PREGUNTA IN.NOCENT PER RESOLDRE LA PAPERASSA
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
PREGUNTA IN.NOCENT PER RESOLDRE LA PAPERASSA
Una pregunta:
Ara que hi vist que hi han varis companys que han comprat moto de particular a particular, com ho feu ( a part de portar els " cromos " ?????
Com ho feu per fer el canvi de nom i liquidació d´impostos ( si s´escau ) així a la distància ?????????
Ara que hi vist que hi han varis companys que han comprat moto de particular a particular, com ho feu ( a part de portar els " cromos " ?????
Com ho feu per fer el canvi de nom i liquidació d´impostos ( si s´escau ) així a la distància ?????????

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: PREGUNTA IN.NOCENT PER RESOLDRE LA PAPERASSA
[quote user="Gs12 red" post="93221"]Una pregunta:
Com ho feu per fer el canvi de nom i liquidació d´impostos ( si s´escau ) així a la distància ?????????[/quote]
Cap problema ;)
El comprador porta un xec nominal conformat i fotocòpia del DNI.
El venedor, còpia del DNI, papers de la moto, rebut de l'impost de circulació, itv, ... la moto, les claus, claus de recanvi, llibre de revisions, ...
Tothom porta els formularis a punt d'omplir: compra-venda (no és obligatori però recomanable) i el de transferència de vehicle per portar a trànsit.
En el meu cas ho vaig portar tot a RACC i ells ja et fan tota la resta (t'estalvies anar a Barna), cobren per la transmissió de bens (que després liquiden) i suposo que també et cobres per la feina que fan.
Assegurat que tingui assegurança vigent per uns quants dies ;)
Al contracte de compra-venda especifiqueu que el dia TAL a l'hora QUAL el COMPRADOR es fa càrrec de la moto amb totes les conseqüències que s'en puguin derivar (multes. etc.).
Com ho feu per fer el canvi de nom i liquidació d´impostos ( si s´escau ) així a la distància ?????????[/quote]
Cap problema ;)
El comprador porta un xec nominal conformat i fotocòpia del DNI.
El venedor, còpia del DNI, papers de la moto, rebut de l'impost de circulació, itv, ... la moto, les claus, claus de recanvi, llibre de revisions, ...
Tothom porta els formularis a punt d'omplir: compra-venda (no és obligatori però recomanable) i el de transferència de vehicle per portar a trànsit.
En el meu cas ho vaig portar tot a RACC i ells ja et fan tota la resta (t'estalvies anar a Barna), cobren per la transmissió de bens (que després liquiden) i suposo que també et cobres per la feina que fan.
Assegurat que tingui assegurança vigent per uns quants dies ;)
Al contracte de compra-venda especifiqueu que el dia TAL a l'hora QUAL el COMPRADOR es fa càrrec de la moto amb totes les conseqüències que s'en puguin derivar (multes. etc.).
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Es signa un contracte de compra-venda estandarditzat que pot facilitar qualsevol gestoria. Per l'assegurança si encara es vigent cal fer un canvi de conductor habitual però això es pot fer quan arribis a casa.
I em sembla que no hi a ha res mes
EDITO : En Ramon ha estat més rapit que jo i t'ha donat l'informació mes completa (es clar ell en té experiència) :D :D
Vssssssss
007
I em sembla que no hi a ha res mes
EDITO : En Ramon ha estat més rapit que jo i t'ha donat l'informació mes completa (es clar ell en té experiència) :D :D
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 15, 2009 8:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
En aquests moments, ho estic fent jo,
Primer ell m'ha fet una transferència de l'import, ara vindrà dissabte i omplirem una solicitud de Transmissió del vehicle i un contracte de compra i venda del mateix, aquests papers me'ls ha donat el gestor, dissabte li dono els papers de la moto i quant ell vingui amb els papers a nom seu que jo ho vegi, s'emporta la moto.
Això és el que m'han aconsellat fer.
Primer ell m'ha fet una transferència de l'import, ara vindrà dissabte i omplirem una solicitud de Transmissió del vehicle i un contracte de compra i venda del mateix, aquests papers me'ls ha donat el gestor, dissabte li dono els papers de la moto i quant ell vingui amb els papers a nom seu que jo ho vegi, s'emporta la moto.
Això és el que m'han aconsellat fer.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sagal" post="93255"]En aquests moments, ho estic fent jo,
Això és el que m'han aconsellat fer.[/quote]
Que t'has vengut la RT???????????? :shock:
Que t'has vengut la RT???????????? :shock:

- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Sagal" post="93255"]En aquests moments, ho estic fent jo,
Ja t'ha pagat la moto i tu encara no li has donat ni la moto ni els papers ?
:eyes :eyes :eyes
Ja t'ha pagat la moto i tu encara no li has donat ni la moto ni els papers ?
:eyes :eyes :eyes
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Ja hem fet el contracte de compra i venda, ara els diners i quant vingui s'emporta la moto.
Faltaria més.
No Randy, he vengut la R-6
Faltaria més.
No Randy, he vengut la R-6