Multa: Info Interessant

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Multa: Info Interessant

Entrada Autor: Angeleta » dt. ago. 18, 2009 4:38 pm

Bé, avui he anat a trànsit i m'he informat sobre la possibilitat de fer un recurs per una multa amb retirada de punt si de carnet. Bé, la informació directa de transit és la següent:

Hi ha una mena de multa doble: d'entrada, la qüestió del pagament que, com tots sabem, fan descompte si abones l'import ràpidament. Aquí la cosa és clara: o fas recurs, o pagues i, per tant, com deia l'amic Randy en un altre post, entones el meu culpa. Però ara ve el més interessant:
El pagament de la multa és separat dels punts i de la retirada de carnet: Si hom decideix pagar, llavors cal esperar que arribi a casa (o a l'adreça facilitada) l'avís dels punts i la retirada de carnet. És només llavors quan comencen a comptar 15 dies per fer recurs per evitar la retidada d'aquests punts o de carnet, si és el cas. A més, pot esdevenir-se que no arribi l'avís perquè, simplement, la foto estigui borrosa o trànsit estigui col·lapsat (paraules textuals de la noia de trànsit que m'ha atès).
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 18, 2009 4:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Re: Multa: Info Interessant

Entrada Autor: Angeleta » dt. ago. 18, 2009 4:41 pm

[quote user="Angeleta" post="87490"]Bé, avui he anat a trànsit i m'he informat sobre la possibilitat de fer un recurs per una multa amb retirada de punt si de carnet. Bé, la informació directa de transit és la següent:

Hi ha una mena de multa doble: d'entrada, la qüestió del pagament que, com tots sabem, fan descompte si abones l'import ràpidament. Aquí la cosa és clara: o fas recurs, o pagues i, per tant, com deia l'amic Randy en un altre post, entones el meu culpa. Però ara ve el més interessant:
El pagament de la multa és separat dels punts i de la retirada de carnet: Si hom decideix pagar, llavors cal esperar que arribi a casa (o a l'adreça facilitada) l'avís dels punts i la retirada de carnet. És només llavors quan comencen a comptar 15 dies per fer recurs per evitar la retidada d'aquests punts o de carnet, si és el cas. A més, pot esdevenir-se que no arribi l'avís perquè, simplement, la foto estigui borrosa o trànsit estigui col·lapsat (paraules textuals de la noia de trànsit que m'ha atès).[/quote]

Bé, jo he pagat i ara esperaré, a veure si hi ha sort... :tremolant
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: Multa: Info Interessant

Entrada Autor: Bolero » dt. ago. 18, 2009 8:14 pm

[quote user="Angeleta" post="87491"][quote user="Angeleta" post="87490"]Bé, avui he anat a trànsit i m'he informat sobre la possibilitat de fer un recurs per una multa amb retirada de punt si de carnet. Bé, la informació directa de transit és la següent:

El pagament de la multa és separat dels punts i de la retirada de carnet: Si hom decideix pagar, llavors cal esperar que arribi a casa (o a l'adreça facilitada) l'avís dels punts i la retirada de carnet. És només llavors quan comencen a comptar 15 dies per fer recurs per evitar la retidada d'aquests punts o de carnet, si és el cas. A més, pot esdevenir-se que no arribi l'avís perquè, simplement, la foto estigui borrosa o trànsit estigui col·lapsat (paraules textuals de la noia de trànsit que m'ha atès).[/quote]

Bé, jo he pagat i ara esperaré, a veure si hi ha sort... :tremolant[/quote]

Hola Angeleta!
ja ens ho explicaràs com acaba!!

MOLTISSIMA SORT!!!!!!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Respon

Torna a “General”