arribada de la GS 1250R.
...que per cert, cada vegada la veig mes trail que turística.[/quote]
Realment de turistica, ja gaire bé no li queda res
Realment de turistica, ja gaire bé no li queda res

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="82640"][quote user="Josep" post="82632"]...de moment ja es parla de la inminent arribada de la GS 1250R.
Realment de turistica, ja gaire bé no li queda res[/quote]
ja va be.
Per fer turisme BMW ja te la RT, la GT, ....i altres ;)
Realment de turistica, ja gaire bé no li queda res[/quote]
ja va be.
Per fer turisme BMW ja te la RT, la GT, ....i altres ;)
Ex ...moltes coses
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
totalment d'acord amb vosaltres. pero per més trail que vulgui ser el pes no li treu ni Déu! no es pot comparar la gs amb una xt (com que jo les he tingut són la meva referéncia).
amb la xt em veia encord d'anar a cualsevol pista i més quan la vaig comprar que portava rodes de tacos, la podia moure en cuasi qualsevol situació. Ara la gs... és una moto d'anar recte.
amb la xt em veia encord d'anar a cualsevol pista i més quan la vaig comprar que portava rodes de tacos, la podia moure en cuasi qualsevol situació. Ara la gs... és una moto d'anar recte.
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo també entenc el trail com el Steelman. Moto per a tot. Si vols especificitat (muntanya, circuit o turisme), doncs una enduro, una RRRR o una GT.
Mmmmmmmm la VStrom amb 800 cc i 90 cv
:cerv
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Storm" post="82979"]Jo també entenc el trail com el Steelman. Moto per a tot. Si vols especificitat (muntanya, circuit o turisme), doncs una enduro, una RRRR o una GT.
:cerv[/quote]
Ja existeix: BMW GS 800 :twisted: :twisted:
Ja existeix: BMW GS 800 :twisted: :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 1:46 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Efectivament una trail serveix per tot, peró també per res !!!! Que quedi clar, no vas del tot bé per pista, i vas millor amb una Gt per carretera, i quants propietaris agafen la trail per fer pistes ??????????
no sempre comprem la moto que necesitem, si no la que volem, jo el primer....
Vsssss
no sempre comprem la moto que necesitem, si no la que volem, jo el primer....
Vsssss
- Albert
- Presentats
Holaaaa,
[quote user="Gs12 red" post="82981"][quote user="Storm" post="82979"]Jo també entenc el trail com el Steelman. Moto per a tot. Si vols especificitat (muntanya, circuit o turisme), doncs una enduro, una RRRR o una GT.
Ja existeix: BMW GS 800 :twisted: :twisted:[/quote]
Dolentot, dolentot, ehhh???
:twisted: :twisted: :twisted:
[quote user="Gs12 red" post="82981"][quote user="Storm" post="82979"]Jo també entenc el trail com el Steelman. Moto per a tot. Si vols especificitat (muntanya, circuit o turisme), doncs una enduro, una RRRR o una GT.
:twisted: :twisted: :twisted:
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Albert" post="83038"]Holaaaa,
:twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Quin acudit!!!!
Si fos el mateix ja la tindria
:twisted: :twisted: :twisted:[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Quin acudit!!!!
Si fos el mateix ja la tindria