motos amb motor V8... longitut de 2.5 metres, pes....
en fí:
BOSS HOSS
Motos Rares Rares Rares....
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Motos Rares Rares Rares....
-----------
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Motos Rares Rares Rares....
Doncs es veu que n´hi han unes quantes d´aquestes motos, fins i tot fan una reunió anual als EEUU, clar.
Te un motor tan bestial i plé de baixos que no porta ni canvi de marxes...... bé sí, una endevant i una altre endarrere.
:tremolant :tremolant
Te un motor tan bestial i plé de baixos que no porta ni canvi de marxes...... bé sí, una endevant i una altre endarrere.
:tremolant :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2009 7:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Doncs n’hi ha alguna que està força be, ara que no me les vull imaginar a l’hora de negociar els tornanti del Stelvio!!!!
:shock: :shock: :shock:
Doncs n’hi ha alguna que està força be, ara que no me les vull imaginar a l’hora de negociar els tornanti del Stelvio!!!!
:shock: :shock: :shock:
Sort,
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Són descomunals... fa temps vaig veure un documental a la tele que sortien, i vaig poder veure-les en directe a la concentració de Faro 2006, és impressionant veure el tros de radiador que porten... en fi, americanades totes elles!
Fins aviat!
Són descomunals... fa temps vaig veure un documental a la tele que sortien, i vaig poder veure-les en directe a la concentració de Faro 2006, és impressionant veure el tros de radiador que porten... en fi, americanades totes elles!
Fins aviat!