DIFERÈNCIES ENTRE CONCESSIONARIS D'UNA MATEIXA MARCA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

DIFERÈNCIES ENTRE CONCESSIONARIS D'UNA MATEIXA MARCA

Entrada Autor: Xavitiger » dl. març 05, 2007 8:44 pm

Ei companys!!!
Resulta que el dijous de la setmana passada, vaig adonar-me'n que tenia les pastilles de freno devanteres totalment gastades. Reconec que vaig vadar una mica... :oops: :oops: :oops:
Com que a l'endemà no m'anava bé anar expressament a comprar-ne unes de noves, vaig trucar al concessionari oficial de Triumph que hi ha a un petit poble de Lleida anomenat Massalcoreig, tocant ja a la Franja de ponent, amb la intenció d'anar-hi el Dissabte pel matí, doncs ja sabia que tindrien obert, cosa que no passa als de Barcelona. Vem quedar a primera hora!!!
De tota manera, el Divendres vaig trucar a l'oficial Triumph de Barna, on fins ara portava la moto a revisió. Vaig demanar preu de les pastilles. 116 € els dos jocs...
El Dissabte al matí, ja era a Massalcoreig. En Beni, propietari del taller, em va canviar ell mateix les pastilles, i a més va aprofitar per fer-li una ullada a la moto per comprovar que tot estigués en regla.
La factura em va sortir per 82 € , amb les pastilles i la mà d'obra inclosa.
A part d'això, el tracte rebut va ser exquisit, molt cordial, i a més vaig poder estar present al taller mentre hi estaven treballant.
A Barna, l'hora me la cobraven l'any passat a 35 € + IVA, mentre que a Massalcoreig me la van cobrar a 24 € + IVA , preu d'aquest any per cert!!!
Després d'això ho tinc molt clar...Al concessionari de Barcelona no m'hi veuen més el pel!!! :evil: :evil: :evil:
Per cert, el tal Beni és el pare d'un dels millors endureros que tenim ara mateix a casa nostre, en Xavi Galindo!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dl. març 05, 2007 8:57 pm

M'en alegro molt per tu Xavi i per la teva moto, ja saps que avui en dia es molt dificil trobar un taller que mereixi total confiança... i a vegadas lo més car no sempre es lo mes bó.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

DAVID973
Presentats
Entrades: 154
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 1:23 pm
Ubicació: Agramunt(Lleida)

Entrada Autor: DAVID973 » dl. març 05, 2007 9:11 pm

Otia!!! :shock: :shock:
Si es ke LLeida es mes barat home!!! :lol: :lol: :wink:
Doncs si el tracte es bo o tindrem ke tindre en compte no?
Deuen tocar tot tipus de moto no? i diferents marques?
SALUT I KILOMETRES!!!

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dl. març 05, 2007 9:24 pm

DAVID973 ha escrit:Deuen tocar tot tipus de moto no? i diferents marques?
Exactament David. De fet són oficials Triumph, però no hi tindràs cap problema a l'hora de portar-li la teva nova V-Strom.
A part d'això, temps enrera ja havia sentit comentaris molt favorables d'aquest taller. Només dir-te que el xicot que es va quedar la meva anterior Triumph, ja el coneixia...i el tio viu a Valladolid!!!
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. març 05, 2007 9:37 pm

Si és que la gent de Lleida!!!!!!!
:flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor :flor

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dl. març 05, 2007 10:20 pm

Doncs o tindrem en comte!!
:wink: :wink: :wink: :D
SALUT I KILOMETRES!!!

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. març 05, 2007 10:34 pm

Hola Xavi, aqui baix no podem triar molt ja que fins fa ben ben poquet solament hi havia un concessionari oficial; ara fa poc han obert el segón, però com que és del mateix propietari, supose que els preus estaràn igual... és a dir pels núvols.
Per una questió com aquesta li vaig comprar jo la Grogueta a Boro " el Roig" de Simat de la Valldigna. No és oficial de ninguna en concret, però porta un fum d'anys amb açó de les motos. El dia del" tan bé que anava tot"Iª part, fou ell qui va pujar per mi amb la seva "fragoneta" i a l'endemà moto reparada i solament vaig pagar el material trencat. A mi anar a València per canviar oli, cubertes, etc... hem suposa molt d'estorb i ja no parlarem del preu de l'hora al taller oficial.
Les revisions obligatories si que les faig al oficial però les que puc fugir... :evil: :evil: :evil:

També deu influir el fet de que als poblets, ens coneguem tots i el tracte és molt més personal i favorable. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

Burruktala
Presentats
Entrades: 629
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
Ubicació: Parets del Valles
Contacta:

Re: DIFERÈNCIES ENTRE CONCESSIONARIS D'UNA MATEIXA MARCA

Entrada Autor: Burruktala » dt. març 06, 2007 7:33 am

Xavitiger ha escrit:Ei companys!!!
Resulta que el dijous de la setmana passada, vaig adonar-me'n que tenia les pastilles de freno devanteres totalment gastades. Reconec que vaig vadar una mica... :oops: :oops: :oops:
Xavi Galindo!!!

Ah!!!! Pero tu fas servir el frens??????? Osti tu!!!!! :oops: :oops: :oops: :oops:

:wink: :wink: :wink:

Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dt. març 06, 2007 1:41 pm

DAVID973 ha escrit:Otia!!! :shock: :shock:
Si es ke LLeida es mes barat home!!! :lol: :lol: :wink:
Doncs si el tracte es bo o tindrem ke tindre en compte no?
Deuen tocar tot tipus de moto no? i diferents marques?

David, tria bé el taller on portes la moto eh ? , que aquesta v-strom està acostumbrada a que la tractin amb molt de carinyo.... :lol: :lol: :wink:
BMW R 1200 GS

DAVID973
Presentats

Entrada Autor: DAVID973 » dt. març 06, 2007 1:52 pm

:wink: :wink:
No et preucupis ke la tractare molt be!!! :lol:
Ja li e ficat les defenses i els portamaletes laterals :D poc a poc l'anire mudant
Aixo si el cambi d'oli i el manteniment normal mel fare jo mateix, aixo si amb material de primera qualitat :wink:
SALUT I KILOMETRES!!!

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 06, 2007 1:56 pm

DAVID973 ha escrit: Ja li e ficat les defenses i els portamaletes laterals :D poc a poc l'anire mudant
FICA FOTOS, HOME!!!!!!!!!!!

:roll: :shock: :roll: :shock: :shock: :roll: :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Serrallonga
Presentats
Entrades: 173
Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: Serrallonga » dt. març 06, 2007 2:29 pm

Randy-650 ha escrit:
DAVID973 ha escrit: Ja li e ficat les defenses i els portamaletes laterals :D poc a poc l'anire mudant
FICA FOTOS, HOME!!!!!!!!!!!

:roll: :shock: :roll: :shock: :shock: :roll: :shock:

Aixó, aixó, fotos, fotos ............. 8)
BMW R 1200 GS

Respon

Torna a “General”